Tapailemani miehen kanssa eka yö viime yö ja olen ihan surkuhupaisa!! N 29
Eli ollaan tapauiltu jo 2 kuukautta. Kaikin tavoin suhde näytti hyvälle ja mies on aivan ihana, mutta viime yönä illan vieton jälkeen vietimme ekan yön yhdessä ja se oli jotain... Reps. Mies oli aivan surkea sängyssä, ei todellakaan tullut hoideltu olo.
Sitten nukuin pidempään ja mies oli tehnyt aamiaista ja toi sen vuoteeseeni.
Oli täytettyä croisanttia ynnä muuta. Kuitenkin jälki ja niiden lajittelu näytti alakouluikäisen tekemältä.
Mä en voinnu muuta ku huvittua. Oon varmaa hirvee ihminen, mutta harkitsen tapailun lopettamista. Haluan vähän lahjakkaamman miehen kiitos.
Kommentit (29)
Mitä sinä ap kuvittelet että surkuhupaisa tarkoittaa? Ymmärrätkö että käytät sitä sanaa eli termiä ihan väärin, ja siksi olet kuin oletkin surkuhupaisa typerä trolli.
Ei nappaa. Niinhän useimmiten käy.
Kumpi oli sinulle suurempi ongelma, seksitaitojen puute vai väärin asetellut croisantit?
Sinä olet surkuhupaisa? "jälki ja niiden lajittelu"? Suomi ei taida olla sun äidinkieli?
Miesparka yritti parhaansa, mutta se ei riittänyt. Hyvä se on lopettaa tuossa vaiheessa niin ei pääse tutustumaan kunnolla.
Miehet siis joutuvat kantamaan paineet onnistumisesta? Naisten ei tarvitse muuta kuin heittäytyä selälleen sänkyyn, avata sakset ja sitten arvostella miehen suoritusta.
Kyllä miehen pitää osata nuolla naisen klitorista. Ap kannattaa ehkä opastaa miesä, ei se muuten opi.
Jos mies on noin huomaavainen, että tuo aamiaisen sänkyyn, hän takuulla haluaa opetella myös sängyssä paremmaksi rakastajaksi. En heivaisi tuollaista miestä, jos hän on muutoinkin kiva.
Vai onko ap. trolll?
Suosittelen ettö vaihdat miehen parempaan
Ap on itse vt. kylmäkkö ja sen takia leikkeleiden väärä asettelu on turnoff.
Miettikääs jos sukupuolet olisivat toisinpäin, olisi helvetti irti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää osata nuolla naisen klitorista. Ap kannattaa ehkä opastaa miesä, ei se muuten opi.
En naisena ole koskaan oppinut nauttimaan suuseksistä. Mua ei siis tarvi nuolla, jos ei halua. Sormin tulen nopeaa, mutta parasta on ihan pano sopivassa asennossa, jossa orkku seuraa toistaan, silkkaa nautintoa. ja laukean nopeasti, ei tarvitse jyystää kauaa, se ei ole kivaa.
Miten kukaan mies voisi naista tuntematta tietää automaattisesti, miten juuri sitä naista on käsiteltävä, ja mistä juuri hän nauttii?
Eikö seksi ole myös molemminpuolista, tuskin se myöskään lahnana makaavasta AP.stä nautti.
Liian hyvä sulle. Outoa että jaksanut sua 2kk ilman p*llua.
Kyllä, olet surkuhupaisa. Lopeta tapailu. Esim. Minä osaisin kouluttaa miehen sängyssä.
Taidat olla single loppuu asti. Täydellistä ei ole olemassa. Hommat voi opetella yhdessä, on suu millä puhua omista toiveista.
Hän oma itsensä se iso juttu, ei mitään parempaa esitä.
Robotinko tahdot vaan aidon ihmisen?
Kyllä, sinä olet todellakin surkuhupaisa.