Ihmiset syövät hirvittävän tylsästi
Itse teen joka viikko uusia ruokia joita en ole ennen tehnyt. Internet on täynnä hyviä reseptejä. Miksi ihmiset ovat niin epäluuloisia kokeilemaan mitään uutta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ilmeisesti ole hyviä ruokia ne uudet. Jos joka viikko pitää uudet tehdä.
Tehdään 2 tai kolme kertaa kk jotain uutta safkaa. Aina niistä yksi pääsee arkiruokalistalle jatkoon.
Ajattelin samaa ap on joko huono ruoanlaittaja ja kuvittelee sen takia, että muut syövät tylsästi tai henkilö, jonka mielestä jokaisen ruoan pitää näyttää eriliselta vaikka olisi samat raaka-aineet ja valmistus..
ap on vain yksinkertaisen tyhmä.
Sinulla se mahtaa olla iloinen ja onnellinen elämä. Tsemppiä!
On mulla, toivottavasti sullakin 👍🏻
Eilen oli Varispaisti uunissa. Ei jatkoon.
Puistosorsaa oli viimeviikolla. Ehdottomasti jatkoon.
Naapurin Kissaa olen himonnut mutta pitävät sitä valjaissa...
Tykkään maistella erikoisempiakin ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maistanut grillattua räksää (rastas). Se oli arvostettua herkkua sata vuotta sitten Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maistanut grillattua räksää (rastas). Se oli arvostettua herkkua sata vuotta sitten Ruotsissa.
Edelleen arvostettua herkkua mm Italiassa.
Eivät uskalla enää, kun ovat kerran maistaneet niitä kokeiluitasi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä uudessa pelottaa sinua?
Joskus uutta, joskus vanhoja tuttuja. Milloin mitäkin tekee mieli. Perunoita ja ruskeaa kastiketta viime viikolla.
Ruoka ei ole kaikille ihmisille erityisen tärkeä asia. Elämässä voi kokeilla kaikenlaista uutta, minkä ei tarvitse liittyä ruokaan.
Minun elämäni ei pyöri ruoan ympärillä, on niin paljon muuta mielenkiintoista ja hyvät ravintolat vetävät puoleensa. Jatka sinä vaan sotkujesi keittelemistä.
Syön aika tylsästi koska mulla on tiukka ruokavalio. Rakastaisin aasialaisia makuja, mutta on niin tiukat makrot että ei paljon Aasian herkkuja ruokalistalle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni ei pyöri ruoan ympärillä, on niin paljon muuta mielenkiintoista ja hyvät ravintolat vetävät puoleensa. Jatka sinä vaan sotkujesi keittelemistä.
Sattumoisin useimmat sotkuni hakkaavat monen ravintolan tarjonnan. Mutta näillä mmennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä uudessa pelottaa sinua?
Miksi sen minua pitäisi pelottaa mikä heitä pelottaa? Enpä taida kuitenkaan minäkään tulla nyt maistamaan... 😀
En ole epäluuloinen ja minusta olisi ihana maistella uusia, erilaisia ruokia. Kunhan joku vain kävisi ostamassa tarvikkeet ja tekisi sen ruoan. En ole yhtään kiinnostunut ruoanlaitosta, syön nälkääni ja käytän aikani mieluummin muuhun, kuin keittiössä ähräilyyn. Nyt kun lapset ovat aikusia ja asun yksin niin teen isohkon annoksen ruokaa ja syön sitä 3-4 päivää peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo aikaa tehä ruokaa. Käyn töissä joka päivä 6.30-19.30. t. N32
Tuolla työtuntimäärällä ei tarvikaan edes ruokia itse tehdä, yli tuplatunnit ja triplatulot normiyöaikaan nähden. Valmiiseen pöytään vaan.
Mut joo, alkaa olla ne muutamankymmentä perusruokaa jo löytynyt tässä iässä ja niillä mennään.
Kaikki eivät saa kiksejä ruoasta ja siihen liittyvistä kokemuksista. Elämässä on paljon muutakin.
Mitäpä hyväksi todettua kaavaa muuttamaan? Tykkään syödä tylsästi ja yksitoikkoisesti. Ei ole mitään halua kokeilla mitään uutta.
Melkoinen tumpelo jos kaikki tehtävä ohjeiden mukaan.
Toisin kuin ap, niin en tarvitse reseptejä, kun laitan ruokaa se resepti syntyy sillä hetkellä, kun katson jääkaappiin ja pakkaseen ja mietin, mitä niistä voisi tehdä samat ateriat on monesti valmistettu eri raaka.aineista jos esim pinaattia ei olekaan vaan rukolaa jne
huono kokki tarttee reseptejä viikottain