Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus ohjelman etenemisestä:
Saara karkotetaan pyöreässä pöydässä. Aleksanteri murhataan yöllä. Jäljelle finaalijaksoon jäävät Mandi, Marjo, Tiina ja Janne, joista muut petolliset juonivat Mandin kanssa Marjon pihalle. Viimeisenä pöytään jäävät siis Tiina, Mandi ja Janne. Mandi joutuu pahasti pettymään, kun Tiina ja Janne ryöstävät potin hänen silmiensä edestä.
Onko tässä edes yöllistä murhaa enää, kun on vain finaalijakso jäljellä?
Äänestäkää se Janne pois, pliiiiis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara karkotetaan pyöreässä pöydässä. Aleksanteri murhataan yöllä. Jäljelle finaalijaksoon jäävät Mandi, Marjo, Tiina ja Janne, joista muut petolliset juonivat Mandin kanssa Marjon pihalle. Viimeisenä pöytään jäävät siis Tiina, Mandi ja Janne. Mandi joutuu pahasti pettymään, kun Tiina ja Janne ryöstävät potin hänen silmiensä edestä.
Niin tässä jakso seiskassa? Murhattiinko Sauli jo kutosessa?
Miten paljon vaikuttaisi ohjelman kulkuun jos osallistujat olisivat taviksia joita kukaan ei tuntisi entuudestaan? Nythän monilla osallistujilla on jo jonkinlainen ennakkokäsitys toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin taas, että katsotaan eri tahtiin, olen itse Plussan katsoja ja meillä on vain finaalijakso näkemättä. Sauli murhattiin jaksossa 7 ja se oli kyseisen jakson yöllinen murha, vaikka toteutettiinkin siinä erilailla. Muille uskollisille Saulin murha selvisi tuttuun tapaan aamiaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin taas, että katsotaan eri tahtiin, olen itse Plussan katsoja ja meillä on vain finaalijakso näkemättä. Sauli murhattiin jaksossa 7 ja se oli kyseisen jakson yöllinen murha, vaikka toteutettiinkin si
Korjaan vielä omaa kommenttiani, jaksossa 6 se murha taisi varsinaisesti tapahtua, aamiainen, jossa Saulin lähtö muille selvisi, näytettiin jaksossa 7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu enää lainaaminen, mutta jatkan nyt vielä tässä edellistä. Jos on niin herkkä ihminen, että psyyke ei oikeasti kestä tuollaista peliä, pitäisi ymmärtää olla lähtemättä mukaan. Tai ehkä sitten jokainen pitäisi passittaa johonkin psykologisiin testeihin, ennen kuin hyväksytään mukaan - jos ihmisiltä todellakin hajoaa pää tälläisessa leikissä. Ihmettelen vaan, että miten sitten kestävät oikeaa elämää ollenkaan.
Mandimaikin on joku tubettaja, joten ei nyt kuitenkaan ihan niin herkkä ja kaikesta traumatisoituva voi olla, koska siinäkin hommassa ja muussakin julkisuudessa saa varmasti aika paljon paskaa niskaansa. Ylipäätään jos on julkisuuden henkilö, niin on varmasti monenlaista joutunut kokemaan vs. tavis. Enkä tällä tarkoita sitä, että näin pitäisi tai saisi olla eli että joku voisi oikeuttaa omat ilkeilynsä ja arvostelunsa sillä, että mitäs läks
No ihmiset ovat vain ihmisiä ja olen kuullut kuinka esim.akateemisten lopputöiden ja jopa väitöstilaisuuksissa tapahtuneiden vastaväittäjän kommenteista on loukkaannuttu vaikka ne ovat koskeneet ainoastaan työtä. Itseasiassa olen ollut läsnä väitöstilaisuudessa jossa väittelijä ilmiselvästi "suuttui" vastaväittäjälle ja tilanne oli kiusallinen.Ja eräs muun opinnäytetyön esitellyt julmistui täysin asiaankuuluvasta opponoinnista niin että soitti opponentille raivokkaan puhelun illalla.
Brittipetollisissa "julmasti" petetty tyttö kiroili potin vieneelle vaikka siinä maassa julkinen kiroilu on todella "alaluokkaista".Ja kyse oli vain pelistä.
Ens kaudelle joku kunnon draamailija mukaa just niiku se elina gustafsson
Vaikka joku joni hesselgren
Saara ansaitsisi voittaa, sen verran nerokkaasti tajusi ketkä on petollisia.
"No ihmiset ovat vain ihmisiä ja olen kuullut kuinka esim.akateemisten lopputöiden ja jopa väitöstilaisuuksissa tapahtuneiden vastaväittäjän kommenteista on loukkaannuttu vaikka ne ovat koskeneet ainoastaan työtä. Itseasiassa olen ollut läsnä väitöstilaisuudessa jossa väittelijä ilmiselvästi "suuttui" vastaväittäjälle ja tilanne oli kiusallinen.Ja eräs muun opinnäytetyön esitellyt julmistui täysin asiaankuuluvasta opponoinnista niin että soitti opponentille raivokkaan puhelun illalla."
Niin mutta traumatisoituivatko peräti niin, että tarvitsivat apua jälkeenpäin? Siitähän tuossa kirjoitettiin, että toivottavasti Mandi saa myöhemmin apua, kun on varmaan niin kauhea tilanne hänelle ja psyyke ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin taas, että katsotaan eri tahtiin, olen itse Plussan katsoja ja meillä on vain finaalijakso näkemättä. Sauli murhattiin jaksossa 7 ja se oli kyseisen jakson yöllinen murha, vaikka toteutettiinkin si
No mulle jolle vastaat on vain finaalijakso katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Saara ansaitsisi voittaa, sen verran nerokkaasti tajusi ketkä on petollisia.
Mun miestä Saarassa ja edelliskauden Miisassa on jotain samaa siinä että ajattelevat itsenäisesti eikä joukon mukana.
Vierailija kirjoitti:
"No ihmiset ovat vain ihmisiä ja olen kuullut kuinka esim.akateemisten lopputöiden ja jopa väitöstilaisuuksissa tapahtuneiden vastaväittäjän kommenteista on loukkaannuttu vaikka ne ovat koskeneet ainoastaan työtä. Itseasiassa olen ollut läsnä väitöstilaisuudessa jossa väittelijä ilmiselvästi "suuttui" vastaväittäjälle ja tilanne oli kiusallinen.Ja eräs muun opinnäytetyön esitellyt julmistui täysin asiaankuuluvasta opponoinnista niin että soitti opponentille raivokkaan puhelun illalla."
Niin mutta traumatisoituivatko peräti niin, että tarvitsivat apua jälkeenpäin? Siitähän tuossa kirjoitettiin, että toivottavasti Mandi saa myöhemmin apua, kun on varmaan niin kauhea tilanne hänelle ja psyyke ei kestä.
Siellähän on ammattiapu kulisseissa ihan loppuun asti.Joka maassa. Ketään ei jätetä yksin.Ja onhan sopimus tehty ennen osallistumista.Mattihan kertoi että hänelle oli tarjottu keskusteluapua huoneeseensa,hän oli sensijaan ehdottanut sitä Tiinalle.
Ei tuossa ole ollut mitään nerokasta. Kaikki pohjautui idioottimaiseen syytökseen Jannea kohtaan, mikä on aivan jotain muuta kuin totuus. Janne ei edelleenkään juonitellut sitä typerää kaksinaamaista akkaa ekassa jaksossa pois, joka itse puukotti heti selkään, eikä jättänyt Jannelle mitään muuta vaihtoehtoa kuin pelastaa oman nahkansa puolustautumalla sitä kaksinaamaista nevöhöörd näyttelijää vastaan. Itse kaivoi oman kuoppansa, ja tippui vain koska lähti hyökkäämään Jannea vastaan. Olisi antanut muiden petollisten olla rauhassa. Mutta ei, Jannesta leivotaan syyllinen tuon eukon kaksinaamaiseen toimintaan.
Marjo ja tekoitkupilli Tiina eivät ansaitse voittaa, ovat laittaneet Jannen tekemään kaiken työn ja piilotelleet raukkamaisesti hänen takanaan, kun Janne on saanut koko ajan asettaa itsensä vaaraan.
Miks ei näy Ruudussa? Näin 20min ja nyt 20.20 ei enää näy. Oik.alhaalla lukee, että päivitys 9.6.25, johtuuko siitä...
Vierailija kirjoitti:
Marjo ja tekoitkupilli Tiina eivät ansaitse voittaa, ovat laittaneet Jannen tekemään kaiken työn ja piilotelleet raukkamaisesti hänen takanaan, kun Janne on saanut koko ajan asettaa itsensä vaaraan.
Häh? Katsotaankohan me lainkaan samaa ohjelmaa ::D
Vierailija kirjoitti:
Saanut asettaa itsensä vaaraan? Olisi ihan vapaasti saanut pienempääkin meteliä pitää, jos ei itse olisi halunnut suunapäänä koko ajan olla.
"Ei kai missään ole kielletty petollisia jakamasta pottia kolmen kesken. Muistetaan, että viime kaudella 3 uskollista jakoi potin keskenään, eli kyllä kai kaikki on kuitenkin mahdollista."
Kolme uskollista loppuunasti selvinneenä ovat täysin eri asemassa kuin kolme petollista lopussa. Uskolliset voittavat pelin, jos ovat ainoita jäljelle jääneitä.
Petollisten kesken ei käy näin, vaan kolme petollista joutuvat sääntöjen mukaan pelaamaan Petollisten dilemman. Siinä tuskin petolliset luottavat toisiinsa, kun jo nyt ovat epäluuloisia keskenään. Erityisesti Marjo on kertonut epäilevänsä muita petollisia, ja samoin Janne ei luota ainakaan Tiinaan. Tällä kompolla on mahdonta, että jokainen äänestäisi Petollisten dilemmassa JAA, jolloin he jakaisivat potin keskenään. Niinpä kun kaikki kolme petollsita äänestävät RYÖSTÄ, kukaan heistä ei saa yhtään mitään.
Niin siellä on jäljellä kolme uskollista, joille ei petollisten henkilöllisyys ole vielä fakta vaan arvaus ja heille asia varmistuu vasta myöhemmin (vaikka ei välttämättä enää varsinainen yllätys ole). Ei kai sen silti tarvitse tarkoittaa, että jokaisessa jäljellä olevassa kolmessa paljastusjaksossa vielä nimenomaan uskollinen on karkoitetun roolissa "yllättymässä". Siellä lukee sama teksti jokaisen jakson alla, mutta ei se sisältö silti välttämättä sama ole. On laitettu, ettei paljasta mitään. Ehkä jokainen uskollinen muuten vain saa oman jaksonsa vielä.