Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella rakastunut, mutta miehestä on alkanut paljastua ihan karmeita juttuja...

Vierailija
06.01.2025 |

Mies on kaikin puolin ihana, rakastava, kiltti ja hyvä tyyppi. Hän on hyvässä työssä ja koti on siisti, elämä näyttää olevan kunnossa. Olen 38v ja hän kohta 50v.

Pikkuhiljaa hän on alkanut kertoa elämästään, mm. käyttää masennuslääkkeitä ja on ollut ajoittain hyvin ahdistunut. Hän on vähätellen ja asiaa normalisoiden kertonut myös että on käyttänyt ja käyttää satunnaisesti huumeita. Tuoksuu välillä kannabikselta vaikka ei ole sanonut käyttäneensä.

Nyt viimeksi hän kertoi että pari vuotta sitten on saanut jonkin kohtauksen juodessaan ja viiltänyt itseään todella pahasti. Arpi oli ihan hirveä. Tää oli musta jo aika pelottavaa..

Mitä pitäisi ajatella, voinko jatkaa suhdetta? Voiko tällainen mies olla ns. kunnollinen?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska.

Vierailija
2/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kertonut, että mitä hänelle on elämässä sattunut ja tapahtunut, joiden takia hän saa ahdistus- ja masennuskohtauksia? Eihän ne tyhjästä tuu, hänelle on siis tapahtunut jotain.

Onko ollut aiemmin pitkässä liitossa ja siitä joutunut jätetyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mä oon saanut selville, että mun ihastusmiehen kaveri on entinen lusinut raiskaajamurhaaja (joka tosin väittää muuttuneensa).

Oli kyllämelkoinen turn off

Vierailija
4/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Lujaa ja pois päin.

Vierailija
5/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo ovat varoitusmerkkejä ja mies testaa miten pitkälle voi mennä. Itse en jatkaisi suhdetta ja mies ei todellakaan vaikuta kunnolliselta.

Vierailija
6/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vanhalta hipiltä. Pidä jos tykkäät. Jos et tykkää, jätä. Huumeet on riittävä syy. 

Vierailija
7/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Masennus ja ahdistus nyt on todella yleisiä meidän individualistisessa kulutusyhteiskunnassa, sitä en ihmettelisi. Parempi että on siihen hakenut apua kuin että ei olisi. 

Kännissä sekoilu ja vakava itsetuhoisuus olisi minulle kyllä iso red flag. Ei ainakaan kannata edetä nopeasti suhteessa, pidä oma asunto jne. Huumeiden kanssa riippuu aika paljon mitä huumeita käyttää ja miten? Joku jointti välillä vertautuu lasilliseen tai pariin, mutta huolestuisin jos kiskoo jotakin amfetamiinia suoneen tms..

Vierailija
8/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet olisi itselleni se syy jonka takia erottaisiin heti.

Sen verran paljon olen joutunut auttamaan naapurin narkki ja näkemään sen elämää että en todellakaan haluaisi nyrkin kanssa parisuhteeseen. Vaikka olis maailman ainoa mies.

Vierailija
9/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän kertonut, että mitä hänelle on elämässä sattunut ja tapahtunut, joiden takia hän saa ahdistus- ja masennuskohtauksia? Eihän ne tyhjästä tuu, hänelle on siis tapahtunut jotain.

On hänellä ollut aika vaikea elämä, pitkä suhde kyllä ja lapset siitä. On ollut kuulemma jotain raskaita juttuja menneisyydessä. Mm. joku nainen oli turhaan syyttänyt raiskauksesta ja tämä nainen oli stalkannut/häirinnyt hänen elämää. Kuulostaa hullulta mutta kyllä ehdottomasti uskon häntä kun on niin hyvä tyyppi että ei voisi ikinä tehdä mitään sellaista.

-ap

Vierailija
10/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä että ois jonkinlainen kaksisuuntainen tää mies, hetkiä kun on normaali ja sitten taas lähtee lapsesta ja tuollaista se sitte on koko elämä, odottaa että mitä seuraavaksi.... Tällaisessa suhteessa oon ollu ja ihan kamalaa, joskus menee vuosi tai pari ihan todella hyvin ja sitten taas kaikki hajoaa. 10v jaksoin yrittää ja sitten riitti lopullisesti. 

Vierailija
11/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vanhalta hipiltä. Pidä jos tykkäät. Jos et tykkää, jätä. Huumeet on riittävä syy. 

Älkää sekoittako kannabista huumeisiin. Teidän sokeri- ja rasvariippuvuutenne on pahempi ongelma. Estäähän se teitä käymästä töissä. Laiskat paskat.

Vierailija
12/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Mä oon saanut selville, että mun ihastusmiehen kaveri on entinen lusinut raiskaajamurhaaja (joka tosin väittää muuttuneensa).

Jenkeissä tuommoiset ei muuten pääse ikinä vapaaksi. He istuvat ihan kirjaimellisesti loppuelämän vankilassa.

Vierailija
13/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein kannabista... 

Vierailija
14/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeet olisi itselleni se syy jonka takia erottaisiin heti.

Sen verran paljon olen joutunut auttamaan naapurin narkki ja näkemään sen elämää että en todellakaan haluaisi nyrkin kanssa parisuhteeseen. Vaikka olis maailman ainoa mies.

Vìttu että oot tyhmä :D

Vierailija
15/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha hippi? Tuo mies on ollut teini-ikäinen ja nuori 90-luvulla. Tuon miehen vanhemmat sitä vastoin elivät oman nuoruutensa hippikaudella eli 70-luvulla.

Vierailija
16/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Masennus ja ahdistus nyt on todella yleisiä meidän individualistisessa kulutusyhteiskunnassa, sitä en ihmettelisi. Parempi että on siihen hakenut apua kuin että ei olisi. 

Kännissä sekoilu ja vakava itsetuhoisuus olisi minulle kyllä iso red flag. Ei ainakaan kannata edetä nopeasti suhteessa, pidä oma asunto jne. Huumeiden kanssa riippuu aika paljon mitä huumeita käyttää ja miten? Joku jointti välillä vertautuu lasilliseen tai pariin, mutta huolestuisin jos kiskoo jotakin amfetamiinia suoneen tms..

Huumeet on just sellaista pilveä ehkä joskus tyyliin. Jotain viihdejuttuja on kokeillut satunnaisesti ulkomailla jossa se on kuulemma sallitumpaa. Ei siis ole mikään narkkari, on hyvässä työssä ja liiankin tunnollinen.

-ap

Vierailija
17/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän päässyt vielä sun sisälle?

Vierailija
18/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä tuommoiset ei muuten pääse ikinä vapaaksi. He istuvat ihan kirjaimellisesti loppuelämän vankilassa.

Oli vissiin alaikäinen tekohetkenä

Vierailija
19/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hänellä ollut aika vaikea elämä, pitkä suhde kyllä ja lapset siitä. On ollut kuulemma jotain raskaita juttuja menneisyydessä. Mm. joku nainen oli turhaan syyttänyt raiskauksesta ja tämä nainen oli stalkannut/häirinnyt hänen elämää. Kuulostaa hullulta mutta kyllä ehdottomasti uskon häntä kun on niin hyvä tyyppi että ei voisi ikinä tehdä mitään sellaista.

-ap

Nyt alkoi täällä liehumaan punaiset liput.

Vierailija
20/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha hippi? Tuo mies on ollut teini-ikäinen ja nuori 90-luvulla. Tuon miehen vanhemmat sitä vastoin elivät oman nuoruutensa hippikaudella eli 70-luvulla.

Hippi voi olla osuva kuvaus myös muilla vuosikymmenillä eläville ihmisille, jos et tiennyt :D