Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vaikuttaako auto miehen kiinnostavuuteen?

Vierailija
05.01.2025 |

No niin naiset, onko autolla vaikutusta siihen kuinka kiinnostavana miestä pidät? Tindermies hakee sinut uudella bemarilla tai 20v vanhalla toyotalla niin vaikuttaako kemian löytymiseen? 

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä katson, onko auto pesty, vahattu ja imuroitu minulle. Auton iällä, mallilla tai hinnalla ei ole merkitystä.

Jos on, niin mies on varattu.

Vierailija
82/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite kauhea autoihminen ja omasta mielestä auto on listassa silti alimpana niissä asioissa mitkä vaikuttavat parisuhteen muodostumiseen. Sama kun alkaisi seurustelemaan jonkun kanssa vaan koska vastapuoli sattuu omistamaan yhden hienon paidan - ei kuulosta kauhean järkevältä, vai mitä. Persoonallisuus, huumori, älykkyys, ulkonäkö, arvot ovat paljon tärkeämpiä asioita. 

Poikkeuksena tähän tesla, joka on isoin mahdollinen turn off mikä voi olla. Ei oo mitään mahdollisuuksia millään muskin fanipojilla 🤮

Ja se johtuu elonista ja siitä ettei tesloissa ole nappeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa. Mitä hienompi ja kalliimpi auto miehellä on niin sitä enemmän rahaa sillä on. Jos mies ajaa kalliilla mersulla vs halvalla toyotalla niin 99% naisista valitsee sen mersumiehen. 

Vierailija
84/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti hyväkuntoinen auto on perusoletus. Siitä poikkeavat aiheuttaa mietteitä. Kalliilla autolla hurmataan vain pinnallisia naisia. Autoharrastaja tarvitsee samanlaisen naisen. 

Useimmilla naisilla taitaa olla autoihin käytännöllinen suhde, ei ne niitä ihaile niinkuin miehet. 

Autoharrastaja tarvitsee samanlaisen naisen?Miksi ihmeessä, onko parisuhteessa aina harrastuksienkin oltava yhteisiä kuin tuulipusakat?

Itse olen harrastanut autoja 25 vuoden ajan, vaimoni kanssa kimpassa 23 vuotta, hän ei erota kiaa cadillacista...

Vierailija
85/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan keskihyvä valehteluketju, yleiseen tasoon verraten.

Tän täytyy olla bemarimiehen kommentti. Sorry, nii - in last season! Get over it!

Vierailija
86/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on bemari niin se on bye bye. Mutta ei tarvitse olla autoa.

Mitä vikaa on bemarissa kun kaikki haukkuu.

Terv nainen joka sai halvalla hyvän bemun.

Vierailija
87/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset banaaleiden latteuksien kokoontumisajot taas kerran. Auto on vain väline jolla kuljetaan A:sta B:hen. Ihanaa kun ei tarvi autoa (kunhan vaan joku kuskaa aina tarvittaessa). Hyvä auto on munanjatke ja buusti huonolle itsetunnolle. En erota Toyotaa Ferrarista eikä kiinnosta yhtään. Jne. Voi teitä mammoja!

Vierailija
88/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo on todennut, että Mersulla ajavat on huonoja ja hätäisiä sängyssä. Muuten ei ole väliä. Itsellä 18 vuotta vanha Honda, sitä ennen oli Chrysler isolla koneella, siitä Chrysleristä vaimonikin tykkäsi, oli kuulemma miehekäs auto ja isompi kuin muilla miehillä. Volvoista kiihotutaan molemmat.

Aika hölmösti todettu.

Vierailija
89/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaikuttaa. Muista myös siivota autosi.

Ei hyvää päivää. Siis autosta. Sottainen auto ei varmaan innosta ketään, kun sen omistajalla voi olla koti yhtä huonosti hoidettu.

Vierailija
90/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on bemari niin se on bye bye. Mutta ei tarvitse olla autoa.

Mitä vikaa on bemarissa kun kaikki haukkuu.

Terv nainen joka sai halvalla hyvän bemun.

On yleensä bemarin omistajassa, ei autossa. 😄

Vierailija
91/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tuntemattoman tai puolitutun kyytiin, olisipa corolla tai bemari. Yleisesti auto on näillä kylillä hyvä olla. Joku sellainen korkeampi auto, jolla pääsisi vaivattomasti vaikka mustikkametsään, olisi kiva. Merkillä ei niin väliä. Siisteys tekisi vaikutuksen. Kuski kuitenkin vaikuttaisi eniten. 

Vierailija
92/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Hilux tekee aina vaikutuksen.

Vierailija
93/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen rumassa autossa

ruma nainen kauniissa autossa

kumman valitset?

Vierailija
94/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma auto ja ajan sitä, mies ajaa omaansa. En muuten edes tiedä, minkä merkkinen mieheni auto on. Omani on joka tapauksessa hienompaa merkkiä ja uudempi. Miesten autot eivät minua kiinnosta, vaan oma auto kiinnostaa.

Terveisiä nykyaikaan, ap.

N

Vierailija
95/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kiihota naista enemmän, kuin raha.

Ilmeisesti olet sitten tosi huono sängyssä.

Vierailija
97/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa se. Itse etsin miestä, joka pystyisi esim. matkustelemaan kanssani. Oma taloustilanteeni on hyvä ja sellaista odotan myös mieheltä. Autosta voi saada jotain vinkkiä asiasta vaikka se ei vielä kaikkea kerrokaan. Voi olla hyvinkin varakas mies mutta todella pihi ja ajaa siksi vanhalla autolla. Sellainen mies ei taas sopisi minulle, joka ei haluaisi nuukuuden vuoksi maksaa omia matkojaan.

Vierailija
98/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa se. Itse etsin miestä, joka pystyisi esim. matkustelemaan kanssani. Oma taloustilanteeni on hyvä ja sellaista odotan myös mieheltä. Autosta voi saada jotain vinkkiä asiasta vaikka se ei vielä kaikkea kerrokaan. Voi olla hyvinkin varakas mies mutta todella pihi ja ajaa siksi vanhalla autolla. Sellainen mies ei taas sopisi minulle, joka ei haluaisi nuukuuden vuoksi maksaa omia matkojaan.

Miehen varallisuudesta saat vihiä myös kun katsot sen vaatteita,koruja tai kelloa. Koulutustaso ja status työelämässä myös antaa vihiä varakkuudesta. 

Auto on vain yksi osa siitä kokonaisuudesta mikä kertoo millainen mies on. 

Vierailija
99/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaa, pitää olla premium auto, koska olen gold digger.

N.23v

Vierailija
100/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii päinvastoinkin:  nainen ison ja kalliin auton ratissa tekee hänestä kiinnostavamman. Esim. just nämä instapimut Audeissaan tai nuoret perheenäidit isoissa maastureissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi