Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All inclusive -loma?

Vierailija
06.01.2025 |

Onko kokemusta all inclusive lomasta? Kun ruoka on valmiina ja altaat käytössä, riittääkö se loman sisällöksi? Paikka on syrjäinen. Viikko pitäisi olla. Perhe painostaa, mutta epäilen, viihdynkö semmoisessa. Kerro hyviä ja huonoja puolia. Miten sait ajan kulumaan. 

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hirveämpää ajatusta lomasta, kuin maata hotellin altaalla viikko.

Ja ajattelit että tämä kiinnostaa meitä?

Tämä on keskustelupalsta, jos et ole vielä tajunnut.

Vierailija
82/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulisin hulluksi, koska haluan nähdä ja liikkua lomalla. Syödä eri paikoissa ja laadukkaampaa ruokaa. Mutta pienten lasten kanssa toki voi olla helpompaa all inclusivessa, vaikka itse pärjättiin hyvin muutenkin lasten kanssa.

Olen syönyt 5 tähden hotskussa laadukasta ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet aina aiheen vierestä?

Vierailija
84/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihoito riittää kun siitäkin saattaa jäädä käyttämättä. Kuka sitä nyt viitsii hotellilla aina syödä.

Vierailija
85/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolihoito riittää kun siitäkin saattaa jäädä käyttämättä. Kuka sitä nyt viitsii hotellilla aina syödä.

Estääkö AI muualla syönnin? Tällä palstalla oppii aina uutta

Vierailija
86/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tulisin hulluksi, koska haluan nähdä ja liikkua lomalla. Syödä eri paikoissa ja laadukkaampaa ruokaa. Mutta pienten lasten kanssa toki voi olla helpompaa all inclusivessa, vaikka itse pärjättiin hyvin muutenkin lasten kanssa.

Olen syönyt 5 tähden hotskussa laadukasta ruokaa

Niin minäkin muttei kuulunut All inclusiveen hotellissa ollut kahden rengastähden ravintola.

Vierailija
87/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako tosiaan noin koville että kaikki eivät ole kaltaisi altaalla makaajia, että täytyy alkaa jankuttamaan asiasta? Aivan kuin olisin äitiäsi solvannut.

Vierailija
88/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa heittää rahaa hukkaan niin mikäs siinä.

Vierailija
89/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako tosiaan noin koville että kaikki eivät ole kaltaisi altaalla makaajia, että täytyy alkaa jankuttamaan asiasta? Aivan kuin olisin äitiäsi solvannut.

Sinä se tulit ihan eri aiheen ketjuun esittämään mielipiteitäsi

Vierailija
90/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut all inclusive -lomalla ja olen nähnyt ja liikkunut paljon. Toisekseen ei se ruoka kyllä ole ollut sen laadukkaampaa muissakaan ravintoloissa. Olen syönyt muuallakin vaikka all inclusive ja sitä samaa ruokaa se on ollut ihan joka ravintolassa. Valitsen hotellin jossa on tosi hyvät arvostelut hotellista ja ruuista. 

Vierailija
91/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa heittää rahaa hukkaan niin mikäs siinä.

No ei se kai muutamasta ateriasta ole elämä kiinni? Saatetaan lähteä illalliselle muualle/ syödään golfklubilla tms

Vierailija
92/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut all inclusive -lomalla ja olen nähnyt ja liikkunut paljon. Toisekseen ei se ruoka kyllä ole ollut sen laadukkaampaa muissakaan ravintoloissa. Olen syönyt muuallakin vaikka all inclusive ja sitä samaa ruokaa se on ollut ihan joka ravintolassa. Valitsen hotellin jossa on tosi hyvät arvostelut hotellista ja ruuista. 

Kaltaisellesi tuohisuulle se varmaan on sama mitä mättöä sitä mättää kitusistaan alas.

Vierailija
93/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienten lasten kanssa paras jne" - höpö höpö, tärkeintä että saat itse ilmaista viinaa. 🤪

Vierailija
94/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain meni tunteisiin toisten AI-lomat :D

Vierailija
95/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pienten lasten kanssa paras jne" - höpö höpö, tärkeintä että saat itse ilmaista viinaa. 🤪

Kyllä sitä viinaa saa ostettua omalla rahallakin sen verran, että ei tarvi sen takia hotelleja valita

Vierailija
96/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se tulit ihan eri aiheen ketjuun esittämään mielipiteitäsi

Joka on täysin sallittua, miellyttää se sinua tai ei. Mitään et asialle mahda. Toisekseen, aiheena on lomailu.

Vierailija
97/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisellesi tuohisuulle se varmaan on sama mitä mättöä sitä mättää kitusistaan alas.

No ei ihan. Sen takia valitsen hotellin, jolla on myös hyvät arvostelut ruuista ja todennut, että yhtä hyvät kuin muuallakin ravintoloissa. 

Vierailija
98/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän all inclusive lomaan ei kuulunut sitten juomat... missään ei ollut mainintaa tästä. Ei olla mitään juopottelijoita, mutta jos vedestäkin pitää maksaa niin kummasti tuli lisähintaa lomalle kun viikko ja neljä henkilöä.. 

Vierailija
99/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän all inclusive lomaan ei kuulunut sitten juomat... missään ei ollut mainintaa tästä. Ei olla mitään juopottelijoita, mutta jos vedestäkin pitää maksaa niin kummasti tuli lisähintaa lomalle kun viikko ja neljä henkilöä.. 

Tuohan on hyvä alkoholin osalta, muuten juopot vanhemmat tissuttelee aamusta iltaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi