Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1737)
Vierailija kirjoitti:
En vain sitten mitenkään voi käsittää,miksei Janne vienyt pottia yksin. Miksi hän kaiken hienojen muuvien jälkeen äänestää ME?
Tuota mysteeriä mietin varmaankin loppuikäni. Jannen olisi pitänyt ryöstää koko potti ja nauraa päälle!!!
Ei Janne niin suuri roisto ollut. Ehkä hän ei olisi lopulta voinut elää sen asian kanssa, että olisi "kiitoksena" pettänyt joukkuetoverinsa. Ja ehkä hänelle rahaa suurempi tavoite oli kuitenkin se henkinen voitto.
Janne pääsi loppuun sen avulla, että Tiina ja Marjo olivat hyviä ihmisiä, luottivat häneen ja pysyivät hänen kanssaan. Pelastivathan he hänet jo Saaraa vastaan ja siitä Janne sai jo olla heille kiitollinen. Jos he olisivat viimeisessä pöydässä kääntyneet Jannea vastaan, olisi Jannen peli ollut siinä. Janne olisi saanut Marjon pois, mutta ei Tiinaa ja hän ei olisi Marjon petettyään voinut olla enää varma, että Tiina olisi luottanut häneen. Tosi suuri riski ja uhraus varsinkin Tiinalta vaihtaa Mandimai siinä kohtaa Janneen.
Mandi oli pahin petollinen...äänesti omat pihalle yksitellen. Uskollisten olisi pitänyt äänestää Mandi heti pois niin olisi ollut paremmat mahikset voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Aleksanteria, kun tajus, että tässä taidetaan olla petollisten kanssa pöydässä ja lähtö tulee.
Aleksanteri tajusi että se mitä Saara sanoi petollisten kolmikosta piti paikkansa.
Saaran "valaistuminen" oli parhaita hetkiä tällä kaudella.
Tulee mieleen että tuotanto vuosi hänelle tämän "valaistumisen". En voi uskoa että keksi itse tätä, mitä esitti. Vaitiolovelvollisuus tottakai ja miksi vuotaa tietoa kun häntä pidetään nyt nerona.
Luulen että tuotanto halusi lopusta hiukan vauhdikkaamman, Mandimai kuitenkin oli niin jääräpäinen että äänesti itsepintaisesti Saaran pois ja näin pilasi koko lopun.
Saaran innostus oli niin aitoa että vaikea on uskoa mihinkään tuotannon juttuun tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Aleksanteria, kun tajus, että tässä taidetaan olla petollisten kanssa pöydässä ja lähtö tulee.
Aleksanteri tajusi että se mitä Saara sanoi petollisten kolmikosta piti paikkansa.
Tulee mieleen että tuotanto vuosi hänelle tämän "valaistumisen". En voi uskoa että keksi itse tätä, mitä esitti. Vaitiolovelvollisuus tottakai ja miksi vuotaa tietoa kun häntä pidetään nyt nerona.
Luulen että tuotanto halusi lopusta hiukan vauhdikkaamman, Mandimai kuitenkin oli niin jääräpäinen että äänesti itsepintaisesti Saaran pois ja näin pilasi koko lopun.
No höpö höpö. Mitä ihmeen vaikeaa tuossa oivalluksessa oli kun jäljellä oli enää muutama.
Vierailija kirjoitti:
Marjo sanoi pyöreässä pöydässä Mandille, että mietin kenen nukke sinä olet? Saatoin kuulla väärin, mutta ihan kuin Mandi olis vastannut, että en ole kenenkään nuppi. :D
Sanoi se nuppi, siitä ei kyl olisi nupiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran innostus oli niin aitoa ett
Joo aito oli. Lähes myötähäpeää herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ois ollut kutkuttavampi loppu jos Janne ois vielä vienyt koko potin itselleen. Ois ny pelannut loppuun asti Petollista.
Olin varma, että lapussa lukee minä. Itse olisin kirjoittanut juu minä, hävettää oikein tunnustaa.
Olisi ollut tyhmää julkisuuden henkilönä kirjoittaa "minä". Sen verran pieni summa rahaa potissa. Helposti olisi työkuvioissa menettänyt "itsekkyydellä" ("minä") monta kertaa enemmän. Luottamus mennyt myös työkuvioita koskien että pettääkö silloinkin.
Mikä idea oli että Mandi sai tietää petollisen mutta ei kertonut siitä pyöreässä pöydässä. Katsojan kannalta aivan turha etu.
Vierailija kirjoitti:
Mandi oli pahin petollinen...äänesti omat pihalle yksitellen. Uskollisten olisi pitänyt äänestää Mandi heti pois niin olisi ollut paremmat mahikset voittaa.
Mandi on mielinkielin sille jonka luulee olevan hyödyllinen tai itselleen kiva. Häneltä puuttuu vielä elämänkokemusta ymmärtää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Marjo sanoi pyöreässä pöydässä Mandille, että mietin kenen nukke sinä olet? Saatoin kuulla väärin, mutta ihan kuin Mandi olis vastannut, että en ole kenenkään nuppi. :D
Siinä kohtaa mietin että nyt Tiina suuttuu Marjolle ja kääntyy Marjoa vastaan puolustaakseen Mandia. Marjo puhui tuossa kohtaa muutenkin paljon ja hermostuneesti
Vierailija kirjoitti:
Kausi ratkes siihen, kun Mandimai käytti 2 ääntä Saaraan eikä Janneen, mitä Saara ja Aleksanteri yritti vimmatusti.
Typerys. Meni palkkiorahat siinä samassa sivu suun häntä huijanneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain sitten mitenkään voi käsittää,miksei Janne vienyt pottia yksin. Miksi hän kaiken hienojen muuvien jälkeen äänestää ME?
Tuota mysteeriä mietin varmaankin loppuikäni. Jannen olisi pitänyt ryöstää koko potti ja nauraa päälle!!!
Ei Janne niin suuri roisto ollut. Ehkä hän ei olisi lopulta voinut elää sen asian kanssa, että olisi "kiitoksena" pettänyt joukkuetoverinsa. Ja ehkä hänelle rahaa suurempi tavoite oli kuitenkin se henkinen voitto.
Janne pääsi loppuun sen avulla, että Tiina ja Marjo olivat hyviä ihmisiä, luottivat häneen ja pysyivät hänen kanssaan. Pelastivathan he hänet jo Saaraa vastaan ja siitä Janne sai jo olla heille kiitollinen. Jos he olisivat viimeisessä pöydässä kääntyneet Jannea vastaan, olisi Jannen peli ollut siinä. Janne olisi saanut Marjon pois, mutta ei Tiinaa ja hän ei olisi Marjon petettyään voinut olla enä
Eihän Janne ollut minkäänlainen roisto missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana oli!
Mitä Mandi sanoi kun sai kuulla et Tiina on petollinen? Mandi oli kyllä ihan pihalla koko pelin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hauskaa on että poikani sanoi jo kaksi viikkoa sitten että Marjo voittaa tämän muiden kanssa. ;D
Hän on varhaisteini ja fiksu lapsi ja pystyy oikeasti tulkitsemaan asioita!!
Vierailija kirjoitti:
Joo sanoi nuppi 😃
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olisi ollut varma voittopotti tiedossa, kunhan olisi edes vähän osannut käyttää aivojaan.
Mulla meni ihan ohi se paljonko voittivat
No en todellakaan olisi.