Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vaikuttaako auto miehen kiinnostavuuteen?

Vierailija
05.01.2025 |

No niin naiset, onko autolla vaikutusta siihen kuinka kiinnostavana miestä pidät? Tindermies hakee sinut uudella bemarilla tai 20v vanhalla toyotalla niin vaikuttaako kemian löytymiseen? 

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen mielestä auton merkki ja malli nostaa miehessä statusta niin arvomme olisivat muutenkin todennäköisesti hyvin erillaiset,M34.

Vierailija
62/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Minun mieheni ajeli isänsä Opelilla, kun aloimme seurustelemaan. Naiset seurustelevat miehen kanssa, ei auton kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa!! Jos vain miehellä on vähänkään kalliimpi auto, se oli sitten siinä.

Vain typerys pistää autoon rahaa. 

Liian kallis auto on se mikä ostetaan rahoituksella.

Vierailija
64/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi edellä kommentoi, eikö mies voi ajaa hienolla autolla ja samalla työstää itseään ja elämäänsä.

Kyllä voi. Ongelma on se, että sellaiset miehet, kenellä ei ole henkisesti paljoa annettavaa naisille luulevat, että syy parisuhteen puutteeseen on heidän rahassa/ autossa. Ei heissä itsessään. 

Vierailija
65/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa!! Jos vain miehellä on vähänkään kalliimpi auto, se oli sitten siinä.

Vain typerys pistää autoon rahaa. 

Liian kallis auto on se mikä ostetaan rahoituksella.

44 vuotta olen autoja omistanut, kaksi ollut rahoituksella.  Viimeisin osamaksuerä vuodelta 2002.

Vierailija
66/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta saattaa tulla kiinnostava siinä kohtaa, jos sitä ajaa kiinnostava mies. Toisinpäin ei käy. Eli jos mies ei innosta, ei ole väliä, millaista autoa hän ajaa.

Vierailija
67/113 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä katson, onko auto pesty, vahattu ja imuroitu minulle. Auton iällä, mallilla tai hinnalla ei ole merkitystä.

Vierailija
68/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne merkkejä katselevat löydä toisensa, ne joille vaatteet ja laukut huutaa isoja logoja ja auto pitää olla tietyn merkkinen. Itse en merkeistä perusta, ajan toki sähköautolla ja se tuntuu olevan toisille miehille red flag. Mulle auto on vaan auto, joka kuljettaa minua paikasta A paikkaa B ja haluan autoni olevan suht uusi ja turvallinen ja tietysti siisti sisältä ja ulkoa.

Vierailija
69/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde tuntemattoman miehen autoon. 

Ei miehellä sitä paitsi tarvitse olla lainkaan autoa, jos töihin ym. kulkeminen onnistuu ilman. Ei minullakaan ole. En tykkää reissata vaan viihdyn kotiympyröissä, joten kotihiirimies olisi senkin vuoksi kiva. 

En käy töissä.

Vierailija
70/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei positiivisella tavalla. 

Olen selkäydintä myöten kaupunki-ihminen. Haluan asua niin hyvällä paikalla Helsingissä kuin rahalla saa enkä missään nimessä halua ikinä omistaa autoa. Tällä hetkellä lähikauppa on samassa korttelissa, iso kauppakeskus 5min kävelymatkan päässä, työt 15min kävelyn päässä ja ydinkeskustaan pääsee 15-20 minuutissa kahdella ratikalla, kolmella bussilla ja lähijunalla. 

Unelmieni mies haluaa elää tällaista samanlaista kaupunkielämää jossa auton omistaminen on turhaa ja jos jonnekin kauemmas lähdetään niin voidaan ottaa vuokra-auto alle sitä varten.

Vierailija
71/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, jos mies yrittää tehdä minuun vaikutuksen autolla ja autotietämyksellään... ei, menetät minun mielenkiinnon heti. Onneksi tämänhetkinen miesystävä ei todellakaan koreile ja leveile autollaan, ajaa vanhemmalla toyota corollalla ja pääasia on että pääsee paikasta a, paikkaan b ja mahdollisesti c.

Vierailija
72/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri vaikuta. Autot on miehille paljon tärkeämpiä kuin naisille.

Ja siten ei voi olla naisille vaikkapa puolet tärkeysmäärästä vaan aina ehdoton nolla?

Vierailija
73/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi edellä kommentoi, eikö mies voi ajaa hienolla autolla ja samalla työstää itseään ja elämäänsä.

Kyllä voi. Ongelma on se, että sellaiset miehet, kenellä ei ole henkisesti paljoa annettavaa naisille luulevat, että syy parisuhteen puutteeseen on heidän rahassa/ autossa. Ei heissä itsessään. 

Nähnyt yhtään gold digger- videoita tubella?

74/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kuulemma laina-autolla tulee Kuhis mut hakemaan sitte ku lähdetään reissuun 😄

Ei mitään tindertyyppejä 

Vierailija
75/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti hyväkuntoinen auto on perusoletus. Siitä poikkeavat aiheuttaa mietteitä. Kalliilla autolla hurmataan vain pinnallisia naisia. Autoharrastaja tarvitsee samanlaisen naisen. 

Useimmilla naisilla taitaa olla autoihin käytännöllinen suhde, ei ne niitä ihaile niinkuin miehet. 

Vierailija
76/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskihyvä valehteluketju, yleiseen tasoon verraten.

Vierailija
77/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole miehillä helppoa.

Pitäis ollaan treenattu, muttei mikään salipelle.

Pitäis panostaa ulkonäköön, muttei saa viettää aikaa peilin edessä.

Pitäis olla varakas ja koulutettu, mutta ajaa 20v vanhalla corollalla

Vierailija
78/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti hyväkuntoinen auto on perusoletus. Siitä poikkeavat aiheuttaa mietteitä. Kalliilla autolla hurmataan vain pinnallisia naisia. Autoharrastaja tarvitsee samanlaisen naisen. 

Useimmilla naisilla taitaa olla autoihin käytännöllinen suhde, ei ne niitä ihaile niinkuin miehet. 

Minulla on ruosteinen 90-luvun Ford.

Vierailija
79/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En edes pane merkille ihmisten menopelejä. Minulle on suorastaan suututtu kun en ole tiennyt mikä auto on kenenkin esim työpaikan parkkipaikalla. Kaikki ne näyttävät silmiini samalta.

Vierailija
80/113 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on todennut, että Mersulla ajavat on huonoja ja hätäisiä sängyssä. Muuten ei ole väliä. Itsellä 18 vuotta vanha Honda, sitä ennen oli Chrysler isolla koneella, siitä Chrysleristä vaimonikin tykkäsi, oli kuulemma miehekäs auto ja isompi kuin muilla miehillä. Volvoista kiihotutaan molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan