Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella

Vierailija
08.01.2025 |

Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1736)

Vierailija
501/1736 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne tosiaan on kauden hahmo mutta taitaa mies kohta lentää ulos. Toivottavasti sellanen asukas voittaa joka tekee asioita eikä pelkästään ole seinäruusu.

Harmitti Jukan lähtö kohta talossa ei ole muita kun näitä tapetteja.

Vierailija
502/1736 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. 

On. Sekava eikä jotenkaan oo edes jännittävä niin kuin aiemmilla kausilla. 

Mun mielestä taas on tosi miellyttävää katsoa tätä kautta, koska, harvinaista kyllä, tällä kaudella ei yksikään osallistuja ärsytä minua. Aiemmilla kausilla on joutunut koko ajan jännittämään ja toivomaan, ettei ikävä tyyppi voita. Tätä kautta on helpottavaa seurata. Kenenkään voitto ei tuntuisi pahalta. Mahtavaa, että nyt on vain mukavia ihmisiä mukana. Ei tarvi stressata 😅 Ja minulle ainakin lopputulos on täysin mysteeri, eli jännittävää riittää kyllä joka jaksossa. 

Minua on kyllä ruvennut ärsyttämään Janne. Jokin hänessä tökkii. Mutta ei ole kyllä ke

Olen ajatellut, että se on jokin hänen äänenkäytössään. Ehkä se tulee siitä, että suomi ei ole hänen äidinkieli, jolloin puhe on jotenkin hyökkäävää. Hän pelaa kyllä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1736 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuuntelen podcast ia, mukana Marko  ja Tiina ja kyllä käy selväksi, että Jannen suorastaan inhoaa Tiinaa.

Siitä voi päätellä että Tiina on päässyt pidemmälle kisassa kun Janne. Ja ehkä jopa masinoinut Jannen ulos. Mites se lastenlaulu meni? Liru laru loru moni turha poru.

Vierailija
504/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto onkin välkyin porukasta, ulosanti on ollut vähän hössöttävää niin ei ois ehkä uskonut. Eiköhän noi petollisdaamit heitä Jannen kohta pois pelistä tai ehkä Janne hoituu uskollisten toimesta mutta en usko että Janne on jakamassa voittopottia. Viimeisessä pyöreässä pöydässä tuntui että Janne puhui suomea tosi oudosti vaikka osaa sitä täydellisesti.

Vierailija
505/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on nyt todella lähellä lähtöä. Harmi, sillä on kyllä ollut ohjelman suola, pelannut kovaa. Ja ihan mahtavia nuo lipsautukset mitä on päästänyt suustaan. Valehtelu on varmasti psyykkistä työtä ja vaatii hyvää muistia. Marjo pelaa sillä että ei puhu paljoa niin ei tarvitse valehdella paljoa ja Tiina puolestaan vetoaa kanssakilpailijoiden tunteisiin. On haastatteluissa paljon itsevarmempi ja analyyttisempi.

Vierailija
506/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on paras! 

Kukahan jää tossa ringissä vikaksi 😬

Vierailija
507/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on kyllä herkullinen! Seuraan Ruutu plussasta, joten jätä lukematta jos seuraat jakson jäljessä.

Mun mielestä tuolla on monta tosi fiksua pelaajaa huolimatta siitä, että päättelyt menee välillä pieleen. Mandimai on aivan ihana ja aito, ja Harrista tuli ihanasti esiin vähän herkempikin puoli lähdön hetkellä. Se kertoo kyllä siitä, miten vahvasti noi kaikki elää tuota peliä.

Saara Aalto nousi yllättäjäksi, ja mä niin toivon että hän onnistuisi peliliikkeissään ja pitäisi tiukasti kiinni ajatuksistaan. Saara pääsi jo ihan alussa Tiinan jäljille ja heitti välillä tosi hyviä pohdintoja, mutta muisti teki tepposet ja se kääntyi häntä itseään vastaan. Hän on ollut vähän epävarma, mutta rohkeutta tuli kun oli pakko alkaa puolustamaan itseään. Hyvä Saara! 

Janne on aivan jäätävän viihdyttävä petollinen: rohkea, röyhkeä, hyökkäävä, jyräävä, ylimielinen johtaja, ja mikä hauskinta, möläyttänyt jo kaksi kertaa, että me on murhattu :D Toivon todella draaman kaaren kannalta, että hän tippuu ihan finaalin kynnyksellä. Toisaalta tolla pelaamisella voittokin olisi ansaittu, mutta kai sitä on itse pohjimmiltaan aina uskollisten puolella ja toivoo, että hyvyys ja rehellisyys voittaa. En malta odottaa reaktiota, mikä siitä seuraa kun Janne, toivottavasti seuraavana, jää kiinni. 

Viimeisin jakso jäi jännään kohtaan ja siinä on riski, että katseet kääntyy Marjoon. Tässä vaiheessa pelin kannalta myös Tiinan ja Jannen olisi lähdettävä tähän spekulaatioon mukaan. Petollisista Marjo on se, jota eniten kannustan, mutta Jannen ohella Tiina on pelannut viihdyttävää roolia petollisena. Vaikka Tiina on aidosti herkkä, mun on vaikea tajuta ettei jengi ymmärrä, että herkkäkin pystyy esittämään herkkää :) Itseasiassa omien olemassa olevien piirteiden näytteleminen on nimenomaan se, mitä kannattaa hyödyntää. Vaikka Tiinalla on varmasti tullut ihan aitojakin reaktioita, ei mulle ainakaan menisi hetkeäkään läpi se itkuisen nariseva ääni, jota hän käyttää säännöllisesti ilman kyyneltäkään. Siis niin ärsyttävää, mutta aivan loistavaa peliä häneltäkin!

Ai että tää kausi on hieno! Ihan mun lemppariohjelma. Mistähän pääsisi näkemään muidenkin maiden kausia. Haluaisin nähdä ne kaikki! 

Ja tietenkin kirsikkana kakun päällä rakastan Christofferin hahmoa tässä sarjassa: ilmeitä, kehon käyttöä, asuja, nasevia kommentteja ja laadukkaasti tehtyä podcastia. Ei voisi olla parempaa linnan herraa. 

Vierailija
508/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun halusivat Hildenin ulos. Kai ne ajattelee että kun on vähän päälle käyvä tyyppi täytyy olla petollinen. Ja kiltit ei voi olla niitä. Tylsäksi käy jos vielä Jannekin tippuu. Noi vähän räväkät tyypit on vaan paljon mielenkiintoisempia.

Pyöreässä pöydässä lähes koko aika meni Saara Aallon hourimisten vatvomiseen. Äänestivät Jukan lähes yksimielisesti ulos mutta ei voinut oikein päätellä, mistä tuo epäilys kumpusi. Jukka toki epäröi pitkään kilven tai tikarin ottamista, mutta ei siitä voinut päätellä petollisuutta. Yleensäkin Matin ja Jukan käyttäytymistä yksityiskammiossa ruodittiin aika vähän.

Tarkoitat varmaan, että ohjelma oli sillä tavalla leikattu meille katsojille. Emmehän toki näe sitä koko tuntia, mitä pyöreässä pöydässä suurinpiirtein aikaa menee. 

Vierailija
509/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittien versiossa se yksi myöhemmin petolliseksi valittu,paljastikin lopussa uskollisille viimeisen petollisen.Uskolliset näin voitti.Toivotaan,että Suomessa ei samanlaista loppua.

antoi loppupuheenvuorossa sellaisen vihjeen jota ei voinut muut ohittaa,

ja se oli odotettu kosto, kun oli värvätty, mutta heitettiin jo aika pian bussin alle.

Vierailija
510/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin tylsiä tapetteja riittää. Jukka Hilden toi kyllä väriä ohjelmaan

Vierailija
511/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tiina tai marjo aikas äkkiä lähde, niin janne ei voi niitä kahta voittaa.

kun on viimeiset 5 jäljellä helppo homma 

kahdestaan suolata janne, sitten jakaa potti tai - sen haluaisin nähdä - yrittää vielä suolata toisensa.

tai sit ovat aivan tunareita.

Vierailija
512/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö päivän plussajaksossa lähde siis kukaan?

Vierailija
513/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos Janne putoaa. Muut on tässä vaiheessa ihan tapettia ja katsominen muuttuu tylsäksi. Toivon, että petolliset voittaa. 

Toimisko se, jos Marjo tajuaisi lopussa, johon jakso jäi, päästää Aleksanterin pois ja jättää Saulin murhattavaksi. Saisko ne pyöreessä pöydässä syötettyä Aleksanterin petolliseksi? Petollisia jos äänestäisi 3 Aleksanteria vastaan ja Manimai ei autossa ihan ostanut sitä, että kaikki me ollaan tässä uskollisia. 

Vierailija
514/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kolme petollista ovat niin esimerkkityyppejä (arkkityyppi?) varmaan usean työ- tai siviilielämästä. Jos ei nyt niin jostain menneisyydestä. Janne josta kukaan ei oikeassa elämässä tykkää koska ainut arvo on pyrkyryys keinoja kaihtamatta. Marjo joka pärjää koska ei liikaa takerru tunteisiin. Ja Tiina jonka koko olemassaolo perustuu siihen että on nätti ja että kaikki tykkää, ja jos joku ei tykkää niin itku ja säälinveto. Tuo Tiina muistuttaa niin yhtä Oonaa Oulusta (silloin sillä oli eri etunimi), se oli aikuisenakin kuin lapsi, jos asiat ei menny niinkuin se halus se veti jonku sääliosaston päälle ja sai tahtomansa. Huvittava tyyppi näin jälkeenpäin kun ajattelee, ja miehet tietysti se hallitsi täydellisesti. 

Vierailija
515/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo on mun lempipetollinen. 

Vierailija
516/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö päivän plussajaksossa lähde siis kukaan?

Matti ja Harri karkotetaan, ketään ei murhattu..vielä.

Vierailija
517/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina on minun lempipetollinen. Hän niin taitava manipuloimaan tunteilla ja itkuillaan. Mahtavaa! Janne tuskin pärjää pitkälle. Hän pelaa liian monimutkaisesti ja sotkeentuu noihin kuvioihinsa vielä.

Joku petollinen pitäisi petollisten uhrata, olisiko se Marjo?

Vierailija
518/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Tiinasta, aivan liikaa framilla ja vääntää itkua aamusta iltaan. Jannella narsismia liikaa. Marjo ok ja lähes kaikki uskolliset. 

Vierailija
519/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina on minun lempipetollinen. Hän niin taitava manipuloimaan tunteilla ja itkuillaan. Mahtavaa! Janne tuskin pärjää pitkälle. Hän pelaa liian monimutkaisesti ja sotkeentuu noihin kuvioihinsa vielä.

Joku petollinen pitäisi petollisten uhrata, olisiko se Marjo?

Nää jäljellä olevat petolliset ovat jo jokainen päässeet pitkälle. 

Vierailija
520/1736 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempipetollinen Harrin putoamisen jälkeen on Sauli. En halua nähdä Saaraa, Mandimaita, Tiinaa, Marjoa, Jannea voittajina. Aleksanteri voisi jopa olla toinen voittaja.