Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v4kk päivähoitoon?

Vierailija
28.02.2007 |

Onko kenelläkään kokemuksia siitä miten 1v4kk ikäinen lapsi sopeutuu päivähoitoon? Tilanteemme näyttää nyt siltä, että niin taloudellisista, kuin urasyistäkin minun olisi mentävä syksyllä töihin ja nuorimmaisemme on silloin tuon ikäinen. Meillä on lisäksi 3v esikoinen. Yhtäkkiä alkoi ihan kamalasti huolettaa ja surettaa miten noin pienen hoitoonlaittaminen sujuu. Mikä olisi paras vaihtoehto, päiväkoti vai perhepäivähoito? Olisikohan pienelle parempi olla isoveljen kanssa samassa sisarryhmässä.

Kokemuksia ja mielipiteitä otetaan innolla ja kiitollisuudella vastaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1v 8kk kaipaa nyt talvolomallakin välillä hoitotätiään ja kahta hoitokaveriaan. On lyhyitä päiviä 4 d /vko hoidossa.

Mielellään menee aamuisin. Mitään pakottamista ei ole tarvittu. Olisin jäänyt takaisin kotiin, jos olisi vastustanut aamuisin. Lapsemme on todella tempperamenttinen ja vahvaluonteinen. Varmasti vastustaisi aamuisin hoitoonvientiä, jos ei siitä pitäisi. Vastustaa äänekkäästi kaikkea muutakin mistä ei pidä: hampaidenpesua , puuron syöntiä, potalla istumista, autossa pitkään istumista. Huutaa jo valmiiksi EIII kun puhun em. asioista.

Vierailija
2/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotamme miten tulee käymään, paljon olen ainakin positiivisia kokemuksia kuullut lähipiiristä ja muilta hoitajiltakin. Hoitopäivän pituudeksi tulee 6h. Nyt kaikki joukolla nylkemään tämä paska äiti, näin se tulee joka tapauksessa menemään kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan pk-ura katkesi, kun saimm toisen lapsen, mutta samaan paikkaan on tarkoitus palata 3 v 5kk ikäisenä, mukana 1 v 4 kk pikkusisko. olen toiveikas siitä, että kaikki menee silloinkin hyvin.

riippuu tietty lapsesta ja hoitopaikasta.

mulla lähipiiristä vaan hyviä kokemuksia n. 1,5 v hoitoonlaittamisesta.

Vierailija
4/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi