Varakkaat äidit Uudenmaan vaalipiiristä, ketä äänestätte?
Kommentit (30)
Itse löysin hänet nettisivujensa perusteella - vaalikone ei kyllä laittanut ihan kärkeen, mutta noi vaalikoneet on vähän hankalia, kun ei oikein itsekään tiedä mitä mieltä on asioista, joista ei kauheasti tiedä....
on jo korkea aika muuttaa kehityksen suuntaa outin voimin kun me varakkaat henkilöt emme muuten ymmärrä, mikä on hyvää, kaunista ja oikein
äänestän Hanna-Leena Hemmingiä, 5 lapsen äitiä.
Vierailija:
lttuurinkin saralla - tämähän on nähty.Pidän RKP:n sivistyneestä ja suvaitsevasta linjasta. Ja minusta J-E Enestam pärjäsi hienosti ympäristöministerinä. Stefan Wallinin olen tavannut parissa häissä ja hän on oikein fiksu ja mukava mies. :-)
Oma ehdokkaani on kyllä vielä auki, mutta ehdottomasti NAINEN, mieluiten ensikertalainen (kaikkihan tiedämme uuden työn innon!), fiksu ja perheellinen. Tälläisiä ehdokkaita löytyy kyllä RKP:sta, joten se ei ole ongelma.
---päivähoito on sydäntä lähellä ja se on maailman parasta tällä hetkellä SUOMESSA ja Pohjoismaissa-
vielä kun saisi päivähoitomaksut pois kokonaan!
Myös hyvinvointivaltion säilyttäminen on tärkeää.
luokan vanhemmista äänestää häntä.
Eikös kukaan meinaa äänestää Merikukkaa. Ihan hyviä ajatuksia silläkin.
Jos joku alkolukko on tärkein asia mitä se on ajanut niin se rouva voi mun puolesta mennä takasin sinne koulun penkille mistä tulikin.
mutta nyt ajattelin ihan vaan huviksi vaihtaa.
Luultavasti etsin kokoomuksesta jonkun itseäni muistuttavan ehdokkaan (=akateemisesti koulutettu 30-40 vuotias nainen, mielellään tekniseltä alalta).
Sen sijaan tiedän että äänestän Hannele Luukkaista / Kokoomus Helsinki.