Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miehen kanssa eka yö viime yö ja olen ihan surkuhupaisa!! N 29

Vierailija
06.01.2025 |

Eli ollaan tapauiltu jo 2 kuukautta. Kaikin tavoin suhde näytti hyvälle ja mies on aivan ihana, mutta viime yönä illan vieton jälkeen vietimme ekan yön yhdessä ja se oli jotain... Reps. Mies oli aivan surkea sängyssä, ei todellakaan tullut hoideltu olo.

Sitten nukuin pidempään ja mies oli tehnyt aamiaista ja toi sen vuoteeseeni.

Oli täytettyä croisanttia ynnä muuta. Kuitenkin jälki ja niiden lajittelu näytti alakouluikäisen tekemältä.

Mä en voinnu muuta ku huvittua. Oon varmaa hirvee ihminen, mutta harkitsen tapailun lopettamista. Haluan vähän lahjakkaamman miehen kiitos.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet siis joutuvat kantamaan paineet onnistumisesta? Naisten ei tarvitse muuta kuin heittäytyä selälleen sänkyyn, avata sakset ja sitten arvostella miehen suoritusta.

Näin 95% naisista ajattelee. Kokemusta yli sadasta.

Vierailija
22/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa tasoa tuon Ap:n miehen kanssa  - Minäkään en osaa lukea nais(t)en ajatuksia ja tai sitä, mitä he haluaisivat ensimmäisenä yhteisenä yönämme saati mitä haluaisivat aamupalaksi. Mutta kuten arvaatte, niin sinkku olen ja olen ollut jo useamman vuoden. Kun suyrin vikani lienee se  että yritän kohdata heistä jokaisen yksilönä ja sellaisena kun ovat, enkä ymmärrä, että voisin yleistää, että koska esim A. halusi juoda aamulla vain lasin tuoremehua ja syödä palan ruisleipää (minä idiootti tarjosin hänelle itse l aanulla enben hänen heräämistä eipomaani gluteenitonta  kun en itse voi syödä ruisleipää  enlä huomannut hankkia sitä häntä varten), niin tehnenlin vain itsestäni idiootin, jos vielä joskus erehdyn kysymään naiselta mitä hän haluaisi mahd.aamupalaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on huonotasoinen satu.

Vierailija
24/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän sinä itseriitoinen narttu ap tuot pöytään?

Vierailija
25/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tämän miehen arvoinen. Hän ansaitsee kunnioittavan naisen. Ja tämä nainen saa hyvän miehen itselleen.

Jatka sinä etsimistä 

Vierailija
26/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääsee mies vapaaksi teikäläisestä.

Vierailija
27/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 trolli.

Sillä eihän noin taukkia ihmistä voi oikeasti olla olemassa, kuin aloittaja. Maalaa kuvan itsestään täytenä bimbona, joka ei ymmärrä suomen kielen sanaa surkuhupaisa ja sen merkitystä.

Vierailija
28/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet siis joutuvat kantamaan paineet onnistumisesta? Naisten ei tarvitse muuta kuin heittäytyä selälleen sänkyyn, avata sakset ja sitten arvostella miehen suoritusta.

Nimenomaan: maataan siinä ihan hiljaa ja liikkumattomana ja tarkkaillaan miehen toimintaa, niin panemista kuin aamiaistarjoilua. Ja sitten tartutaan puhelimeen ja julkaistaan arvostelu.

Vierailija
29/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit säästää noin hyvän herrasmiehen meille muille :)