Aamuiseksi palaksi syön
Salaattia ja kalapiffiä. Lautanen on ääriään myöten täynnä salaattia.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Rupeette heti herättyänne mättämään ruokaa 🤮. Kyllä pari tuntia menee ennenkuin oikea nälkä tulee.
Ei tässä kukaan ole heräämisaikaansa laittanut tiedoksi. Ja mulla esim. kyllä yleensä on aina heti herättyä se päivän ainoa nälkä.
Minä kävin ap:n keittiössä syömässä ne jääkaappiin salaattilokeroon piilotetetut suklaat.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta vttuakaan mitä te olette syöneet. Miksi alatte aina vastailemaan kysymykseen, jota ei ole edes kysytty??
Jatka lausetta-tyylinen konsepti ei taida olla tuttu? ei kantsi tehdä avauksia tänne ja sitten valittaa, kun niihin kommentoidaan :----D
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin ap:n keittiössä syömässä ne jääkaappiin salaattilokeroon piilotetetut suklaat.
Sokolaatit ovat kuiva-ainekaapissa.
Maitorahkaa, mustikoita ja manteleita. Kahvia pienellä tilkalla maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta vttuakaan mitä te olette syöneet. Miksi alatte aina vastailemaan kysymykseen, jota ei ole edes kysytty??
Jatka lausetta-tyylinen konsepti ei taida olla tuttu? ei kantsi tehdä avauksia tänne ja sitten valittaa, kun niihin kommentoidaan :----D
Voi vtun idiootti. Missä kohdassa on ollut jatka lausetta-kohta?? Kerroin kirjaimellisesti että mitä söin aamuiseksi palaksi ja siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun idiootti. Missä kohdassa on ollut jatka lausetta-kohta?? Kerroin kirjaimellisesti että mitä söin aamuiseksi palaksi ja siinä kaikki.
Kerroit kysymättä ja me kerrotaan kysymättä. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Otahan aamulääkkeesi niin rauhoitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, on typerää syödä liikaa. Ei lautasen tarvitse olla ääriään myöten täynnä.
X"""""XDDDDDDDDDDDDD tajuatko mikä on salaatti? Minulla oli yksi ainoa kalapiffi, sekin pieni.
Mitä sitten, liikasyöminen on haitallista.
Leipää, makrillia, omenaa, banaania, vispipuuroa, maapähkinöitä.
Minä juon teetä!