Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella rakastunut, mutta miehestä on alkanut paljastua ihan karmeita juttuja...

Vierailija
06.01.2025 |

Mies on kaikin puolin ihana, rakastava, kiltti ja hyvä tyyppi. Hän on hyvässä työssä ja koti on siisti, elämä näyttää olevan kunnossa. Olen 38v ja hän kohta 50v.

Pikkuhiljaa hän on alkanut kertoa elämästään, mm. käyttää masennuslääkkeitä ja on ollut ajoittain hyvin ahdistunut. Hän on vähätellen ja asiaa normalisoiden kertonut myös että on käyttänyt ja käyttää satunnaisesti huumeita. Tuoksuu välillä kannabikselta vaikka ei ole sanonut käyttäneensä.

Nyt viimeksi hän kertoi että pari vuotta sitten on saanut jonkin kohtauksen juodessaan ja viiltänyt itseään todella pahasti. Arpi oli ihan hirveä. Tää oli musta jo aika pelottavaa..

Mitä pitäisi ajatella, voinko jatkaa suhdetta? Voiko tällainen mies olla ns. kunnollinen?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumejankkaajat tässä ketjussa.. huh huh

Vierailija
102/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tehdä elämästäsi helvettiä niin jatka toki seurustelua itseäsi 12 vuotta vanhemman miehen kanssa joka käyttää mielialalääkkeitä ja huumeita ja olisi selvästi terapian tarpeessa.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tehdä elämästäsi helvettiä niin jatka toki seurustelua itseäsi 12 vuotta vanhemman miehen kanssa joka käyttää mielialalääkkeitä ja huumeita ja olisi selvästi terapian tarpeessa. Tuo aiheeton raiskaussyytekin kuulostaa hämärältä, mutta kaikki raiskaajathan pitää itseään syyttöminä.

Hän on siis käynyt terapiassa ja lääkitys on käsittääkseni hyvin tasapainossa. Nykyään joka toisella on jokin lääkitys joten ei kai noin ahdasmielisesti voi sen takia hylätä? Se kyllä mietityttää että minulla itselläni ei ole juuri kokemusta lääkityksistä.

-ap

Vierailija
104/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain vähän mehukkaampaa, kun adjektiivina on KARMEA. Ap, jotain suhteellisuutta. Miehellä on lieviä ongelmia mielenterveyden kanssa. Se on hyvin yleistä. Suhtautumisestasi päätellen hän kertoi asiasta liian aikaisin.

Nuo. Ei. Ole. Tasoa. Karmea.

Mutta voit aivan itse päättää onko esimerkiksi huumeidenkäyttö sinulle ehdoton ei.

Vierailija
105/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältäni. Ihmettelin myös alussa kun hän kertoi itsestään ja menneisyydestä paljon negatiivisia asioita (myös esim raiskaussyyte). Luulen, että hän nimenomaan halusi uhriutua ja valmistella minut siihen että kuulen asioista muualta. Myös hänellä tuo nainen oli sekaisin ja keksi juttuja jne. Ap, jos jatkat suhdetta, 5v kuluttua sinä olet se mielenterveyden menettänyt hullu, josta mies kertoi seuraavalle...

Vierailija
106/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tehdä elämästäsi helvettiä niin jatka toki seurustelua itseäsi 12 vuotta vanhemman miehen kanssa joka käyttää mielialalääkkeitä ja huumeita ja olisi selvästi terapian tarpeessa. Tuo aiheeton raiskaussyytekin kuulostaa hämärältä, mutta kaikki raiskaajathan pitää itseään syyttöminä.

Hän on siis käynyt terapiassa ja lääkitys on käsittääkseni hyvin tasapainossa. Nykyään joka toisella on jokin lääkitys joten ei kai noin ahdasmielisesti voi sen takia hylätä? Se kyllä mietityttää että minulla itselläni ei ole juuri kokemusta lääkityksistä.

-ap

Mimulla on itselläni lääkitys. Silti sanon, juokse.

Mitä hän on siellä terapiassa oppinut ja miten muuttunut? Mitä todennäköisimmin ei mitään.

Ja vanha päihdetyöntekijän ohje on kertoa kuudella määrät, jotka asiakas ilmoittaa. Sama pätee tuon ukkelin kanssa. Toki tässö tapauksessa se voi olla myös huumelajit.

Vierailija
107/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa exältäni. Ihmettelin myös alussa kun hän kertoi itsestään ja menneisyydestä paljon negatiivisia asioita (myös esim raiskaussyyte). Luulen, että hän nimenomaan halusi uhriutua ja valmistella minut siihen että kuulen asioista muualta. Myös hänellä tuo nainen oli sekaisin ja keksi juttuja jne. Ap, jos jatkat suhdetta, 5v kuluttua sinä olet se mielenterveyden menettänyt hullu, josta mies kertoi seuraavalle...

Ja se hullushan on siinä vaiheessa jo ihan totta. Mies, jonka tiedän, käytti tätä myös hyväkseen. Hullun rais**amisessa voi aina sanoa, että nainen on epävakaa, seksi oli vain parisuhdeseksiä yhteisymmärryksessä.

Vierailija
108/113 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelottavaa mitä kaikkea voi löytyä Tinderistä. Ei oo viatonta hupia.

Vierailija
109/113 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on Seinäjoella mies saanut mt-kohtauksen.. varokaa nyt herranjestas näitä

Vierailija
110/113 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mä oon saanut selville, että mun ihastusmiehen kaveri on entinen lusinut raiskaajamurhaaja (joka tosin väittää muuttuneensa).

Oli kyllämelkoinen turn off

Jenkeissä tuommoiset ei muuten pääse ikinä vapaaksi. He istuvat ihan kirjaimellisesti loppuelämän vankilassa.

Oli vissiin alaikäinen tekohetkenä

Oliko naapurissa lapsia hoitamassa? Joi 80% viinaa?

Vierailija
111/113 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän kertonut, että mitä hänelle on elämässä sattunut ja tapahtunut, joiden takia hän saa ahdistus- ja masennuskohtauksia? Eihän ne tyhjästä tuu, hänelle on siis tapahtunut jotain.

Onko ollut aiemmin pitkässä liitossa ja siitä joutunut jätetyksi?

On hänellä ollut aika vaikea elämä, pitkä suhde kyllä ja lapset siitä. On ollut kuulemma jotain raskaita juttuja menneisyydessä. Mm. joku nainen oli turhaan syyttänyt raiskauksesta ja tämä nainen oli stalkannut/häirinnyt hänen elämää. Kuulostaa hullulta mutta kyllä ehdottomasti uskon häntä kun on niin hyvä tyyppi että ei voisi ikinä tehdä mitään sellaista.

-ap

Paljastui provoksi. On niiiin hyvä tyyppi ettei ikinä... Hohhoijaa

Ei kaikki miehet, mutta aina mies. 

Vierailija
112/113 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa käräjäoikeudesta kaikki tiedot miehen nimellä. Netistä löydät s.posti osoitteen kunkin kaupungin kansliaan.

Tässä kannattaa sitten muistaa, että jokainen voi myös kysyä samasta paikasta, ketkä niitä tietoja ovat pyytäneet eli jos tyyppi on oikeasti vaarallisen oloinen, jättäisin väliin.

Suomessa on julkisuuslaki oikeuksien pöytäkirjoille ja tuomioille. Kyselijöitä ei merkitä mihinkään, ihan anonyymina niitä saa kysyä esim. paikan päällä ja lukea lukusalissa niitä. Kukaan ei ikinä saa tietää, mitä olet lukenut.

Vierailija
113/113 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa käräjäoikeudesta kaikki tiedot miehen nimellä. Netistä löydät s.posti osoitteen kunkin kaupungin kansliaan.

Tässä kannattaa sitten muistaa, että jokainen voi myös kysyä samasta paikasta, ketkä niitä tietoja ovat pyytäneet eli jos tyyppi on oikeasti vaarallisen oloinen, jättäisin väliin.

Suomessa on julkisuuslaki oikeuksien pöytäkirjoille ja tuomioille. Kyselijöitä ei merkitä mihinkään, ihan anonyymina niitä saa kysyä esim. paikan päällä ja lukea lukusalissa niitä. Kukaan ei ikinä saa tietää, mitä olet lukenut.

Näin saattaa olla, jos menee paikalle lueskelemaan. Kun paperit tilaa itselleen meilin liitteenä tai postitse, jää merkintä siitä, kuka pn kenenkin tietoja tilannut. Näin sanoi ainakin virkailija, jolta tilasin Espoon käräjäoikeuden papereita.