Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1748)
Kuka/ketkä voittivat kakkoskaudella?
Vierailija kirjoitti:
Tässä pelissä epärehelliset on voittajia, jotka palkitaan .siis kieroimmat ja kylmimmät pelaajat. Mikä järki sinä o🤣
Voi kuule, ei niitä petollisiksi nimettäviä valita joukosta sen mukaan, kuka on kieroin ja kylmin. Siellä uskollisten joukossa voi olla paljon ikävämpiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pelissä epärehelliset on voittajia, jotka palkitaan .siis kieroimmat ja kylmimmät pelaajat. Mikä järki sinä o🤣
Miten niin? Tässä pelissä kyllä on mahdollisuus voittoon myös niillä "rehellisillä" uskollisilla. Tällä kertaa kävi niin, että hävisivät.
Ihme itkutusta . Esitys näkyy läpi . Myös joskus on hyvä ottaa huomioon toistenkin mielipiteitä eikä puskea vain omia ajatuksiaan .
Vierailija kirjoitti:
Fatim, Miisa ja Ramses II. Uskolliset.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihmisten kälätys tästäkin aiheesta täysin turhaa, eikä siitä seuraa mitään hyödyllistä tai positiivista.
Ihmettelen, että mm. Sanoma tarjoaa tälläisen alustan missä ihmiset voi oksentaa turhautumisen sekä oman pahan olonsa tarkoituksena tuntea olevansa hetken tyytyväinen. Tällainen on koukuttavaa ja lopulta pahentaa vain omaa fiilistä. Lietsoo myös vihaa ja eripuraa. Sopisi sulkea koko alusta.
Sanoma hallinnoi tätä palstaa ja poistaa kaikki ohjelmaa kohtaan negatiiviset postaukset. Esim jos vähänkin puolusti Farmi Suomessa ollutta kuuluisaa taitelijaa joka poistettiin ohjelmasta kesken niin ne postaukset ainakin hävisivät näkyvistä. Luultavasti tämäkin postaus poistetaan
Vieläkin ärsyttää Tiinan teatteriesitys. Minä olen herkkä, yhyyyhyy.
Mitäs menee tuollaiseen ohjelmaan JOS on olevinaan niin herkkä ja hyvis. Kusetti toista tomppelia, MandiMaita ihan kuusnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatim, Miisa ja Ramses II. Uskolliset.
Todellinen voittaja Miisa, joka näki Jannen petollisuuden. Suuriääninen Fatim oli koko ajan pihalla ja viimeiseen asti uskoi Jannen uskollisuuteen; vasta aprin uusintaäänestyksen jälkeen luovutti. Ramses puolestaan oli aika passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, kappas vain pelin VOI voittaa niin että petolliset pitävät yhtä! Minua on suurin piirtein pidetty idioottina, kun olen aikaisemmin sanonut että toivoisin petollisten joskus koittavan mennä loppuun asti yhdessä tiiminä ilman, että alkavat juonitella toisiaan vastaan. Piti olla kuulemma mahdotonta.
Niinpä, minä myös jossain kohtaa heitin kommentin, että voivat mennä kolmestaankin loppuun asti ja jakaa potin. Se mahdollisuus tyrmättiin tällä palstalla kokonaan, mutta näin vain kävi.
LOOGISESTI pelaten kolmen petollisen voitto on mahdotonta. Miten joku ei ymmärrä sanaa looginen? Siitäseutraa mm. että epäloogisesti pelaten petollisetvoivat sen tehdä, kuten nähtiin.
Itse et taida ymmärtää sen merkitystä. Ei logiikasta oikein voi puhua pelissä, jossa vastapuolella on useita aika epärationaalisia valintoja tekeviä pelaajia. Enemmänkin voidaan puhua pelistrategiasta ja taktisista ratkaisuista. Kyllä järkevin strategia petollisina on pitää porukkansa suurena mahdollisimman pitkään, jotta pääsee parhaassa tapauksessa dominoimaan peliä lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ärsyttää Tiinan teatteriesitys. Minä olen herkkä, yhyyyhyy.
Mitäs menee tuollaiseen ohjelmaan JOS on olevinaan niin herkkä ja hyvis. Kusetti toista tomppelia, MandiMaita ihan kuusnolla.
Myös minusta Tiina käytti Maindimain hyvätahtoisuutta liikaa hyväksi. Ilmeisesti heillä syntyi myös ystävyyssuhde siellä kameroiden ulkopuolella.
Ei olisi kyllä uskonut, että petolliset voittaa sen ensimmäisen jakson perusteella. Silloin ajatteli, että nuohan jää heti kiinni, mutta se eka episodi auttoi heidät lopulta voittoon. Janne ja Marjo pelasivat hyvin, kun eivät vedonneet kenenkään herkän tunteisiin kuten Tiina.
Luulen Tiinan olevan oikeastikin manipuloiva. Jotenkin olen saanut sen kuvan hänestä, on uhri ja keskipiste joka paikassa. Jatkuvasti " kiusataan"? Ei kaikki pysty olemaan noin kieroja kuin hän oli ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen Tiinan olevan oikeastikin manipuloiva. Jotenkin olen saanut sen kuvan hänestä, on uhri ja keskipiste joka paikassa. Jatkuvasti " kiusataan"? Ei kaikki pysty olemaan noin kieroja kuin hän oli ohjelmassa.
