Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei ole varaa yhteiseen reissuun, mutta käytti rahaa 300€ legoihin

Vierailija
05.01.2025 |

Olen tässä jonkun aikaa tapaillut erästä miestä ja oli viime vuoden puolella puhetta, että jos tekisimme yhdessä jonkun kivan pikku viikonloppureissun nyt alkuvuodesta. Mies totesi, että hänellä on rahat hieman tiukalla, kun tammi-helmikuussa tulee niin paljon kalliita laskuja. Totesin, että ok, ymmärrän tilanteen.

Nyt sitten selvisi, että hän on viikonlopun aikana ostanut jonkun 300 euron legopaketin. En edes tiennyt hänen harrastavan jotain tuollaisia. Nyt kyllä hieman kiukuttaa ja on alkanut mietityttämään, että onko hän loppujaan ylipäätään kuinka tosissaan minun suhteeni. Miten te ajattelette, ennen kaikkea toiset naiset, jos olisitte tilanteessani?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs suomiakkoja kiukuttaa, kun miehellä on harrastus, joka menee muijan edelle. :-D

Se on se naisten hauras ego. Suomalainen nainen on heikko otus.

Vierailija
62/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tykkää matkustelusta. Täällä palstallakin valittavat, kun Tinderissä kaikki naiset kertovat matkustelevansa.

Lähde reissuun mieluummin ystävän kanssa. Ukko voi koota kotona leegojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kyseinen "mies" paljoa pillun päälle ymmärtää.

No mä tykkään kyllä legoista. Kyllä mulle kelpaisi mies, joka myös tykkää rakennella niillä.

-nainen

Vierailija
64/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat menee ihan hukkaan tullaiseen viikonloppureissuun, kun aivan hyvin voi sitä yhteistä aikaa viettää kotonakin. Järkevämpää ostaa jostain, joka kestää pitempään. 

Päinvastoin. Rahat kannattaa käyttää hienoihin elämyksiin, eikä turhaan hormonihäirikkö muovikrääsään. Elämä menee ohi kotona kököttäessä. Kokemuksia sitä kannattaa kerätä. Ei niissä leegoissa ole vanhainkodissa kauheasti muistelemista.

Päinvastoin. Kun muistisairaus on vienyt muistot, jäljelle jäävät legot, joilla voi rakennella vanhainkodissakin, jos vain sormet vielä pelaavat.

Vierailija
65/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa nörttiä poikakaveriksi. Niillä on nämä oudot harrastukset.

Vierailija
66/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tykkään kyllä legoista. Kyllä mulle kelpaisi mies, joka myös tykkää rakennella niillä.

-nainen

No ymmärrätkö kullin päälle?

Vierailija
67/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin ostaa Legoja, kun se ärsyttää naisia. :]

Eikun shoppailemaan... Ciao!

Vierailija
68/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legot kestävät. Toisin kuin parisuhteet.

Todellakin! Mulla on paljon legoja, jotka ovat vanhempia kuin kohta parikymppinen parisuhteeni.

Vierailija
69/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että legot ovst tässä vain tekosyy. Miestä ei kiinnostanut viikonloppu ap:n lapsuudenmaisemissa jotain kissanlihakeiton valmistuspaikkoja ihailemassa ja hän keksi hädissään nuo legot selitykseksi. Minua ainakin iljettää jo pelkkä ajatus kissanlihakeitosta.

Olet lukenut kommentit huolimattomasti. Kyse oli ap:n MUMMON lapsuudenmaisemista, ei ap:n.

Millainen mies ei halua lähteä tiirailemaan Irmeli-mummon synnyinmaisemia?!?! 

Kävin kerran sukulaisten kanssa katsomassa isäni vanhempien jotain romahtanutta mökin jäännettä 50-luvulta keskellä ei mitään hirvittävän kasvustoviidakon ja risujen keskellä. Muutaman kuvan otin ettei tarvitse toiste mennä. Ei siellä ollut mulle mitään mielenkiintoista.

Vierailija
70/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tykkää matkustelusta. Täällä palstallakin valittavat, kun Tinderissä kaikki naiset kertovat matkustelevansa.

Minä matkustin teininä ja nuorena aikuisena äitini kanssa. Isäni ei pitänyt matkustamisesta, joten hän jäi mieluummin kotiin. Oikein hyvin matkat onnistuivat pelkästään naisvoimin.

Vierailija
71/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen

No ymmärrätkö kullin päälle?

Yleensä miehiltä löytyy sellainenkin. Ensin rakennellaan legoilla, sitten voidaan käydä muhinoimassa, ja sitten palata rakentelemaan legoilla.

Vierailija
72/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kumppanin kanssa olisi tarkoitus olla mukavaa. Jos toinen ei ymmärrä Legojen päälle, eikä toinen matkustelun, ei taida olla kovin hyvä yhdistelmä.

Vierailija
73/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa nörttiä poikakaveriksi. Niillä on nämä oudot harrastukset.

Nörttinaiselle kyllä kelpaa nörttimies. Saattaa olla samanlaisia harrastuksia.

Vierailija
74/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään Matchboxin pikkuauton, mitäs naiset siitä sanotte, varmaan vihaatte tätäkin harrastusta.

Vierailija
75/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ihmetteli, kun aikuinen mies ostaa pieniä leikkiautoja, vaikka lapset ovat kasvaneet isoiksi eikä leiki niillä enää. Niinpä ostan niitä lisää harvoin ja salaa. Leikin niillä kun vaimo on poissa. Mieluisampia autoja en antanut lasten käsiin.

Vierailija
76/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään Matchboxin pikkuauton, mitäs naiset siitä sanotte, varmaan vihaatte tätäkin harrastusta.

Pikkuautot ovat parisuhteen kannalta helpompi harrastus kuin oikeat autot. Vievät vähemmän tilaa.

Vierailija
77/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja tykkään matkustella Japanissa, Koreassa ja Vietnamissa.

Vierailija
78/78 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että legot ovst tässä vain tekosyy. Miestä ei kiinnostanut viikonloppu ap:n lapsuudenmaisemissa jotain kissanlihakeiton valmistuspaikkoja ihailemassa ja hän keksi hädissään nuo legot selitykseksi. Minua ainakin iljettää jo pelkkä ajatus kissanlihakeitosta.

Olet lukenut kommentit huolimattomasti. Kyse oli ap:n MUMMON lapsuudenmaisemista, ei ap:n.

Millainen mies ei halua lähteä tiirailemaan Irmeli-mummon synnyinmaisemia?!?! 

Kävin kerran sukulaisten kanssa katsomassa isäni vanhempien jotain romahtanutta mökin jäännettä 50-luvulta keskellä ei mitään hirvittävän kasvustoviidakon ja risujen keskellä. Muutaman kuvan otin ettei tarvitse toiste mennä. Ei siellä ollut mulle mitään mielenkiintoista.

Vika oli lähinnä sinun asenteessasi. Sinulla ei ole kykyä aikamatkata mielessäsi paikkoihin, jotka ovat omalla tavallaan osa sinunkin historiaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi