Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastamaani miestä ei olekaan

Vierailija
05.01.2025 |

Todella inhottava tilanne, onko kellään muulla kokemusta vastaavasta?

Mieheni muutaman vuoden esitti täysin erilaista ihmistä, mitä todellisuudessa on. Kohteli minua erittäin hyvin, oli avulias, kiinnostunut asioistani ja minusta, kuunteli huoleni ja lupasi olla aina tukena jne. Kertoi olevansa rauhallinen, rehellinen ja aluksi siltä vaikuttikin. Menimme kahden vuoden seurustelun jälkeen naimisiin, sillä olin varma että kyseessä on jotain erityistä ja rakastin aivan hulluna tuota ihmistä ja vaikutti että hän minua. En ole koskaan aiemmissa suhteissa kokenut mitään vastaavaa.

Vähän häiden jälkeen alkoi nousta esiin ihmeellisiä piirteitä ja henkistä väkivaltaa jotka laitoin aina aluksi esimerkiksi stressin tai työkiireiden piikkiin -mitätöintiä, haukkumista, jatkuvaa pahan olon purkamista minuun, raivoamista ns. tyhjästä, lopulta asioiden kertomatta jättämistä/valehtelua. Olen nyt kaksi vuotta ollut todella ahdistunut tilanteesta, ja sekin on väärin. Ainoa syy olen minä, sillä olen kiittämätön ja negatiivinen ja minä kuulemma saan ihmisistä esiin huonot piirteet. 

Että tällaisessa liitossa nyt olen, ja sitä rakastamaani ihmistä näen harvoin Hellyys ja petipuuhat loppuneet lähes kokonaan, mies ei halua yhteistä aikaa ja ennemmin tekee yksin omia juttujaan. Alan epäilemään itseäni, ja että kaikki vika olisi minussa. Ehkä tätä ei olisi, jos olisin erilainen, jos näyttäisin erilaiselta, jos osaisin ennakoida paremmin tilanteita Tuntuu, että kävelisin munankuorilla lähes päivittäin. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuollaisen tapauksen sivusta jossa mies oli paljon paljon pahempaa loppu vaiheessa.. Kyseiseisellä miehellä oli kaksisuuntainen mieliala häiriö ja myös paljon muutakin. Pahinta ehkä sen kanssa oli se että hänen vanhempansa auttoi kaikissa valheossa ja mustamaalauksissa.. Säälin tuttavaa joka vielä erehtyi tekemään sen kanssa lapsen.. Ei ole helppo elämä ollut eikä varmasti koskaan tule olemaan.

Tietämättä enempää teidän jutuista, suosittelen tällä erään vain eroa. Kun suhde ei tunnu oikealta niin se ei tule olemaan sitä tulevaisuudessakaan.

Enkä nyt halua syytellä sinun puolisoa enkä sinua. Syyt usein ovat niin monitasoisia ettei kukaan ulkopuolinen voi heittää sitä ensimmäistä kiveä.

Mutta varmuudella voin sanoa että ulkonäkö ei ole syy, eikä sen muuttaminen muuttaisi tilannetta. 

2/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tehnyt jo toisenkin aloituksen tästä samasta aiheesta?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Täällä aloittaa ketjut muutama maksettu trolli tai "keskustelun herättäjä". Hyvin harva ketjuista on oikeasti itsenäisiä, rehellisiä avauksia keskusteluille.

Vierailija
4/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi käydä kun valitsee italialaisen poikaystävän. On se nyt harmi vaikka niin hienosti alkoi suhde. Ehkä ne osaa terveyskeskuksessa auttaa ettei mene ELÄMÄ PILALLE.

Vierailija
5/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Joo, tein tän eka ja en tiedä miten en nähnyt tätä enää vaikka kuinka selasin taaksepäin! Luulin että poistettiin. 

ap

Vierailija
6/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa Kuule.  Tämä on sitä mitä 100% naisista on.  Eka vuosi menee siihen paskan ja valehtelun tarkistamiseen.

Vierailija
7/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollihan tämä on mutta vastataan silti.

Vain SINÄ itse PÄÄTÄT päivittäin HYVÄKSYÄ tuon. Mikään ei pakota moista sietämään, voit erota vaikka tänään.

Vierailija
8/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trollihan tämä on mutta vastataan silti.

Vain SINÄ itse PÄÄTÄT päivittäin HYVÄKSYÄ tuon. Mikään ei pakota moista sietämään, voit erota vaikka tänään.

Olen yrittänyt lukuisia kertoja vaatia hyvää kohtelua myös ja muuttaa jotenkin itseäni. Mutta olet ihan oikeassa, ei kukaan pakota jäämään suhteeseen, jossa toinen kohtelee huonosti.

ap

Vierailija
9/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kaamee toi sun kuva, kääkkä juo kahvia...

Vierailija
10/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakkosta miehellesi niin se rauhoittuu ja on ohjaksissasi. Hakee vaikka kuun taivaalta.

Vierailija
11/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin aikanaan huijattiin suhteeseen. Mies oli Psykopaatti, joka nautti valheista ja kusetuksesta. Jonkun toisrn/toistrn riesana nykyään. 

Vierailija
12/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole välttämättä esittämistä. Minä olen oikein sydämellinen ja lempeä heille, joista välitän. Kun olen alkanut olemaan ilkeämpi vihaisena, olen tajunnut, ettei minulla edes ole tunteita oikeasti. Mutta ei se aiempi käytös ole silti ollut feikkaamista, vaan se on ollut aitoa silloin, mutta kun tunteet kuolevat ja tulee katkeruutta, muuttuu käytös sen takia. Kokee, ettei enää tarvitse olla ihana, kun ei toinenkaan ole. 

Vierailija
13/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään oikeasti rehellisellä ja rauhallisella ei ole tarvetta toistella ääneen miten rehellisiä ja rauhallisia he ovat.

Oma eksä toisteli alussa miten "ei ikinä laita (minua) itkemään" ja ero oli sitten poliisien avustuksella. Niskakarvat nousee nykyään pystyyn kaikista tyypeistä joilla on tarve toistella jotain positiivista normaalia piirrettä itsessään.

Vierailija
14/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti täällä lätkitään psykopaatin leimaa toisiin ihmisiin. Joskus on sanottu että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos olet toiselle ystävällinen, luultavasti saat häneltäkin vastakaikuna ystävällistä käytöstä. Jos taas moitit ja ilkeilet toiselle, niin...