Todella itsekeskeinen muutenkin, kun häiritsi, kuinka puhui lähes koko ajan muiden päälle, eikä kunnioittanut muita kuuntelemalla loppuun ja odottamalla kohteliaasti omaa puheenvuoroa.
Uskon että teki Tiina niin tai näin niin vihaajat vihaa. He löytää kyllä aina syyn siihen mitä hän tekee väärin ja miten olis pitänyt olla ja tehdä paremmin, HUOH. Kun ei edes haluta ymmärtää vaan pakko vääntää aina kaikki näyttämään huonolta. Kun täällä on vaan niin paljon kaikki parempia ihmisiä jotka myös osaa näköjään tuntematta tulkita ihmistä. Oma elämä ilmeisesti tuntuu paljon paremmalta kun saa toista lytättyä. Kertoo mun mielestä juurikin enempi näiden kommenttien lähettäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, kappas vain pelin VOI voittaa niin että petolliset pitävät yhtä! Minua on suurin piirtein pidetty idioottina, kun olen aikaisemmin sanonut että toivoisin petollisten joskus koittavan mennä loppuun asti yhdessä tiiminä ilman, että alkavat juonitella toisiaan vastaan. Piti olla kuulemma mahdotonta.
Niinpä, minä myös jossain kohtaa heitin kommentin, että voivat mennä kolmestaankin loppuun asti ja jakaa potin. Se mahdollisuus tyrmättiin tällä palstalla kokonaan, mutta näin vain kävi.
LOOGISESTI pelaten kolmen petollisen voitto on mahdotonta. Miten joku ei ymmärrä sanaa looginen? Siitäseutraa mm. että epäloogisesti pelaten petollisetvoivat sen tehdä, kuten nähtiin.
Itse et taida ymmärtää sen merkitystä. Ei logiikasta oikei
Kysymys logiikasta koskee petollisten dilemmaa. Sitä ei voi loogisesti pelaamalla voittaa niin kuin nyt nähtiin, että kolme petollista äänestää potin jakamisen puolesta.
Lopputulos johtuu tietenkin siitä, että dilemmaan osalliset ottivat huomioon pelin ulkoisia syitä, eivätkä halunneet pelata voitosta. Janne pohti Efter nio -juontajana mainettaan ja Tiinalle oli Portion boys fanit mielessään. Marjokin lienee jokin somejulkkis (en tunne henkilöä lainkaan). Tyytyivät siis potin jakamiseen muista syistä kuin pelillisistä syistä.
Siksi toivonkin,että uudella kaudella ei olisi enää näitä julkisuuden rasittamia ihmisiä pelissä, vaan oikeita pelaajia, jotka pelaavat pelin taidolla.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että teki Tiina niin tai näin niin vihaajat vihaa. He löytää kyllä aina syyn siihen mitä hän tekee väärin ja miten olis pitänyt olla ja tehdä paremmin, HUOH. Kun ei edes haluta ymmärtää vaan pakko vääntää aina kaikki näyttämään huonolta. Kun täällä on vaan niin paljon kaikki parempia ihmisiä jotka myös osaa näköjään tuntematta tulkita ihmistä. Oma elämä ilmeisesti tuntuu paljon paremmalta kun saa toista lytättyä. Kertoo mun mielestä juurikin enempi näiden kommenttien lähettäjistä.
Minä en menisi tuollaiseen ohjelmaan missä pitäisi kieroilla muita vastaan. En pystyisi pelaamaan ihmisten tunteilla. Minusta taas kertoo ihmisestä jotakin jos voittaa tuollaisessa ohjelmassa. Ei kaikki siihen pysty.
Tämä on ristiriitaisra että sen voittaa henkilö joka on mediassa jatkuvasti esillä kuinka häntä kiusataan? Suurin osa ei tiedä edes keitä ko bändiin kuuluu.
Olen alkanut epäillä onko se jotain bändin mainostamista kun koko ajan tullaan esille kuinka yhtä jäsentä kiusataan? Tämä nyt ei kuulu tähän ketjuun mutta liittyy löyhästi asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärrä pelin sääntöjä?
Vai oliskohan niin että bändi haluaa aidosti auttaa ja viedä asioita eteenpäin. Todella vilpitön oli heidän uusin postaus josta näki miten heitäkin turhauttaa puhua näistä asioista uudestaan ja uudestaan. Nostan isosti hattua että bändi haluaa vaikuttaa ja kertoa näistä ongelmista eikä lakaista maton alle. Hekin varmasti haluaa työrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Tiina on selkeästi sellainen tyyppi joka on lapsesta saakka tottunut saamaan kaikki anteeksi, kun on pienikokoinen ja tirauttaa itkun vähän väliä. Noloa toki, että menee samoilla nikseillä läpi elämän. Sitä varmaan huvittaa, kun moniin uppoaa toi kusetus.
Ei uppoo... some päivityksetki aina musavideoiden kohdista jossa hän laulaa, sen yhden lauseen, miksiköhän?