Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pysyy liitoissa, vaikka eivät ole onnellisia tai saa seksiä

Vierailija
07.01.2025 |

...me naiset pärjätään myös ilman teitä, yleensä jopa paremmin

Kommentit (292)

Vierailija
281/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mieheltä viedään erossa omaisuus.

Nää "miehen omaisuudet" on kyllä niin nähty! Yhteinen omaisuus on olevinaan "miehen" ja naisenkin omaisuus on olevinaan "miehen". 

Meillä osituksessa määriteltiin, että kumpikin pitää henkilökohtaiset varansa ja irtaimisto jaetaan keskenään sopien. Käytännössä kaikki huonekalut oli mun ostamia ja mies sai niistä kyllä osansa ja SILTI märisi perheelle ja kavereilleen miten nainen lähti ja KYNI hänet putipuhtaaksi.

Sama itkuvirsi kaverin exällä, kun ei saanut avoerossa puolta asunnosta jonka nainen omisti yksin 100%. Kuulema erossa "menetti kaiken".

Samoja kokemuksia meillä kaveriporukassa! Miehet ei halua ostaa omaa kotia, koska se maksaa. Nainen ostaa kodin tai antaa miehen muuttaa jo omistamaansa kotiin, nainen saattaa jopa maksaa kodin ka

Mitä helvettiä O_o en ihmettele et syntyvyys laskee

Vierailija
282/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mieheltä viedään erossa omaisuus.

Nää "miehen omaisuudet" on kyllä niin nähty! Yhteinen omaisuus on olevinaan "miehen" ja naisenkin omaisuus on olevinaan "miehen". 

Meillä osituksessa määriteltiin, että kumpikin pitää henkilökohtaiset varansa ja irtaimisto jaetaan keskenään sopien. Käytännössä kaikki huonekalut oli mun ostamia ja mies sai niistä kyllä osansa ja SILTI märisi perheelle ja kavereilleen miten nainen lähti ja KYNI hänet putipuhtaaksi.

Sama itkuvirsi kaverin exällä, kun ei saanut avoerossa puolta asunnosta jonka nainen omisti yksin 100%. Kuulema erossa "menetti kaiken".

Samoja kokemuksia meillä kaveriporukassa! Miehet ei halua ostaa omaa kotia, koska se maksaa. Nainen ostaa kodin tai antaa miehen muuttaa jo omistamaansa kotiin, nainen saattaa jopa maksaa kodin ka

Mun ex mies omisti yhteisestä kodista 30% ja kulut jaettiin samassa suhteessa eli maksoin 70% ja ex sen 30%. Naimisiin mennessä mies vaati avioehtoa, jota aioin kans ehdottaa eli se tehtiin. Erossa ex suuttu kun ei saanut talosta puolia, ostin exän ulos ja jäätiin lasten kans sinne, ex muutti vuokralle yksiöön kun ei saanut lainaa. En tiiä mitä kavereilleen kertonut mut varmaan et riistin siltä koko omaisuuden :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille parisuhde on myös jonkinlainen statussymboli, eli kunhan vain on joku, ettei tarvitse sanoa olevansa sinkku. Naisille ei niinkään (vaan parisuhteessa olevia naisia saatetaan jopa pitää heikompina kuin sinkkunaisia). Monestihan mies lopettaa suhteen vain silloin, kun hänellä on jo uusi katsottuna. Harvemmin mies lopettaa suhteen siten, että mies jäisi siitä sinkuksi. Naiset sen sijaan eroavat huonosta suhteesta, vaikkei olisikaan uutta miestä katsottuna.

Kyllä täällä keski-iässä katsotaan niitä raikasta vapaata ilmaan hengittäviä sinkkukavereita enempikin kateellisenä, eikä missään tapauksessa alemman statuksen omaavina.

Kuitenkin luin joskus tutkimuksesta, että perheelliset miehet pärjää mm. työelämässä paremmin. Heitä siis kuitenkin arvostetaan enemmän, kuin sinkkuja, ja kyllä meillä ainakin työpaikalla kaikki miehet tuo esille, että on vaimoa ja lapsia jne. kotona. Naiskollegojen perhe-elämästä en välttämättä tiedä juuri mitään, koska eivät juurikaan tuo asiaa työpaikalla esille.

Vierailija
284/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet ole seksin takia parisuhteessa. Jokainen itse vastaa onnellisuudesta. 

Tuo on todella toksinen lausahdus, jota voi käyttää miten tahansa väärin.

Kyllä ihminen voi tehdä toisen onnelliseksi. Toki se on kiinni sen vastaanottajan halusta ja kyvystä. 

Ja toisen voi myös tehdä onnettomaksi. Toki sillioin onnettoman olisi parasta sulkea tuo tyyppi elämästään.

On asioita, joita ei voi tehdä yksin, joten kaikki ei ole itsestä kiinni.

Vierailija
285/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käy töissä minä en. Seksi ei minua kiinnosta mutta toki vaimolle annan välillä että pysyy tyytyväisenä. Olen tyytyväinen tilanteeseen. En tarvitse paljon itse.

Vierailija
286/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he haluavat olla tiivis osa lastensa elämää, eikä nähdä vaan pari päivää kuukaudessa. 

Nehän voi ottaa ne lapset itselleen, äiti etä ja isä lähi

Hauska tarina. Todellisuudessa sillä ei ole mitään väliä mitä mies haluaa ja äiti ottaa lapset vaikkei haluaisi ihan vaan ettei mies saa niitä.

Miehet ei vaan osaa pitää puoliaan. Äiti ei yksin määrää lasten asumisesta ja elatuksesta. Itse suostutte, senkin nössöt

Eivät miehet oikeasti halua niitä lapsia itselleen. Kunhan jauhavat. Jos asia olisi oikeasti näin, useammalla miehellä olisi ne lapset.

Vierailija
287/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin miesserkku on naimisissa ja yksi alaikäinen lapsi ja vaimo käy vieraissa. En ymmärrä, miksei hän hae avioeroa.

Vierailija
288/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he haluavat olla tiivis osa lastensa elämää, eikä nähdä vaan pari päivää kuukaudessa. 

Nehän voi ottaa ne lapset itselleen, äiti etä ja isä lähi

Hauska tarina. Todellisuudessa sillä ei ole mitään väliä mitä mies haluaa ja äiti ottaa lapset vaikkei haluaisi ihan vaan ettei mies saa niitä.

Miehet ei vaan osaa pitää puoliaan. Äiti ei yksin määrää lasten asumisesta ja elatuksesta. Itse suostutte, senkin nössöt

Eivät miehet oikeasti halua niitä lapsia itselleen. Kunhan jauhavat. Jos asia olisi oikeasti näin, useammalla miehellä olisi ne lapset.

Jatkoa vielä. Samaa jauhamista ja märinää näyttää olevan tuo "muija vei rahat". Mitään todellisuuspohjaa ei ole.

Vierailija
289/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikki miehet katos tästä ketjusta? :D

Vierailija
290/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on sairas, hän ei pärjäisi yksin. Tilanne on ollut sama melkein 20 vuotta. Aikaisemmin pysyimme lapsen takia yhdessä, nyt lapsi jo aikuinen ja asuu muualla, mutta vaimo yhä sairas.

Vierailija
291/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ainoa syy miksi pitkitin eroa.. Tiettyyn asti kykeni pitkittämään.. Seksittömyys ei tuottanut niin paljon ongelmia kuin moni kuvittelee, ainakaan minulle.

Ja valtavirta kuvitelmiin, pärjään kymmenen kertaa paremmin koti askareissa kuin esim tuo exä. Koti ihanan siisti ilman häntä. Rahaakin säästyy vaikka ei pitäisi olla mahdollista jos kumppani osallistuu tasapuolisesti kustannuksiin. 

Vierailija
292/292 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia liittoja. Toisissa molemmat kokevat raha-asioiden menevän tasapainoisesti. Toisissa molemmat kokevat toisem riistävän itseään, sekä riistetty että riistäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi