Huomaako myyjä palautustilanteessa, jos hiihtomonoja käytetty kerran
Monon läppä puristi säärtä heti käytettäessä enkä huomannut asiaa sovitettaessa. Yhden hiihtokerran käytin. Joku sanoi, ettei edes huomaa, että monoja käytetty, mutta uskallanko huijata, että saisin rahat palautuksesta? Olen irrottanut niissä kiinni olleen takuu-ja hoito-ohjeen eli voisivat ihmetellä miksi on irti, jos en ole käyttänyt.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin kyllä, että joku ratkaisu löytyisi voidakseni käyttää monoja, koska ne sopivan kokoiset.
No johan sua neuvottiin mitä tehdä. Vie suutarille, jos et osaa itse tehdä.
Voi olla sekin jos en ole osannut oikealla tavalla kiristää pikanauhoitusta, jos liian tiukalla tai sitten läpän laittanut väärin. Koska kumma, etten myyjän opastaessa sovittaessa säärikipua huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ostettu liikkestä kun on kerran sovitettukin? 14 pv palautusoikeus koskee etämyyntiä. Tuotteella ei siis ole palautusoikeutta, ellei kauppa sitä ole itse antanut.
Liike antoi 30 päivän palautusoikeuden.
Ehkä parempi siis rehellisesti sanoa, että kipeytyi sääri käyttäessä ja mikä neuvoksi.
Ilmeisesti ostettu liikkestä kun on kerran sovitettukin? 14 pv palautusoikeus koskee etämyyntiä. Tuotteella ei siis ole palautusoikeutta, ellei kauppa sitä ole itse antanut.