Minkä ikäinen olet, ja kuinka nuoren/vanhan ihmisen kanssa voisit olla parisuhteessa?
Kommentit (101)
"Riittää että nainen on tiukka niin kosketuspintaa löytyy! T: M65+"
En ihan sellaista kosketuspintaa tarkoittanut, mutta jos et muuta kykene ajattelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Olen 54v.
+/- 10v.
Aika pedo olet kun syntymättömiäkin pyydystät - hyi :(
Vierailija kirjoitti:
Olen noin +-5 vuotta. n40
Tarkoitit siis että olet n. 5 vuotta henkiseltä iältäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v mies.
Itseäni kiinnostaa parisuhteeseen 26-43v naiset.
Lastesi ystävät sopivia.
Olen aika vanha. Mulla on ollut aika nuori naisystävä yli vuoden. Hän on ukrainalainen. Sanoo kaipaavansa isähahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika vanha. Mulla on ollut aika nuori naisystävä yli vuoden. Hän on ukrainalainen. Sanoo kaipaavansa isähahmoa.
Tsekit ja ukrainalaiset on parhaita! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v mies.
Itseäni kiinnostaa parisuhteeseen 26-43v naiset.
Lastesi ystävät sopivia.
Petipuuhiin jo oikein sopivia! T: M65+
Varmaankin n. 29-46-vuotiaiden kainon kilttien kirjastonhoitajatar-tyyppisten älykkäiden neitojen kanssa, joilla voisi olla silmälasit ja epämuodikas pukeutuminen. Olen itse 46-vuotias ollut vain hetken aikaa ja Alkossa paperit kysyttiin vielä 39-vuotiaana, joten saan mielestäni ainakin kainon ujohkosti haaveilla vähän nuoremmistakin kilttineitokaisista.
"Sitä vaan ihmettelen, että onko jollekin suhteen olennainen osuus oman lapsuuden/nuoruuden muistelu? Mulla on eri sukupolveen kuuluvia ystäviä eikä yhteenkuuluvuuden tunnetta vähennä se, että olemme olleet lapsia eri vuosikymmenenä. Keskitymme enimmäkseen nykyhetkeen."
Näet siis asian puhtaasti teoreettiselta kannalta, eikä mielikuvitus riitä kuvittelemaan laajemmin? Persoonallisuus (mukaan lukien arvot, suhtautuminen moneen asiaan, kokemukset) ovat osittain aikansa tuote. Jos et ole elänyt kyseisenä aikana, jää suhtautumisesi asiaan juuri tuolle teoreettiselle tasolle. Kosketuspinta siihen puuttuu. Etkö kykene näkemään asiaa samalla tavalla. Ei tuo välttämättä aina ole positiivinen asia, mutta ei sitä voi sivuuttaakaan pelkällä olankohautuksella.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Varmaankin n. 29-46-vuotiaiden kainon kilttien kirjastonhoitajatar-tyyppisten älykkäiden neitojen kanssa, joilla voisi olla silmälasit ja epämuodikas pukeutuminen. Olen itse 46-vuotias ollut vain hetken aikaa ja Alkossa paperit kysyttiin vielä 39-vuotiaana, joten saan mielestäni ainakin kainon ujohkosti haaveilla vähän nuoremmistakin kilttineitokaisista.
Parikymppinen kirjastonhoitaja harmaassa kynämekossa! Ai että! T: M65+
38 ja miesystäväni on 56. Ihan sopiva ikäero ja kohtaamme kaikin puolin.
Piti kirjoittaa "etkä kykene näkemään asiaa samalla tavalla", ei etkö...
Olen 27v. Mies saisi olla 25-40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54v.
+/- 10v.
Aika pedo olet kun syntymättömiäkin pyydystät - hyi :(
Justiinsa... 🙄
Max 10v. mua nuorempi tai vanhempi eli 44-64v.
Olen 36 v. Puoliso 4 v vanhempi.
Olen noin +-5 vuotta. n40