Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on matka/oja varattu tälle uudelle vuodelle 2025?

Vierailija
05.01.2025 |

Itse ollut lentokoneessa viimeksi v.2015, tälle vuodelle voisikin matkan jonnekin lämpimään varata.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mulla meni monta päivää ymmärtää tuo otsikko. Luulin, että siinä pilaillaan onnettomuuksilla, että kuka aikoo joutua onnettomuuteen (esim. ajaa autolla ojaan, ja tätä kutsutaan hauskasti "matkaksi") vuonna 2025. Sivuten tuota Nurmijärven jokeen ajoa esimerkiksi.

Vierailija
22/25 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku suositella hyvää matkaojaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en oo käyny Ruottia kauempana enkä oo ikinä lentänyt muutaku pikkumutkan pienkoneella. En koskaa omistanu ees passia. Yhesti käyny Helsingissä ja kahesti Tampereella. Yhesti Kajaanissa. Kolmekertaa Kemissä. Kahesti Sodankylässä ja ei oo matkailu avartanut vaikka kaikki siitä puhuu 

Itse en ole esim. koskaan käynyt Tallinnassa. Ulkomailla olen käynyt kerran Saksassa, kerran Alankomaissa, sekä pari kertaa autolla Ruotsissa ja Norjassa. 40-vuotisen elämäni aikana lennot on siis nuo Saksa ja Alankomaat sekä pari kotimaan sisäistä lentoa. Matkailu on ihan hiton stressaavaa, kotona on kivointa olla. Nykyään käyn korkeintaan naapuripaikkakunnilla päiväseltään, jos johonkin haluan kotikunnastani lähteä. Yleensä ei tarvitse. Täällä on hieno luonto ja hyvä kylpylä.

Tosiaan, ei kaikkia kiinnosta matkustaminen. Sillä on myös se kääntöpuolensa! Lentoasemien ruuhkat ym.Lentäminen myös saastuttaa! 

Vierailija
24/25 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole varannut, koska lomailen kesäkuussa. Joskus maaliskuun aikana teen varaukset. Kohdevaihtoehtoja on; joku huvipuistoreissu Saksaan tai sitten luontopainotteinen matka Skotlantiin. Kaksi edellistä matkaa oli rantalomia, niin nyt haluan jotain muuta.

Vierailija
25/25 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina lähdemme etelään vaimon kanssa. Alkaa jo pakkaset kyllästyttää.