Nainen, vaikuttaako auto miehen kiinnostavuuteen?
No niin naiset, onko autolla vaikutusta siihen kuinka kiinnostavana miestä pidät? Tindermies hakee sinut uudella bemarilla tai 20v vanhalla toyotalla niin vaikuttaako kemian löytymiseen?
Kommentit (113)
Saattaa vaikuttaa jos se on oikeasti joku erikoisuus, mitkään bimmerit, mersut (paitsi lokinsiipi), teslat sun muut ei. Itsekin autoharrastaja niin saattaisi löytyä yhteys.
Tapailumies vaihtoi autonsa uuteen ensimmäisten treffiemme jälkeen.
Kyllähän se oli upea auto poikaystävällä kolmansilla treffeillä, uusi sähköauto. Mutta aika pian tajusin, että se olikin poikaystävän isän auto, jota oli lainannut :-)
Kyllä naiset huomaa kun mies tulee ässmersulla pihaan. Kummasti löytyy kemiaa ja kipinää 😉
Joo, ei mitään peniksenjatkeautoja kiitos.
Ei kiinnosta mies jolla on auto, vain täysi maalaisjuntti ajaa autolla nykypäivänä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Ainakin silloin kun oltiin parikymppisiä niin pojat joilla isin mersu tai bemari ajossa sai ne kauniit tytöt kyytiin. Nissan sunnylla sai ajaa ihan yksin 😞
Ei seksuaalista kemiaa saa ostettua hienolla autolla jos sitä ei muuten ole
Kyllä autolla saa helpommin miestä.
Vaikuttaa,siisti.Kallis auto.Mieskin komea.Pukeutuu rennosti.Kyllä ei kiinnosta joku vanhan rämän,tai korea kikkareekn ajaja,kipon..pösöön ei tojon.Mieluummin tietty oma maksettu,ei mikään velka Volvo.Eikä Volvo ainakaan sekin Kiinasta.
Keskustelu tiivistettynä: naiset sanovat että ei vaikuta, miehet manspleinaavat että kyllä vaikuttaa.
Onhan se helpompaa hankkia hieno auto kuin työstää omaa elämää ja persoonaa.
Oon ite kauhea autoihminen ja omasta mielestä auto on listassa silti alimpana niissä asioissa mitkä vaikuttavat parisuhteen muodostumiseen. Sama kun alkaisi seurustelemaan jonkun kanssa vaan koska vastapuoli sattuu omistamaan yhden hienon paidan - ei kuulosta kauhean järkevältä, vai mitä. Persoonallisuus, huumori, älykkyys, ulkonäkö, arvot ovat paljon tärkeämpiä asioita.
Auto kertoo miehen varakkuudesta tai ainakin maksukyvystä. Naiset osaa tehdä päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ite kauhea autoihminen ja omasta mielestä auto on listassa silti alimpana niissä asioissa mitkä vaikuttavat parisuhteen muodostumiseen. Sama kun alkaisi seurustelemaan jonkun kanssa vaan koska vastapuoli sattuu omistamaan yhden hienon paidan - ei kuulosta kauhean järkevältä, vai mitä. Persoonallisuus, huumori, älykkyys, ulkonäkö, arvot ovat paljon tärkeämpiä asioita.
Poikkeuksena tähän tesla, joka on isoin mahdollinen turn off mikä voi olla. Ei oo mitään mahdollisuuksia millään muskin fanipojilla 🤮
Mun aviomies tuli treffeille vanhalla rikkinäisellä Toyotalla, jonka treffien päätteeksi työnsin käytiin. Voisi sanoa ettei vaikuta. Itse ajan teslaa, mut mulle se on vaan no. Ajoneuvo.
Varmasti on naisia joille miehen autolla on merkitystä. Ja varmasti on naisia joille ei ole mitään merkitystä miehen autolla.
Eli yhtä ainoaa oikeaa vastausta ei ole. Minulle oli tärkeää että miehellä on auto johon hänellä on oikesti varaa (vanha Volvo käyttöautona ja vielä vanhempi harrasteautona). Jos miehellä olisi ollut kallis pahasti velkainen auto niin olisin kokenut että meillä liian erilainen arvomaailma.
Nuorena ei vaikuttanut, koska nuorilla ei ole vielä varoja. Näin vanhempana vaikuttaisi, mutta ei yksin auto vaan kokonaisuus ja kokonaistilanne.
Toimiva auto ja hyvä ajotaito lisäävät jonkin verran viehätystä. On se tässä maassa kuitenkin ihan kätevää vähintään osata ajaa. Merkillä ei niin väliä, päinvastoin saattaisin nähdä miehen pinnallisena tai tuhlailevana jos on kovin hieno auto.
Vierailija kirjoitti:
Miehen auto vaikuttaa naisen kiinnostukseen suunnilleen yhtä paljon kuin naisen käsilaukku vaikuttaa miehen kiinnostukseen.
Kyllä minulle on väliä mikä käsilaukku naisella on.
M29
Laitan miehet aina ensimmäisenä ajotestiin, kertoo hyvin paljon miehestä miten ajaa.
Ei oikeastaan vaikuta, toki jos valinnut jonkun todella ruman auton niin vähän miinusta, auto ylipäätään ei ole välttämättömyys, mut plussaa koska sillä voi ajaa esim. kansanpuistoon, Eurooppaan tai ruoka ostoksille talvella.