Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä itsetyydytys vain miehen korvike, vai jo itsessään hyvän tyydyksen tuottaja.

Vierailija
07.01.2025 |

Itse ainakin tunnen suurta onnea siitä, että pystyn tekemään klitorista hieroen itselleni voimakkaan orgasmin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmällä kerralla tajusin, että vaimoni käyttää minuakin vain nopean orgasmin tuottajana, aivan kuin jotain seksilelua. Hänellä meni alle minuutti siitä kun oli käskenyt panemaan lujaa ja laukeaa. Ja kun en ehtinyt mukaan tähän niin sen jälkeen ilmeestäkin näki, että olisin saanut jäädä ilman. 

Ai tämä voi mennä noinkin päin, yleensä puhutaan, että mies tyydyttään vaan itsensä ja jättää naisen ilman.

Siis ei kaikki miehet toimi näin.

Vierailija
42/59 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakin. Tykkään tehdä sitä ihan muuten vaan, mutta on myös hetkiä kun mies ei ole paikalla ja täytyy käyttää korvikkeena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun voi keskittyä pelkkään omaan nauttimiseen. Se on erilaista kuin miehen kanssa.

Vierailija
44/59 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaus on aina oikean rakastelun korvike! Jos  parisuhteessa on riittävästi yhteistä seksiä, ei kenenkään tarvitse runkkailla! Nykyajan kiireet menee kaiken muun edelle, niin ettei edes nussimaan keretä! Säälittävää.

Avioliitossa en tyydyttänyt itseäni kertaakaan, koska ei ollut tarvetta. Munaa tuli usein ja se oli ihanaa. Nyt on vähän vaikeaa, kun ei ole miestä, joka antaisi...Nyyh...

Älä välitä, löytyisikö harrastusten parista, mene vaikka kansalaisopiston savenvalantakurssille, jos sinne tulisi miehiä, kun tietävät, että siellä on paljon naisia.

Ja sitä odotellessa tyydytä itseäsi, niin pysyt iloisella mielellä.

Ja muista ensimmäisenä työnä valaa seisova kikkeli, että miehet ymmärtävät vihjeen!

Vierailija
45/59 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään.

Vierailija
46/59 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä se tuntuu korvikkeelta, kun ei ole miestä. Kun dildolla ei ole koiria jotka tarttuvat kiinni, eikä huulia, dildo ei huokaile, dildoa en voi käyttää jos käteni on sängyn päädyssä kiinni, dildoa en voi käyttää itse takaapäin...

Haluan kietoutua jonkun vartalon ympärille ja nähdä kun joku nauttii minusta. Ja nauttii kun minä nautin. 

Vierailija
47/59 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä se tuntuu korvikkeelta, kun ei ole miestä. Kun dildolla ei ole koiria jotka tarttuvat kiinni, eikä huulia, dildo ei huokaile, dildoa en voi käyttää jos käteni on sängyn päädyssä kiinni, dildoa en voi käyttää itse takaapäin...

Haluan kietoutua jonkun vartalon ympärille ja nähdä kun joku nauttii minusta. Ja nauttii kun minä nautin. 

Ymmärrän ja allekirjoitan täysin kaikki mitä kirjoitat, mutta ainakin tuo viimeisin dildoilu voisi onnistua imukuppidildolla, jos se olisi vaikka jossakin seinässä kiinni ja sinä kontallasi lattialla.

Vierailija
48/59 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaakin. Tykkään tehdä sitä ihan muuten vaan, mutta on myös hetkiä kun mies ei ole paikalla ja täytyy käyttää korvikkeena

Tyydytätkö itsesi jotenkin eri lailla silloin kun teet sen muuten vaan tai sitten kun käytät sitä korvikkeena.

Minulla vähän sama juttu ja korvikekäytössä käytän enemmän dildoa, minkä kai olisi voinut jo arvatakin.

Vierailija
49/59 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan, itsetyydytyksellä ei voi korvata miestä (panemista miehen kanssa), mutta hyvin nuolevalla miehellä voi korvata itsetyydytyksen.

Vierailija
50/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä, tänne on tullut melkein 50 vastausta, tosi hienoa ja tykkäyksiäkin paljon.

Kiitos kaikille vastanneille.

Vierailija
51/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan, itsetyydytyksellä ei voi korvata miestä (panemista miehen kanssa), mutta hyvin nuolevalla miehellä voi korvata itsetyydytyksen.

Riippuu miehestä. Jos haluaa miestä paljon, mikään itsetyydytys ei voi sitä korvata. Tuntuu enemmän kuin kivalta katsoa miestä, kun hän tulee sisään ja nähdä kuinka paljon mies haluaa, ääntelee ja pidättelee tulemista ja haluaa antaa minulle nautintoa. Toisaalta samaa mieltä tuosta nuolemisesta, ei ole sen voittanutta, tuntuu parhaimmalta, mutta toisaalta puuttuu tietynlainen yhteys.

Vierailija
52/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehen korvike millään tasolla. Olen sooloillut ihan koko aikuiselämän, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Elämän perusnautinnoiksi kutsuisin sitä.

Yleensä riittää omat sormet, ja joskus on kiva viritellä leluja.

Kaikki mun miehet on tiennyt että haluan myös omaa laatuaikaa, eikä se ole keneltäkään pois

N53

Vierailija
53/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti naiset saa raivarin, kun kuulee, että mies runkkailee. Kummallinen maailma.

Ei saanut raivareita kun sitä ei kiinnostanut miehen halut. Vai omat. Pihtasi ja runkkasi. Nyt sit tinderistä uutta uhria kenelle voi antaa vain velvollisuudesta kerran kuussa tai harvemmin. Antaa kun tarvii apua eikä muualta saa

Vierailija
54/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehen korvike lähinnä.

M48

Vierailija
55/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää katella ja aika nopeasti innostuu itsekin, kun laitan jonkin seksikkään kappaleen soimaan, jonka tahdissa sitten strippaan eli vähennän esitykseen sopivaa vaatetusta samalla itseäni tyydyttäen. Joskus lelun kanssa, joskus pelkin sormin. Tykkään katsella myöskin, kun mies masturboi itseään...

Vierailija
56/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä en miestä halua. Lelu paljon parempi vaihtoehto ei bakteereja, ällöttäviä nesteitä, vaaraa raskaudesta tai sukupuolitaudeista. 

Vierailija
57/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se  on taito laji vie oman aikansa133

Vierailija
58/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun osaat nauttia,  olis ihanaa katsella,  pidän itsekkin.  Hieroašen juhla kuntoon,913

Vierailija
59/59 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei  niin pidän myös kun saa nauttia erilaisista tyyleistä usein haluttas  esitellä kun hieron sitä saunassa öljyänn ja Kuusaan  sitä, kiva katsella kun se on turvonnut terska turvonneena, haluttas  esitellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän