Milloin ja mistä kaikki lähti muotoutumaan kohti tätä tämän päivän suunnatonta tekopyhyyden aikaa?
Moni varmasti on huomannut, että me elämme ihan naurettavaa tekopyhyyden aikaa, ja ei ole mitään rajaa miten absurdeja tempauksia ja vouhotuksia jotkut voivat keksiä, ihan vain itseään nostaakseen ja hyvää esittääkseen.
En halua tästä mitään väittelyä Afrikan tähdestä tai intiaanipäähineistä. Ne vänkkäykset on jo kuultu moneen kertaan.
Mietin vaan että missä kohdassa kehitys lähti sille raiteelle, että nyt ollaan tässä pisteessä?
Huomasiko kukaan sitä pistettä?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
6. Kyse on uusmarxilaisuudesta. Vasemmistolainen ns. eliitti oivalsi, ettei perusduunariväestö tule ikinä nousemaan barrikadeille tavalla, jota ko. eliitti haluaisi ja tahtoisi. Kehitetettiin uusi suunnitelma, ns. uusmarxilainen oppi, jota levittää yleisön tietoisuuteen media, yliopistot jne.
Jarkko Tontti on kirjoittanut todella hyvän ja osuvan kirjoituksen aiheesta
https://www.verkkouutiset.fi/a/punavihrea-kupla-puhkeaa/#8e039f28
Suomessa KD- ( Kristillisdemonit) puolueen perustajaiskaronkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on niitä jotka haluavat kieltää Afrikan tähdet.
Olet sinä yksi iso sika.
Opettelisit olemaan.
No en ole. En pidä että joku tulee minun yli päättämään mitä minä muka haluan tai ajattelen.
En todellakaan ole tuolla linjalla, joten menepä sinä sika itse jonnekin olemista opettelemaan.
ap
Olet sinä. Myönsit viestissäsi että haluat näin tehdä. Halust kieltää kaiken vaan kieltämisen ilosta.
Missä viestissä minä olen halunnut kieltää afrikan tähden? Näytäpä minullekin se, niin katsotaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti. Eli tuossa 10-15 vuotta sitten kun tuli netti kännyköihinkin, alkoi ihmiset liikaa tuoda mielipiteitään julki somessa.
Huoh. Netti oli wap enen ja oli jo 2000 luvulla puhelimissa. Dorka.
Eikä ollut. Wappina oli puhelimissa, tietokoneilla oli sama netti kuin nykyään.
Wap erosi vaan kevyempinä sivustoina puhelimille
Ihmisillä on kyllä kategorisesti aika paha olla, ja ihan häpeämättä rähistään ja raivotaan tuntemattomille ihmisille, kuin pikkukakarat.
VALEHTELUSTA.
Lähes kaikki paha alkaa valehtelusta.
Jopa uskovaiset tunnistaa tän, mikä on saatanan titteli?
Valheiden prinssi.
Vierailija kirjoitti:
VALEHTELUSTA.
Valheiden prinssi.
Uusvasemmiston tekopyhyys on saanut oksettavan suuret mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä yksi iso sika.
Opettelisit olemaan.
No en ole. En pidä että joku tulee minun yli päättämään mitä minä muka haluan tai ajattelen.
En todellakaan ole tuolla linjalla, joten menepä sinä sika itse jonnekin olemista opettelemaan.
ap
Olet sinä. Myönsit viestissäsi että haluat näin tehdä. Halust kieltää kaiken vaan kieltämisen ilosta.
Missä viestissä minä olen halunnut kieltää afrikan tähden? Näytäpä minullekin se, niin katsotaan yhdessä.
Älä valehtele. Olet kusettaja sika, oksettava sellainen.
Häpeäisit edes
Sinä olet tasan ainoa joka tuossa teidän keskustelussa valehteli.
Me kaikki muutkin nähdään koko keskustelu, sinä valehteli.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä yksi iso sika.
Opettelisit olemaan.
ap
Älä valehtele. Olet kusettaja sika, oksettava sellainen.
Mikähän sulla nyt on hätänä? Menikö joku tunteisiin, vai oletko muuten vaan yksinäinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VALEHTELUSTA.
Valheiden prinssi.
Valehtelu on oikeistolaista?
Minä en edes puhunut politiikasta, sinä vain oletit minun olevan vasemmistoa koska en hyväksy valehtelua.
Joskus täällä pystyi keskustelemaan sivistyneesti ja rakentavasti useita sivuja. Nykyään tämä on ihan käsittämätön pskakaivo. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VALEHTELUSTA.
Valheiden prinssi.
Valehtelu on oikeistolaista?
Minä en edes puhunut politiikasta, sinä vain oletit minun olevan vasemmistoa koska en hyväksy valehtelua.
Kyllä, valehtelu muista nimenomaan on oikeiston ainoa anti kansalaisille koska ei tavallinen kansalainen hyväksy heidän varsinaista maanpetos politiikkaa, ne tarvii koijata äänestään omaa etuaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6. Kyse on uusmarxilaisuudesta. Vasemmistolainen ns. eliitti oivalsi, ettei perusduunariväestö tule ikinä nousemaan barrikadeille tavalla, jota ko. eliitti haluaisi ja tahtoisi. Kehitetettiin uusi suunnitelma, ns. uusmarxilainen oppi, jota levittää yleisön tietoisuuteen media, yliopistot jne.
Todella vahva lukusuositus kaikille. Silmiä avaava. Faktoihin perustuva analyysi.
Jenkeistä varmaan löytyy tekopyhyyden alkupesäke, josta se on levinnyt ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
VALEHTELUSTA.
Valheiden prinssi.
Sitä olenkin tehnyt koko elämäni! Katselen ja naureskelen kun tyhmät polttavat välinsä, maat ja kaikki.
Helppoa saada ihmiset toisiinsa kiinni, manipuloi, keksi uskottava valhe ja kerro jokaiselle oma tarina niin hallitset tilanteen.
Ihmiset ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 1980-1985 välisenä aikana saavutettiin se älyllisen tason huipppuarvo josta on nyt sitten lasketeltu alaspäin. Viimeinen sodassa ollut ikäluokka syntyi 1925, eli ajallisesti heidän valmistautuminen eläköitymiseen sekä siirtyminen täysin harrastuspuolelle ajoittuu tuohon aikaikkunaan. Huonot ajat -> vahvat ihmiset -> vahvat ihmiset -> hyvät ajat -> heikot ihmiset -> huonot ajat. Eli heikot ihmiset olemme luoneet huonot ajat.
Loistava kiteytys eri ajoista!
Vierailija kirjoitti:
Joskus täällä pystyi keskustelemaan sivistyneesti ja rakentavasti useita sivuja. Nykyään tämä on ihan käsittämätön pskakaivo. Surullista.
Mikä saakelin sùvqki siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukematta paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vahva lukusuositus kaikille. Silmiä avaava. Faktoihin perustuva analyysi.
Minultakin lukusuositus tälle.