En ikinä löydä kumppania, ärsyttää kaikki tehdä yksin.
Ei ole edes sisaruksia/ kavereita kenen kanssa reissata. Jotkut tutut kommentoi päin naamaa, et en mä vaan viitsis yksin matkustaa/mennä/ tehdä. Ottaisivat huomioon että kaikilla ei ole vaihtoehtoja eikä pullistelis 🤨
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mihin reissaisit jos voisit?
Miten niin jos voisin? Voinhan minä. Ja käynkin.
Mitä jos vain houkuttelisit jonkun tuttavan kanssasi reissuun?
Mulle on sattunut useampikin kumppani jotka olisivat halunneet yhdessä mennä, seikkailla ja reissata, vaikka olen jo tutustuttaessa toitottanut olevani kotihiiri ja ajatuksen ulkomaan matkasta olevan painajainen.
Onhan niitä ryhmiä, joissa etsitään esim. matkaseuraa. Sitä kautta voi löytää myös ystäviä.
Vaihda asennetta. Että kyllä löydät kumppanin, ja sitten uudella energialla taas deittailuun. Tsemppiä.
Oletko etsinyt kumppania vai odotatko että sellainen vaan ilmestyy ovesi taa?
Miks pattayalle tartteis ottaa kumppani mukaan?
Kyllä tulis kommenttia päin naamaa että pihi oot .
Mitäs olet nirso nainen. Jos lasket rimaa niin löydät miehen hetkessä.
Voin tulla matkaseuraksi, jos olet kilttinainen!
Date portaalit monesti maksumuuri roskaa.
Joko ap löysit miehen? Käykö kiltti?
Aina reissuseuraa saa maksamalla seuralaisen matkan ja kulut. Miehille ihan arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Date portaalit monesti maksumuuri roskaa.
Paljon on ilmaisia deittisivustoja. Suurin osa.
Tää onkin jännä että kiltti ei käy, mutta sitä ei voi sanoa koska vaikuttaisi pinnalliselta eli todellinen olemus pääsisi näkyviin - joten kiemur, kiemur ikuisesti!
Ettet vaan yliarvioi tasoasi? 🤔 Kelpaako tavis? Kaikille ei riitä tasokkaita status alfoja.
Mihin reissuun sitä nyt ollaan lähtemässä? Vastahan arki alkoi ja lomat loppui?
Sama. Mutta mitä sitten? Pleikka on ihan jees. Helpompaa mitä kumppanin etsiminen.