Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän teinit saavat rahaa kuukaudessa?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että joku muukin miettii ympäristöä ja arvoja eikä vaan sokeaa kulutusjuhlaa. Mulla on ollut aina pienet tulot mutta olen säästänyt lapselle pesämunaa omaan kotiin, opintoihin tai perhe-elämän alkuun. Säästetty on noin satanen kuussa syntymästä asti joten ihan kiva summa nuorelle aikuiselle. En todellakaan ole lapselle tai nuorelle mikään raha-automaatti eikä meillä ole kavereita tai suosiota ostettu meikeillä, merkkituotteilla tai harrastuksilla. 

Rahaa annan satunnaisesti kahvilaan tai elokuviin, kannustan kyllä laittamaan yhdessä kavereiden kanssa ruokaa tai leipomaan. Energiajuomia ja muita mömmöjä en sponssaisi vaikka pyydettäisiin, onneksi ei pyydä eikä käytä. Välillä on puhuttu siitä että säästetäänkö nämä rahat vaikka johonkin isompaan kivaan? Naapurien koiria ulkoiluttaa säännöllisesti ja saa omaa rahaa josta laittaa myös säästöön. 

Olen pyytänyt kertomaan jos on jotain mikä kaikilla muilla on niin voidaan keskustella jos ostetaan. Ei tule muuta mieleen kun yhdet vähän hienommat tennarit jotka toivoi synttärilahjaksi. 

Vierailija
102/102 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin enemmän kuukausirahaa jos olisi, jos olisin julkisuuden henkilö niin en puhuisi omista raha-asioistani tai paljonko teinini saisi kuukausi tai viikkorahaa, kaverit voisivat olla kateellisia ja radiohommatkin on sellaisia että niissä välillä juontajia vaihdetaan niin mielestäni melko epävarma ala olla töissä, ainakin kun muistan että Ile Jokinenkin oli hyvä juontaja ja yhtäkkiä joutui jostain radiokanavalta pois, en tiedä mitä tekee nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän