Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
441/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vastasynnyttäneen naisen asia hoidella sinun "toksiinejasi". Ei sinuakaan tarvita hoitamaan naisten jälkivuotoja tai kuukautisia.

Missä 'tun välissä minä tuollaista väitin, kun nimenomaan kommentoin että omin käsin onnistuu jos vaimoa ei haluta. On taas sen sortin miesvihaketju, että poistun paikalta. Hajotkaa PMS:nne katkerat miehiä vihaavat femakkoämmät.

Vierailija
442/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä on syynä mutta vuosi ilman läheisyyttä tappaa kyllä suhteen kuin suhteen.

Ei tässä läheisyydestä puhuttu, vaan seksistä. Mutta kyllä, aika vaikea on ylläpitää läheisyyttä, jos mies pakenee vastuutaan töihin ja harrastuksiin eikä ole ollenkaan apuna. 

Pakenee töihin?

Ymmärrätkö että mies tuo sen leivän pöytään tuona aikana??

Kaikkea sitä saakin lukea!

Lapsen synnyttyö miehestä ei naiselle kelpaa enää mikää muu kuin raha mitä tuo naiselle tuhlattavaksi, työ mikä mies tekee naisen eteen ja palvelu mitä mies tekee naiselle ja nainen ahdistuu valtavasti jos mies odottaa edes kiitos sanaa kaikesta siittä mitä tekee

Tässä syy, miksi minä haluan, että vauvanhoito jaetaan 50/50 ja myös minä pääsen töihin tienaamaan. En todellakaan ole missään kiitollisuuden velassa ukolle siitä, että hän sentään uhrautuu käymään töissä, niinkun ennenkin. Ja se velka maksettais seksillä?!? Itekin viihtyisin mielummin töissä, mutta kun sehän ei miehelle sovi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä on syynä mutta vuosi ilman läheisyyttä tappaa kyllä suhteen kuin suhteen.

Ei tässä läheisyydestä puhuttu, vaan seksistä. Mutta kyllä, aika vaikea on ylläpitää läheisyyttä, jos mies pakenee vastuutaan töihin ja harrastuksiin eikä ole ollenkaan apuna. 

Pakenee töihin?

Ootko kuullu semmosesta, kuin vanhempainpäiväraha? 😆

Vierailija
444/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meuhkataan, että mies elättää perheen. Kuitenkin iso osa äideistä joutuu taloudellisten syiden vuoksi palaamaan töihin heti vanhempainvapaan jälkeen. Joku ei nyt täsmää.

Vierailija
445/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vastasynnyttäneen naisen asia hoidella sinun "toksiinejasi". Ei sinuakaan tarvita hoitamaan naisten jälkivuotoja tai kuukautisia.

Missä 'tun välissä minä tuollaista väitin, kun nimenomaan kommentoin että omin käsin onnistuu jos vaimoa ei haluta. On taas sen sortin miesvihaketju, että poistun paikalta. Hajotkaa PMS:nne katkerat miehiä vihaavat femakkoämmät.

Sovinistilla tunteisiin 😅

Vierailija
446/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä meuhkataan, että mies elättää perheen. Kuitenkin iso osa äideistä joutuu taloudellisten syiden vuoksi palaamaan töihin heti vanhempainvapaan jälkeen. Joku ei nyt täsmää.

Meillä mä tipuin minimipäivärahalle (500€/kk), koska en ehtiny valmistua ammattiin ennen synnytystä ja mun raskauden aikana tekemää keikkatyötä opiskelijana ei laskettu vanhempainpäivärahan laskentaan. Mies olis saanut ansiosidonnaista, jos olis pitänyt osan vamhempainvapaasta. Ei suostunut. 

Silti mies edelleen halus, että kaikki menot maksetaan 50/50, niinkuin ennenkin. Onneksi mun äiti riensi apuun, hänellä oli mahdollisuus pitää vauvaa sen verran, että pääsin takaisin keikkatöihin satunnaisesti vauvan ollessa 4kk. 6kk ikäisenä palasin 50% sopinuksella töihin ja tein sitä vauvan 9kk ikään saakka.

Sitten lapsi meni päivähoitoon. Miehellä meinas jäädä isyysvapaat kokonaan käyttämättä, piti ne hirveällä hädällä ennen, kun lapsi täytti 2v. 

Tämä 10v sitten.

Vierailija
447/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mä tipuin minimipäivärahalle (500€/kk), koska en ehtiny valmistua ammattiin ennen synnytystä ja mun raskauden aikana tekemää keikkatyötä opiskelijana ei laskettu vanhempainpäivärahan laskentaan. Mies olis saanut ansiosidonnaista, jos olis pitänyt osan vamhempainvapaasta. Ei suostunut. 

Silti mies edelleen halus, että kaikki menot maksetaan 50/50, niinkuin ennenkin. Onneksi mun äiti riensi apuun, hänellä oli mahdollisuus pitää vauvaa sen verran, että pääsin takaisin keikkatöihin satunnaisesti vauvan ollessa 4kk. 6kk ikäisenä palasin 50% sopinuksella töihin ja tein sitä vauvan 9kk ikään saakka.

Sitten lapsi meni päivähoitoon. Miehellä meinas jäädä isyysva

Lisään vielä, että jouduin maksamaan useamman kuukauden opintotuet takasin, koska olin tienannut liikaa sillon raskausaikana. :D

Yhdessä kohtaa tulot siis laskettiin ja toisessa ei.

Vierailija
448/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä meuhkaajat tuskin elättävät edes itseään, saati että olisi koskaan mahdollisuutta naiseen saati jälkikasvuun. Kunhan katkerina louskuttavat leukojaan naisvihoissaan.

Vierailija
449/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenee töihin?

No tiedän erään tapauksen: vauva syntyi ja nainen tarvitsi apua kotona. Oli myös toinen lapsi ennestään ja naisella lisäksi vakavia terveysongelmia. Hän olisi tarvinnut mieheltä erityistä tukea. 

No mies alkoi tehdä vielä entistä enemmän ylitöitä yrittäjänä, vaikkei olisi ollut mikään pakko ja taloudellista tarvettakaan ei ollut. Hän siis keksi tekemistä, jotta saattoi olla koko valveillaoloajan poissa kotoa.

Ero tuli ennen kun vauva oli puoli vuotta vanha. Surullista. Sitten mies kuulemma ihmetteli miksi tuli jätetyksi. Varmaan siksi että nainen oli käytännössä yksinhuoltaja miehestä huolimatta.. 

Tietenkään en kaikkia yksityiskohtia voi heidän suhteestaan tietää, mutta kerroin sen minkä tiedän. Mieheni kaveri.

Vierailija
450/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenee töihin?

Ootko kuullu semmosesta, kuin vanhempainpäiväraha? 😆

Täysin samaa mieltä. Lähes kaikissa perheissä olisi mahdollista se että mies olisi kotona vaikka sen pari kuukautta apuna vauvan hoidossa ja ruoanlaitossa ym. 

Mutta jotkut isät  menee varmaan ylitöihin lepäämään vaikkei sitä lisätulojen tarvetta olisi sillä herkellä. Töissä on paljon rennompaa kuin kotona.

Ainakin itse koin töihin palaamisen vanhempain vapaan jälkeen suurena helpotuksena, vaikka kotona sitten olinkin yhtenä sylinä eikä omaa vapaa aikaa ollut

Vierailija
451/465 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kokonaan lukea, mutta sen, mitä luin, niin aika kauhea ketju.

Täällä kerrotaan kelvottomista mieslapsista, jotka ei osallistu, ei jaa, ei ymmärrä, ei hoida eikä rakasta. Sitten täällä on naisia, joiden mielestä on ihan normaalia, että jälkivuoto, välilihan leikkauksesta toipuminen ja kivut vievät kokonaisen vuoden.

Väsymys kuuluu vauvavuoteen, tottakai, mutta fyysisesti useimmat naiset ovat jo jälkitarkastukseen mennessä suht kunnossa, jos kaikki on muuten mennyt synnytyksessä hyvin ja normaalisti. Sektiostakin toipuu, vaikka se onkin yleensä hitaampaa kuin alatiesynnytyksestä tokeneminen.

Se, että antautuu vuodeksi yksinomaan vauvalleen ja unohtaa miehensä, tarkoittaa yleensä sitä, ettei seksi miehen kanssa kiinnosta ylipäätäänkään. Ja ajatelkaa nyt vähän sitä miestä myös. Terveet kädet auttaa sen pari kuukautta, mutta kyllä rakastavaan parisuhteeseen kuuluu yhteinen seksi. Sitä voi harjoittaa muutenkin kuin olemalla yhdynnässä, kuten useimmat tietävät.

Vierailija
452/465 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei itse seksiä halua niin miksei anna miehen käydä vieraissa?

Miksi nainen päättää että ei mieskään seksiä halua kun nainenkaan ei halua? 

Saako jossain asiassa mies päättää naisen puolesta kysymättä naiselta mitä nainen haluaa samalla tavalla kun naiset päättää useista asioista mitä mies haluaa kysymättä mieheltä?

Vieraissa ei käydä silloin jos on sovittu monogaamisesta suhteesta. Aika yksinkertaista eikö? 

Nainen ei päätä ettei mies haluaa seksiä. Mies saa edelleen haluta seksiä kuinka paljon vain.

Mies päättää itse asiassa aika monesta asiasta naisen puolesta kysymättä naiselta. Hyviä esimerkkejä on esim. kotitöiden tekeminen, vapaa-ajan jakaminen, isyysvapaiden pitäminen, yöheräämiset vauva-aikana yms. Lisäksi ehkä se yleisin, yleensä mies päättää naiselta kysymättä milloin seksi loppuu. Kuinka moni mies kysyy naiselta itse lauettuaan että haluaako nainen että edelleen jatketaan ja miten hän haluaa jatkettavan.

Vierailija
453/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muotoilet asian noin niin miksi miehen pitäisi kestää tuo vuosi seksittä? Jos sinua ei huvita niin mikä estää häntä menemättä toisaalle?

Vierailija
454/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako jossain asiassa mies päättää naisen puolesta kysymättä naiselta mitä nainen haluaa samalla tavalla kun naiset päättää useista asioista mitä mies haluaa kysymättä mieheltä?

Vieraissa ei käydä silloin jos on sovittu monogaamisesta suhteesta. Aika yksinkertaista eikö? 

Nainen ei päätä ettei mies haluaa seksiä. Mies saa edelleen haluta seksiä kuinka paljon vain.

Mies päättää itse asiassa aika monesta asiasta naisen puolesta kysymättä naiselta. Hyviä esimerkkejä on esim. kotitöiden tekeminen, vapaa-ajan jakaminen, isyysvapaiden pitäminen, yöheräämiset vauva-aikana yms. Lisäksi ehkä se yleisin, yleensä mies päättää naiselta kysymättä milloin seksi loppuu.

Juu, mutta jos naista ei kiinnosta enää seksiä ja viesti on se, että kestä vuosi seksittä - niin kyllä ultimaattumeihin tavataan vastata samalla tavalla, kestä yksinäsi.

Vierailija
455/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin?

No sitten kannattaa harkita edes vähän käsitöitä tai suihinottoa tms. Toki riippuu miehen halujen tasosta. Haluttomat ihmiset eivät vain ymmärrä kuinka vaikeaa puutteessa eläminen on. 

Vierailija
456/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes menisi yhteen miehen kanssa joka ei ole elänyt selibaatissa vähintään 5 vuotta. Jos mies ei ole kehittynyt elukkatason yläpuolelle niin siittäkööt kilpaa toisiaan

Vierailija
457/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kannattaa harkita edes vähän käsitöitä tai suihinottoa tms. Toki riippuu miehen halujen tasosta. Haluttomat ihmiset eivät vain ymmärrä kuinka vaikeaa puutteessa eläminen on. 

Addiktioihin saa kaikenlaista apua. Jos ei pysty hallitsemaa mieltään on muutenkin erittäin suuri riski ja ongelma perheelle. Tuollaisen miehen ei toki pitäisi antaa lisääntyäkään

Vierailija
458/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies päättää itse asiassa aika monesta asiasta naisen puolesta kysymättä naiselta. Hyviä esimerkkejä on esim. kotitöiden tekeminen, vapaa-ajan jakaminen, isyysvapaiden pitäminen, yöheräämiset vauva-aikana yms. Lisäksi ehkä se yleisin, yleensä mies päättää naiselta kysymättä milloin seksi loppuu.

Tällä palstalla on kyllä niin katkeria ja epäonnistuneita naisia ettei tosikaan. Normaalissa suhteessa nuo kaikki listaamasi asiat keskustellaan kyllä läpi. Mutta palstan keskimääräisessä kastissa asia menee juuri noin.

Vierailija
459/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes menisi yhteen miehen kanssa joka ei ole elänyt selibaatissa vähintään 5 vuotta. Jos mies ei ole kehittynyt elukkatason yläpuolelle niin siittäkööt kilpaa toisiaan

Minä en menisi yhteen aseksuaalin kanssa ja mitä nopeammin käy ilmi haluttomuuden taso, sitä parempi.

Vierailija
460/465 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nainen alkaisi vilkuilemaan muita miehiä, jos miestä ei huvita seksi vuoteen. AP:han ei kirjoittanut terveydellisistä syistä, vaan nimenomaan huvittamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä