Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että jotkut ihmiset näyttää niin nuhjuiselta ja väsyneeltä?

Vierailija
05.01.2025 |

Itse olen juuri tuollainen, ns" nukkavieru" ... Kun katsoin itsestäni kuvia, näytän väsyneeltä ja nuhjuiselta. Onko siinä, etten meikkaa tai värjää hiuksia? Mikä sen aiheuttaa? Nuorena ei näyttänyt kyllä nuhjuiselta...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tuollainen nuhjuinen. Aina sama / samanlainen asu päällä, paitsi silloin kun se on pesussa. Mennyt into laittautumiseen. Joku ameeminen ajatus tässä on, että paskanko väliä kun oon rupsahtanut muutenkin. Hygieniasta olen tarkka, mutta oma ulkonäkö ei vain kiinnosta. 

Vierailija
42/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorin ihon kerran viikossa hedelmähappokuorinnalla ja laitan sen jälkeen kasvonaamion. Iholla käytän muuten ennen kasvovoidetta hyaluronihapposeerumia tai niasinamidiseerumia. Illalla laitan joskus kasvoille retinolia.

Aurinkoisina aikoina laitan aina aurinkosuojan sisältävää voidetta. Ulkoilen paljon. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja hiuksissa on kasviväri. Meikkaan joskus kevyesti. Syön melko terveellisesti enkä juo tai polta.

N38

Itse en tee noista mitään paitsi ulkoilen ja syön melko terveellisesti. Enkä juo tai polta. Näytän miltä näytän, muut hyväksykööt sen. En ole täällä miellyttämässä muiden esteettistä silmää. N37

No sitten sä et tee niin. En mäkään mene kertomaan autoketjuun ettei autot kiinnosta. Kyllä se tiedetään siellä varmaan muutenkin ettei autot kiinnosta kaikkia maailman ihmisiä. Ketjun aihe oli miten välttää nuhjuinen look ja toin siihen oman kokemukseni osaksi keskustelua.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorin ihon kerran viikossa hedelmähappokuorinnalla ja laitan sen jälkeen kasvonaamion. Iholla käytän muuten ennen kasvovoidetta hyaluronihapposeerumia tai niasinamidiseerumia. Illalla laitan joskus kasvoille retinolia.

Aurinkoisina aikoina laitan aina aurinkosuojan sisältävää voidetta. Ulkoilen paljon. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja hiuksissa on kasviväri. Meikkaan joskus kevyesti. Syön melko terveellisesti enkä juo tai polta.

N38

Retinolista ei kai ole juurikaan hyötyä jos sitä ei käytä säännöllisesti?

Ei varmaan olekaan, mutta monella iho ei sitten välttämättä kestä sitä. Mulla iho on kyllä nuorekas jo tuolla rutiinilla niin retinoli on sivuosassa.

Moni ei kyllä

Jos kokee tarvitsevansa retinolia niin miksei. En vain koe sitä järkevänä tässä kohti ja varsinkin kun imetän vielä ja tuossakin on jo kemikaalikuormaa.

N38

Nyt en ymmärrä. Miksi sitten käytät sitä?

Vierailija
44/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ei varmaan olekaan, mutta monella iho ei sitten välttämättä kestä sitä. Mulla iho on kyllä nuorekas jo tuolla rutiinilla ni

Retinolia voi käyttää vaikka kaksikymppisenä, mutta jos sitä ei koe jatkuvasti tarvitsevansa niin täytyykö sitä päivittäin käyttää? Imettävänä äitinäkin?

N38

Vierailija
45/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineita ja stressiä töissä? Monet painaa pitkää päivää ja laittaa rahan koko elämän keskipisteeksi. Ylemmät toimihenkilöt ei jaksa huolehtia itsestään.

Vierailija
46/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ei varmaan olekaan, mutta monella iho ei sitten välttämättä kestä sitä.

Retinolia voi käyttää vaikka kaksikymppisenä, mutta jos sitä ei koe jatkuvasti tarvitsevansa niin täytyykö sitä päivittäin käyttää? Imettävänä äitinäkin?

N38

Ei todellakaan kannata käyttää ollenkaan tuossa tapauksessa! Sitä juuri ihmettelen, että miksi käytät sitä edes satunnaisesti, kun et tarvitse sitä, haluat vähentää kemikaalikuormaa ja imetätkin vielä.

Vierailija
47/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu instafiltteri. 

Vierailija
48/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ei varmaan olekaan, mutta

Miksi sä vauhkoat jostain tällaisesta? Rauhoitu!

N38

Vierailija
49/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä lisää vitamiineja, esim Orion tekee tosi laadukkaita.

Vierailija
50/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Itse en tee noista mitään paitsi ulkoilen ja syön melko terveellisesti. Enkä juo tai polta. Näytän miltä näytän, muut hyväksykööt sen. En ole täällä miellyttämässä muiden esteettistä silmää. N37

No sitten sä et tee niin. En mäkään mene kertomaan autoketjuun ettei autot kiinnosta. Kyllä se tiedetään siellä varmaan muutenk

Ketjun aihe ei kyllä ollut, miten välttää nuhjuinen look, vaan että mistä se johtuu. Välttämisestä ei puhuttu mitään. En joka tapauksessa tarkoittanut takertua juuri sinun kommenttiin, olisi pitänyt kirjoittaa vain oma kommentti siitä kuinka itse toimin, eikä vastata sinun kommenttiin. Pointtini oli vain kyseenalaistaa, että miksi tarvitsee yrittää näyttää muulta kuin omalta itseltään, en tarkoittanut mitenkään hyökätä juuri sinua vastaan. Aiempaan kommenttiin kirjoitin vastauksen ketjun aiheeseen, että nuhjuiselta näyttäminen johtuu ihan siitä, että emme ole tottuneet näkemään ympärillämme tai mediassa meikittömiä, ikääntyviä naisia. Ikääntyviä miehiä emme samalla tavalla pidä nuhjuisina, koska näemme heidät aina meikittöminä muutenkin. Luonnollista ikääntymistä voidaan normalisoida sillä, että yhä useampi jättää meikkaamatta ja värjäämättä hiukset. Toki jokainen on halutessaan vapaa niin tekemään, mutta muistakaa, että kenenkään ei ole pakko, ja on ihan ok näyttää omalta luonnolliselta itseltään. :)

Vierailija
51/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten leikkaus ja kunto on ainakin mulla se taikasana. Harva on nuhjuinen kiiltävissä ja skarpeissa hiuksissq

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän