Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄLKÄ!

Vierailija
05.01.2025 |

Tämän päivän ruoka-annokseni jo söin mutta jäi nälkä. Tekisi mieli syödä jo vähän huomisestakin annoksesta mutta sitten on nälkä huomenna. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö omaa lihaasi.

Vierailija
2/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko oikeasti riittävästi ruokaa? Vai syötkö vaan ajankuluksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa jonkun tieteellisen tutkimuksen mukaan ihminen pärjää kolmasosalla syömänsä ruuan määrästä.

Kyllähän Afrikassakin saattaa parikin paastopäivää olla ennenkuin heimo löytää seuraavan antiloopin.

Vierailija
4/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko oikeasti riittävästi ruokaa? Vai syötkö vaan ajankuluksi? 

Nykyään en saa riittävästi ruokaa ihan koko kuukautta.

Vierailija
5/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaurapuuroa jos sulla sellaista on.

Vierailija
6/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina nälkä ja kokoajan kova jano.

Vierailija
7/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, nuku se vie nälkää,juo vettä. Moni tekee muka ruokaa kahdelle pv ja ns kykkii sitä sitten, eli jää mitään seuraavalle päivälle. Paska tilanne. . Yritä osata tehdä ns kunnon kotiruokaa, halpaa ja riittoisaa. Muistan kun yks tuttu sanoin,oli niiin nälkä ja ei mitään, niin oli syönnyt veskipaperia. Sitä en toivo sulle. Googlaa hyviä arki kotiruokia aina sen mukaan mitä seosonkin tarjoaa. talvella toki juures vihannekset voi olla kalliimpia. Muista että on illalla kanankoipia,rintafilettä valmiiksi paistettuna. perkaa niitä, tee pastaa,yhdistä, sekan tomaattia ja erilaisia sipuleita, ne voit kuulotta -suolaisessa voissa ennenkuin lisään- onko varaa juustoraaste- keitä pottuja tee kotimuusia.opettele tekemään jauhelipihvejä,kermaviili, ja RUISkorppujauhola,munaa. Ja et rohmuu niitä heti jaat eri päiville.

HyvääYötä, tuntuu pahalle jos noin  kurjaa, se vie kaiken energian ja milenkiinnon elämään. Mutt hei opettele tekemään arkisia ktoiruokia. Ne on parasta. Lämpimin terveisin.

Vierailija
8/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvun alussa opiskeluaikoina Helsingissä elin 2 kk pelkällä kaurapuurolla ja purkkihernekeitolla. Ei ollut rahaa.

Vierailija
9/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet naapurin ovelle, soitat ovikelloa, toistat: "NÄLKÄ!" ja viet kotiisi vähän naapurista saatua leipää ja makaroonia.

Miksi meidän pitää ajatella puolestasi??

Vierailija
10/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.Teen kaikki ruoat itse. Valmisruokiin ei ole varaa. Olen oppinut tekemään hyvää ja halvalla. Tärkeintä on kuitenkin että lapsilla on tarpeeksi ruokaa. Kahden vuoden päästä on velat maksettu ja pitäisi helpottaa. Ainakin osaan nyt arvostaa ruokaa aina kun sitä saa. Joskus meni paremmin ja pystyi ostamaan muutakin kuin punalaputettua. Ei sitä osannut silloin tarpeeksi arvostaa.

Vierailija
11/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menet naapurin ovelle, soitat ovikelloa, toistat: "NÄLKÄ!" ja viet kotiisi vähän naapurista saatua leipää ja makaroonia.

Miksi meidän pitää ajatella puolestasi??

En kaipaa almuja. Kyllä sitä nälkää kestää kun tietää että nälässä ei tarvitse ikuisuuksia olla. 

Vierailija
12/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.Teen kaikki ruoat itse. Valmisruokiin ei ole varaa. Olen oppinut tekemään hyvää ja halvalla. Tärkeintä on kuitenkin että lapsilla on tarpeeksi ruokaa. Kahden vuoden päästä on velat maksettu ja pitäisi helpottaa. Ainakin osaan nyt arvostaa ruokaa aina kun sitä saa. Joskus meni paremmin ja pystyi ostamaan muutakin kuin punalaputettua. Ei sitä osannut silloin tarpeeksi arvostaa.

Mikä siinä on, että ihminen osaa arvostaa jotain vasta sen menetettyään? Minä olen pelännyt tilannetta etupainotteisesti koko aikuiselämäni.

Vierailija
13/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap ällö puoliso jos et muita saa. Sen jälkeen on edes ruokaa 

Vierailija
14/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin aikoinaan perhe sanoi että voi kun olet laiha. Eipä tullut niille mieleen antaa mulle ruokaa enkä kehdannut kerjätä. Nyt onneksi jo ylipainoa, kiva kun pystyy syömään. Tsemppiä Sulle, kyllä ne tilanteet muuttuu!

Vierailija
15/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1990-luvun alussa opiskeluaikoina Helsingissä elin 2 kk pelkällä kaurapuurolla ja purkkihernekeitolla. Ei ollut rahaa.

Et sitten syöny koulussa.

Vierailija
16/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollaisia hetkiä varten Koulunäkkäriä. Ilman voita, ilman mitään, pelkkä näkkäri...

Vierailija
17/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu pizzalle, just otin uunista.

Vierailija
18/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana puoliso löytyy jo. Ongelma on se että ensin sairastui yksi lapsista ja sitten puoliso. Nyt pitää pärjätä vähemmällä. 

Vierailija
19/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu pizzalle, just otin uunista.

Kiitos, kyllä tässä pärjäillään. Tarjouksesi kyllä piristi mieltäni.

Vierailija
20/35 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aapeen pitäisi ottaa ällö puoliso? Mistä edes tiedät että onko hänellä puoliso jo ennestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä