Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitajakummi ei muista kummilastaan

Vierailija
28.02.2007 |

Ai että on kehuttu tämä neitokainen, mummin mielestä on oikea ihminen alallaan. Niin hyväsydäminen, avulias ja kaikkea muuta hyvää. Sattuu vaan olemaan parhaan tyttären ainoa tytär ja oikea p....seennuolija. Mummin perinnönsaajakin vielä. Ainoa huono puoli taitaa olla se, ettei muista kummilastaan, pientä tyttöämme, jonka kummiksi lupautui. On tosi kurjaa, kun muiden lastemme kummit lähettelevät nimipäivä-, synttäri- ym. kortteja, tuovat lahjoja ym., mutta nuorimmaisemme on jo saanut nähdä tämän kummin erilaisuuden. Mummin mielestä tekee työnsä niin hyvin, ettei siinä kerkiä kummilapsiaan ajattelemaan. Eikö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ota nokkaani jos aina ei muista synttäreitä, joulua ja joka ikistä kissan ristiäistä. Koska faktahan on että niillä kummeillakin on oma elämä ja tekemiset. Ja kuinkahan montaa oikeasti kiinnostaa se kummilapsi niin paljon että aina viitsii soitella ja olla ilmaisena babysitterinä.

Vierailija
2/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pieniä - pelkkää korttien ja lahjojen antamista. Meidän lapsiemme yksikään kummeistä ei ole tullut antamaan muussa apua, ei ole ollut hoitamassa eikä kotitöissä auttamassa. En ole itsekään muuta ollut kuin korttien ja lahjojen antaja. Sitten isompana olen kyllä päässyt jakamaan mielipiteitäni mm. murrosikäisten ongelmatilanteissa, auttamaan häävalmisteluissa ym. Mitä te muut sitten kummeina teette näitten pienempien kanssa? Siis jos ette auta vanhempia mitenkään ettekä laita kortteja ja lahjoja. Oletteko vain kummeja kastetodistuksessa! Hm. T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisen lapsen Lähihoitajakummi myöskin. Eikä tuo Sihteerikummikaan ole unohtanut. MUTTA Aineenopettejakummipas ei muista koskaan, hänen miehensä Kirvesmieskummi joskus muistaa merkkipäivät.

Vierailija
4/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan että et kehunut kyseistä henkilöä kyllä sinäkään ? Miksi pyysit sitten kuitenkin kummiksi ?

Toiseksi pitäisikö terveydenhoitajan olla jotenkin parempi kummi kuin vaikkapa hitsarin ? Ei kait tuo ammatti mitenkään kummiuteen liity ?

Kolmanneksi oletko sinä / lapsesi pitänyt mitään yhteyttä kummeihin ? Itse olen pitänyt aina oletuksena että edes 1v kuva annetaan kummeille jne. Meillä olen kannustanut 3v lasta piirtämään ja askartelemaan kummeille. Ja kuvia laitamme ainakin 1/v kummeille, osalle useamminkin lapsesta. Tosin on meilläkin kummilapsi joka on pian 2v emmekä ole esim. saaneet ainuttakaan kuvaa tai muuta vastaavaa tuolta lapselta.

Vierailija
5/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaa tältä kummilta.

Jospa kummi on huomannut,että sinä ymmärrät vain lahjojen päälle.

Vierailija
6/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hänellä on muita kummilapsia joita haluaa muistaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi