Brion ja Ikean junaradat yhteensopivia?
Oletteko yhdistäneet Brion ja Ikean puisia junaratoja, ovatko yhteensopivia?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
Kommentit (7)
Ja sitten tuolla bildemassakin halpoja junaradan osia yms.nekin sopii hyvin.joulun aikaan ostin pojalle sieltä taloja,autoja ja radanosia,ja hyvin näyttää brion rataan sopivan=)
Brio, Ikea, Biltema, BR-Toysin myymä puujunarata (Plantoys?), kaikki sopivat yhteen. Meillä näitä kaikkia. Brion junat ovat parhaita, mutta perusrataa olen ostanut sieltä mistä halvimmalla saa.
Ikean radassa yhdistävä osa on muovinen ja joskus turhan tiukka, muissa ratakappaleet ovat kokonaan puuta, paitsi jossain Bilteman erikoisosassa.
Eivät ole. Ainakaan meillä ei lapset itse kyenneet niitä toisiinsa yhdistämään, äiti kyllä ;) Eli ovat sen verran tiukkoja, ettei lapset niitä paljoa liittele...
mutta Ikean junat ainakin sopivat Brion rataan. Urien leveys siis ainakin on sama.
Meidän rataa on kerätty nelisen vuotta ja kaikki osat sopivat ihan " heittämällä" toisiinsa. Meidän radassa on Bilteman, Brion, Mickin ja Ikean paloja.
norppa03:
Eivät ole. Ainakaan meillä ei lapset itse kyenneet niitä toisiinsa yhdistämään, äiti kyllä ;) Eli ovat sen verran tiukkoja, ettei lapset niitä paljoa liittele...
Esimerkiksi silloista ja tunneleista eivät pääse eri ratojen junat aina ajamaan.
Tässä uskossa minä ainakin olen. Joskus kysellyt samaa ja näin kerrottiin!!