Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä itsetyydytys vain miehen korvike, vai jo itsessään hyvän tyydyksen tuottaja.

Vierailija
07.01.2025 |

Itse ainakin tunnen suurta onnea siitä, että pystyn tekemään klitorista hieroen itselleni voimakkaan orgasmin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä tarvii miestä ihan muuhun kun halujen tyydyttämiseen. Tai sit on maailman kirjat sekaisin. Luostariin paperit vetämään

Vierailija
2/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen korvike. Kaipaan kokovartalokosketusta, helliä sanoja, suutelua, hyväilyä ja pitkiä rakasteluita, joiden aikana saan laueta monesti.

Vielä en osaa laueta useampaan kertaan yksinäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa ovat varmaan ne naiset, joille itsetyydytys olisi VAIN miehen korvike. Miehet vaan aina ajattelevat noin, koska heille itselleen se on usein niin. Naisen on todellakin hyvä osata tyydyttää itsensä kunnolla yksinkin, vaikka on seksi toisen ihmisenkin kanssa mukavaa.

Vierailija
4/59 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin omat hetket ovat aivan ihania, hieron sormin klittaa ja työntelen dildoa sisääni ja nautin, aah....

Vierailija
5/59 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa ovat varmaan ne naiset, joille itsetyydytys olisi VAIN miehen korvike. Miehet vaan aina ajattelevat noin, koska heille itselleen se on usein niin. Naisen on todellakin hyvä osata tyydyttää itsensä kunnolla yksinkin, vaikka on seksi toisen ihmisenkin kanssa mukavaa.

En usko, että miehet usein ajattelisivat noin. En minä ainakaan ajattele, olen mies ja tuskin mikään lumihiutale.

Varmasti sekä naisille että miehille on rentouttavaa, kun saa kaikessa rauhassa keskittyä vain omaan nautintoonsa.

Toki parhaassa tapauksessa saatavilla on myös niitä hetkiä jolloin voi nauttia seksistä toisen ihmisen kanssa. Molemmille lysteille on paikkansa.

Vierailija
6/59 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaus on aina oikean rakastelun korvike! Jos  parisuhteessa on riittävästi yhteistä seksiä, ei kenenkään tarvitse runkkailla! Nykyajan kiireet menee kaiken muun edelle, niin ettei edes nussimaan keretä! Säälittävää.

Vierailija
7/59 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän olon ja nautinnon lisäksi masturbointi poistaa stressiä todella tehokkaasti. 

Ja ne jotka täällä itkee, ettei masturbointi ole enää "sallittua" kun on parisuhteessa, niin höpö höpö. 

Meillä ainakin omat kivat on sallitu yhdessä ja erikseen. Eikä vaikuta millään tavalla negatiivisesti seksin laatuun tai määrään, päinvastoin. 

Että ei muuta kun kättä housuun ja iloisemmalle mielelle ;) 

N28 

Vierailija
8/59 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän ei ole siitä vaan ettei anneta miehelle pillua ,mutta sitten rassataan omaa jälkoväliä.

Kun vihjaat tai yritän saada seksiä ja huomiota ,niin ilme jo kertoo ,että sä oot sairas ja haluut vaan nussia.

Kumminkin räplätään itseään ja valitellaan jännetupin tulehdusta.

Mutta naiset vielä sun iässä voi olla hiukan erilainen.

Vierailija
9/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7 :lle eli N28 :lle, olen kanssasi aivan samaa mieltä.

Joskus sanotaan, että joku on pahalla päällä, kun ei ole saanut miestä, mutta eikö voisi sanoa yhtä hyvin, että on pahalla päällä, kun ei ole tyydyytänyt itseään. 

Vierailija
10/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siinä mieskin olla paikalla tai sisällä. 

Vierailija
11/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos annat miehesi katsella, kun tyydytät itseäsi.

Näkisimpä minäkin joskun, kun nainen tuottaa itse itselleen nautintoa.

Vierailija
12/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti naiset saa raivarin, kun kuulee, että mies runkkailee. Kummallinen maailma.

Vierailija
13/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaimoltasi/naiseltasi! Kyllä mua ainakin saa katsella!

Eeva61

Vierailija
14/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaimoltasi/naiseltasi! Kyllä mua ainakin saa katsella!

Eeva61

Eeva61, olet ihana nainen.

En ole (ainakaan tällä hetkellä) vakituisessa parisuhteessa. Tuo vaatii kai pitkän ja vakaan parisuhteen, ennen kuin noin pitkälle päästään.

Vierailija
15/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskaveri saa katsoa ja koskea ja nauttia. Otan usein lelun avuksi, jos ei muuten irtoa. Sain Kaalimadon joulukalenterin lahjaksi, ja sen sisältöä kokeiltiin jo yhdessä. 

Ei ole muutenkaan ihmeellistä hoidella itsensä ja toisensa loppuun muilla keinoilla kuin penetraatiolla. Kiihottavaa ja luonnollista. 

Vierailija
16/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos annat miehesi katsella, kun tyydytät itseäs

Totta kai! Mäkin annan ja katson kun mies tyydyttää itsensä. Välillä näinkin! Joskus otetaan myös videoita.

Vierailija
17/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikein voi verrata, sillä niille on yhteistä lähinnä jonkinnäköinen toiminta sukupuolielinten kanssa. Kummastakin saa omanlaisensa tyydytyksen, mutta kummastakaan ei täydellistä. 

Vierailija
18/59 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minulle huonon mielikuvituksen , ainoa ja hyvä , 

lähde.

Vierailija
19/59 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti naiset saa raivarin, kun kuulee, että mies runkkailee. Kummallinen maailma.

On siinä sellainen asia, että mies ei runkkaamisen jälkeen usein pysty yhdyntään, nainen laukeamisesta vain kiihottuu ja tahtoo lisää.

Vierailija
20/59 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen korvike millään tasolla. Olen sooloillut ihan koko aikuiselämän, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Elämän perusnautinnoiksi kutsuisin sitä.

Yleensä riittää omat sormet, ja joskus on kiva viritellä leluja.

Kaikki mun miehet on tiennyt että haluan myös omaa laatuaikaa, eikä se ole keneltäkään pois

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi