Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella

Vierailija
08.01.2025 |

Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1736)

Vierailija
221/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Janne on aika kova hölöttämään. Tulee mieleen nyrkkeilijäoletettu, mikä sen nimi nyt onkaan sekä kansanedustaja Diarra(?). Että voi alkaa ottaa hermoon muita jossain vaiheessa. Lotalle kävi Silvot, ilmeisesti noi junioritkin tajuu jos jollain on älliä päässä, luulis että Moisio on target melkos pian. 

Onko tämä jokin spoilausketju taas vai mikä ihme "Lotalle kävi Silvot"?!

Väkisinkin täällä spoilautuu jos ei katso samaan tahtiin Ruutu+:n kanssa. 

Niin ilmeisesti, harmi. Parempi siis poistua nyt ketjusta, ettei mene oma jännitys pilalle. Heipat!

Olen itse Ruutu+:n katsoja, mutta pyrin olemaan spoilaamatta, vaikka se joskus on tosi vaikeaa. Luet täältä, kun toiset spekuloi jollakin asialla, joka itselläsi on jo tiedossa, mitä tulee tapahtumaan. Ymmärrän silti hyvin, että on tosi ärsyttävää, kun jonkun toisen kommentoinnin takia itseltä menee jännitys.

Oikeasti näitä keskusteluketjuja pitäisi olla 2, eli oma ketju Ruutu+ katsojille. Silloin mekin voitaisiin kommentoida js spekuloida vapaasti ilman, että toiset harmistuu spoilaamisesta..

Vierailija
222/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Janne on aika kova hölöttämään. Tulee mieleen nyrkkeilijäoletettu, mikä sen nimi nyt onkaan sekä kansanedustaja Diarra(?). Että voi alkaa ottaa hermoon muita jossain vaiheessa. Lotalle kävi Silvot, ilmeisesti noi junioritkin tajuu jos jollain on älliä päässä, luulis että Moisio on target melkos pian. 

Niin ilmeisesti, harmi. Parempi siis poistua nyt ketjusta, ettei mene oma jännitys pilalle. Heipat!

Olen itse Ruutu+:n katsoja, mutta pyrin olemaan spoilaamatta, vaikka se joskus on tosi vaikeaa. Lue

Itsekin ymmärsin tuosta kommentista että kaikki ei kato ruutu+ vaikka mulle ruutu+ on itsestäänselviö. Nyt aion miettiä jos on nyt ylipäätään tarve tulla tänne päätään aukoa että toiset kattoo lineaarista telkkaria. Aamulla heti piti kattoo Farmi kun oon niin utelias. Puoliso ei ole katsonut yhtään jaksoa petollisista ikinä koska ei vaan ymmärrä että mitä järkeä kattoa tuommosta soopaa. Nytkin sanoin että kato pliis eka jakso että varmasti jäät koukkuun. Mutta ei kuulemma kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse Ruutu+:n katsoja, mutta pyrin olemaan

Olen edellinen ja nyt en ihan ymmärrä kommenttiasi, minäkö mielestäsi auon päätäni?? Ihan asiallisen kommentin mielestäni kirjoitin ja vieläpä sanoin, että yritän olla spolaamatta. Missähän  kohtaa annoin ymmärtää, että pidän Ruutu+:saa itsestäänselvyytenä, enkä ymmärrä, että toiset katsoo lineaarista telkkaria?

Jos sinua ylipäätään ärsyttää maksullisten kanavien katsojat, niin kerron, että minä en todellakaan ole suurituloinen, minä tingin monesta muusta, mutta satun tykkäämään Ruutu+:sta ja siitä maksan. 

Vierailija
224/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääkkeet. Tai opettele lukemaan ja varsinkin ymmärtämään lukemasi. Minä olen juuri se Ruutu+ addikti ja tuli huono fiilis jos olin pilannut jonkun telkkarikokemuksen. Mulla on ollut elisaviihde niin kauan kuin se on ollut olemassa, postinumero 00400, en ehkä ymmärrä että ihmiset oikeesti kattoo sitä mitä telkkarista sattuu tulemaan. Tästä lähtien otan tämän huomioon. Rauhoitu sinäkin.

Vierailija
225/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta vibaa vaan tähän keskusteluun sen verran että Saara Aalto on kyllä kans sen olonen tyyppi että olis ollu jännä nähdä miten käy jos ois ollu petollinen. Ois ollu ehkä vielä huonompi feikkaa kuin Amelie? Hyvät ihmiset ei osaa näytellä pahaa ihmistä jos ei ole ollut tarpeeksi/koskaan kokemusta pahoista? Lucky them.

Vierailija
226/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta vibaa vaan tähän keskusteluun sen verran että Saara Aalto on kyllä kans sen olonen tyyppi että olis ollu jännä nähdä miten käy jos ois ollu petollinen. Ois ollu ehkä vielä huonompi feikkaa kuin Amelie? Hyvät ihmiset ei osaa näytellä pahaa ihmistä jos ei ole ollut tarpeeksi/koskaan kokemusta pahoista? Lucky them.

Osallistujilta kysytään etukäteen, haluavatko olla petollisia. Voi olla, että Saara ei halunnut petolliseksi. Amelie puolestaan luotti näyttelijäntaitoihinsa mutta pieleen meni.

Vierailija
227/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että vielä onkin. Alku ainakin näytti siltä, että saattaa pyöröovi petollisten kammioon käydä tiuhaan tällä kaudella.

Sinänsä kyllä typerää alkaa heti alussa "kavaltaa" alkuperäisiä kanssapetollisia, joihin olisi ollut mahdollista luoda luottamukselliset suhteet. Harvoin niistä värvätyistä luotettavampia vaihtoehtoja enää saa, kun ovat jo nähneet miten kylmästi on petetty niitä aiempia.

Vierailija
228/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina oli koko ajan innolla viittaamassa vapaaehtoiseksi soihdun sytyttäjäksi. Sitten kun selvisi mikä oli homman nimi, niin käsi pysyi alhaalla. Harmi et tällä tavalla yksi putosi. Ei ollut kiva käänne. Respektii vapaaehtoisille. 

Tulisiko tämä pudotettu takaisin kuitenkin? Veikkaan tätä että palaa, ehkä jo ensi jaksossa. Samoin palasi takaisin brittiversion hemmo.

Ei taida olla mahdollista, koska Jon-Jonillehan kerrottiin heti pudotuksen jälkeen ketkä ovat petolliset. Ruudusta löytyy tällä hetkellä 4 kpl Petollisten paljastus -videota. 

Vierailija
229/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on vaikeaa perustaa se oma ketju, jossa mennään telkkarin tahtiin? Senkus perustatte niin ei tarvi tulla tänne joka päivä itkemään! Herranjumala on yksinkertaista porukkaa...

Vierailija
230/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lempparit on Harri, Sauli ja Sani. Ehkä myös Matti, Janne, Marko. Miksei Mikaelakin. Ensimmäistä kertaa näen tämän kohutun Tiinan ja onkin sympaattisempi mitä oletin. Kukaan ei oikeastaan ärsytä vielä, mutta jos vähiten lempparit mainittava, niin varmaan Jukka ja Lotta. Ja ehkä tämä Mandimai. Jannesta tykkään, mutta toivoisin olevan nyt vähemmän esillä. Aleksanteri, Keinaan, Erna ja Mandi tuntemattomia minulle.

Vierailija
231/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka tämän kauden osallistujista on "turska"? Jollain siis norjalaistaustaa? 

Vierailija
232/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina oli koko ajan innolla viittaamassa vapaaehtoiseksi soihdun sytyttäjäksi. Sitten kun selvisi mikä oli homman nimi, niin käsi pysyi alhaalla. Harmi et tällä tavalla yksi putosi. Ei ollut kiva käänne. Respektii vapaaehtoisille. 

Tulisiko tämä pudotettu takaisin kuitenkin? Veikkaan tätä että palaa, ehkä jo ensi jaksossa. Samoin palasi takaisin brittiversion hemmo.

Ei taida olla mahdollista, koska Jon-Jonillehan kerrottiin heti pudotuksen jälkeen ketkä ovat petolliset. Ruudusta löytyy tällä hetkellä 4 kpl Petollisten paljastus -videota. 

Paitsi jos se palautus toteutettaisiinkin niin, että palautettavasta tulisi itsestään petollinen. Tällainen pudotetun palautuskin olisi tosiaan hauska suomi versiossa nähdä.

Vierailija
233/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä on vaikeaa perustaa se oma ketju, jossa mennään telkkarin tahtiin? Senkus perustatte niin ei tarvi tulla tänne joka päivä itkemään! Herranjumala on yksinkertaista porukkaa...

Oletko lukenut tämän ketjun otsikon? Se on Petolliset Nelosella, ei Petolliset Ruutu+:lla. Itse olet siis väärässä ketjussa mesoamassa, joten sinä tässä taidat olla yksinkertainen.

Vierailija
234/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka tämän kauden osallistujista on "turska"? Jollain siis norjalaistaustaa? 

Ei kukaan. Ei aiemmankaan kauden. Mutta mainittu "turska" teki ihan oikean murhauksen yhdelle viime kauden osallistujista. Et ole varmaankaan välttynyt näkemästä lehtiotsikoita asiasta.

Vierailija
235/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka luulee jatkuvasti olevansa niin paljon pelin päällä, että petolliset äänestävät hänet seuraavaksi ulos. Hän tuntuu keskittyvän enemmän höseltävään omaan shownsa kuin peliin.

Jos joistain pitäisi olla varuillaan, niin nämä tarkkailijat, jotka joilta tulee teräviä kommentteja. Kuten Moisio, Lotta, Sauli.

Minusta Jukka puhui hyvin toisessa jaksossa. Hän myös arveli, että tällä kertaa naisia on enemmän petollisissa. 

Vierailija
236/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lempparit on Harri, Sauli ja Sani. Ehkä myös Matti, Janne, Marko. Miksei Mikaelakin. Ensimmäistä kertaa näen tämän kohutun Tiinan ja onkin sympaattisempi mitä oletin. Kukaan ei oikeastaan ärsytä vielä, mutta jos vähiten lempparit mainittava, niin varmaan Jukka ja Lotta. Ja ehkä tämä Mandimai. Jannesta tykkään, mutta toivoisin olevan nyt vähemmän esillä. Aleksanteri, Keinaan, Erna ja Mandi tuntemattomia minulle.

Suosikkini on ehdottomasti Janne. Hauska mies, mutta samaa mieltä olen, että hän puhuu aivan liikaa, joten on vaarassa paljastaa itsensä. Toisaalta onhan se myös rohkeaa peliä kehottaa, että kertokaa nyt kaikki sitten, ketä epäilette petollisiksi.

Arvostan myös Jukkaa, joka on ensimmäisenä menossa vapaaehtoisena joka tilanteeseen. Lotta on varmaankin kaikista ärsyttävin persoonaltaan. Monista noista sometähtösistä en ole koskaan kuullutkaan, joten minulle tunetemattomia pelaajia on monta.

Vierailija
237/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. jaksosta

.

.

Spoiler

.

.

Harmittaa hieman, että LB ja MI joutuivat lähtemään. Mielummin ensimmäisten joukossa joutaisivat ulos nämä nuoret, persoonattomat some-fluensserit, jotka on aika turhakkeita. En oikeastaan edes pidä Lotasta, mutta hänellä on silti älliä päässä. Mikaelasta myös näki, että olisi todella halunnut jatka.

Nihkeää katsojien kannalta, että petollisilla on aina tapana listiä uhkaksi kokemansa fiksummat, kypsemmät osallistujat pois. Juuri he, joita olisi kiinnostavaa seurata pidempään ja jotka eivät välttämättä ole niin usein tyrkyllä eri tv-ohjelmiin, toisin kuin tubettajat ja muut vaikuttajat. Toivottavasti seuraavaksi ei lähde Harri, Marko, Sani, Matti. 

Hyvä silti, että karkotusäänestyksessä oli todella paljon hajontaa äänissä.

Vierailija
238/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla ohjelma on kuvattu viime syksynä?

Vierailija
239/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin Amelie on kotoisin? Käytti ainakin mie-murresanaa.

Vierailija
240/1736 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon-Jon lähti liian aikaisin 😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä