Miksi olette tähän aikaan vauva palstalla?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ alkaa ysiltä. Minun työ alkaa seiskalta eli ennen seiskaa pitää olla jo työpaikalla.
Liukuva työaika. Duunit saa aloittaa klo 7 jos haluaa. Tunnit kuitenkin tehtävä täyteen. Btw, aika monikin paikka aktivoituu vasta 9.00 tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ alkaa ysiltä. Minun työ alkaa seiskalta eli ennen seiskaa pitää olla jo työpaikalla.
Liukuva työaika. Duunit saa aloittaa klo 7 jos haluaa. Tunnit kuitenkin tehtävä täyteen. Btw, aika monikin paikka aktivoituu vasta 9.00 tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww, meillä on joukossa aikuinen ihminen joka ei tiedä, että ihmiset tekevät erilaisia työvuoroja.
Tossa sana "aikuinen" taitaa olla retorinen
Vierailija kirjoitti:
Aamukakkaa odotellessa selailen palstaa.
Tutkimukseni mukaan nimenomaan vauva av:n lukeminen edistää peräsuolen toimintaa.
Mä kuvittelin että se oli toisin päin..
Aamuvirkun vapaaviikko 😊 Töissä ja työpaikalla asun aina viikon kerrallaan 24/7 jonka jälkeen viikon vapaa, silloin voi tehdä mitä huvittaa. Nytkin heräsin jo kuudelta ja laitoin saunan päälle, mukissa kuumaa glögiä ja selailen kaikenmaailman turhanpäiväisiä sivustoja ennen kuin lähden kiertelemään alennusmyyntejä 😎
Olen eläkkeellä ja nautin juuri aamukaffeet, ei mitään kiirettä, kohta kauppareissulle.
kello 07-08 voi vielä keskustella kaikesta jännäst sitten wokemode tulee klo 08 ja deletoi kaiken
Miksi olisin töissä kun ne alkaa vasta puolen tunnin päästä?
Vuorokierto alkaa vasta huomenna, tänään vielä vapaa.
Hyvin ansaittu vapaapäivä. Pyykit koneessa, tiskit tiskarissa, kohta vien lapsen kouluun ja lähden ostoksille. Koirakin on jo linkitettyjen ja auto kaivettu lumesta ja lumityöt tehty. Nyt kahvia ja av ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden töihin, mutta voin töissäkin selata palstaa, joskus niin teenkin. Mutta minulla on nyt töissä vähän kiirettä, niin ei ehdi silloin.
Mee töihin!
Nukkumaan menossa yövuoron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden töihin, mutta voin töissäkin selata palstaa, joskus niin teenkin. Mutta minulla on nyt töissä vähän kiirettä, niin ei ehdi silloin.
Mee töihin!
Niin meenki!
-sivusta
Parantelen krapulaa töissä