Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen kiinnostus lopahtaa, vaikka mies tekisi kaikkensa miellyttääkseen häntä?

Vierailija
05.01.2025 |

En ymmärrä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua tossukkaa?

Vierailija
2/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko just se miellyttäminen syynä mitä luulet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen keskitie on hyvä. Älä ainakaan aina myötäile kaikessa, se on aika tylsää.

Vierailija
4/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haastetta. Ei tuollaisista ihmisistä tykätä edes kaverimielessä jotka aina mielistelee ja ei ole omia mielipiteitä.

Vierailija
5/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on varmasti monia. Minulla on joskus lopahtanut kiinnostus, kun toinen on yrittänyt miellyttää liikaa, siis ollut kiinnostunut kaikista samoista kuin minä ja ollut kanssani samaa mieltä kaikesta. Kun ihminen esittää jotain muuta kuin mitä on, paljastuu totuus väistämättä jossain vaiheessa. 

Vierailija
6/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus voi lopahtaa monesta eri syystä, ei se miellyttäminen välttämättä edes ole se syy. Mahdotonta sanoa kun kaikki ihmissuhteet on niin erilaisia. Riippuu myös miten tuo miellyttäminen ilmenee.

Vierailija
7/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kumppaniehdokas, joka oletti tarpeeni ja se ärsytti. Hän esim. vaihtoi kuuntelemansa Radio Rockin hänelle saavuttuani johonkin nuorisolaiskanavaan (olin jotain 38 silloin). En kuunnellut kyseistä nuorisolaiskanavaa, mutta hän oletti mun olevan sellainen perus keskitien kulkija ja pyrki miellyttämään. Olisi kysynyt minulta millaisesta musiikista pidän, olisi voitu saada kiva keskustelu aikaiseksi. Ja minusta asunnon omistaja saa päättää, mitä kuunnellaan. Hän oletti mun myös tähtäävän omakotitaloasumiseen ja ehdotti parin kk:n tuntemisen jälkeen, että ostaisi meille talon. Nautin huolettomasta asumisesta kerrostalossa, enkä missään tapauksessa olisi ollut valmis lasteni kanssa tuollaiseen elämänmuutokseen noin lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Sen sijaan, jos kerron miehelle selvästi esim., että minua ilahduttaa silloin tällöin kukat tai hartiahieronta ja mies toteuttaa näitä toiveita, olen aivan sulaa vahaa.

Neuvoksi siis, että älä oleta toisen tarpeita ja mieltymyksiä, vaan kysy, mitä hän haluaa. Jos toiveet eivät ole täysin mahdottomia, toteuta niitä aina sopivin väliajoin.

Vierailija
8/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi luvata ettei kiinnostus koskaan lopahda. Se voi lopahtaa monesta syystä, tai olla lopahtamatta. Minulla on mies, joka on ihan valtavan kiltti, ajattelee aina minun parastani ja miten voisi miellyttää minua. Itseään tallomatta totta kai. Häneen kiinnostukseni ei ole koskaan lopahtanut vaan vuosien jälkeen edelleen janoan, kaipaan ja arvostan hänen seuraansa ja haluan vastavuoroisesti miellyttää häntä takaisin.

Vierailija
9/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyse oikeasti siitä, vai onko teillä niin vähän yhteistä, että nainen näkee sinun tekevän liian suuria kompromisseja? Pitkässä juoksussa suhde ei toimi, eikä kukaan koko elämänsä ajan jaksa tehdä myönnytyksiä. Saattaa jopa käydä niin, että katkeroituu siitä lopulta. Ehkä nainen on vain halunnut välttää tällaisen tilanteen.

Mutta varmin keino saada kaikki tällaiset asiat on keskustella asiasta suoraan kyseisen naisen kanssa. Kukaan meistä muista naisista ei osaa siihen vastata.

Vierailija
10/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä on varmasti monia. Minulla on joskus lopahtanut kiinnostus, kun toinen on yrittänyt miellyttää liikaa, siis ollut kiinnostunut kaikista samoista kuin minä ja ollut kanssani samaa mieltä kaikesta. Kun ihminen esittää jotain muuta kuin mitä on, paljastuu totuus väistämättä jossain vaiheessa. 

Kaikkia ei voi miellyttää mutta kaikkien kanssa olisi hyvä tulla jotenkin toimeen.

Vierailija
11/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei voi miellyttää mutta kaikkien kanssa olisi hyvä tulla jotenkin toimeen.

Miten tuo kommentti liittyy aiheeseen? 

Vierailija
12/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on paras ystävä. Ei riitä, että tulee vain toimeen. Työkavereiden ja naapureiden kanssa riittää, kun tulee toimeen.

Pelkään tossukan katkeroitumista, kun ei uskalla esittää  mielipiteensä, eikä tuo omia ajatuksia esille. En ole hakemassa palvelijaa vaan kumppania.

Vierailija
13/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kumppaniehdokas, joka oletti tarpeeni ja se ärsytti. Hän esim. vaihtoi kuuntelemansa Radio Rockin hänelle saavuttuani johonkin nuorisolaiskanavaan (olin jotain 38 silloin). En kuunnellut kyseistä nuorisolaiskanavaa, mutta hän oletti mun olevan sellainen perus keskitien kulkija ja pyrki miellyttämään. Olisi kysynyt minulta millaisesta musiikista pidän, olisi voitu saada kiva keskustelu aikaiseksi. Ja minusta asunnon omistaja saa päättää, mitä kuunnellaan. Hän oletti mun myös tähtäävän omakotitaloasumiseen ja ehdotti parin kk:n tuntemisen jälkeen, että ostaisi meille talon. Nautin huolettomasta asumisesta kerrostalossa, enkä missään tapauksessa olisi ollut valmis lasteni kanssa tuollaiseen elämänmuutokseen noin lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Sen sijaan, jos kerron miehelle selvästi esim., että minua ilahduttaa silloin tällöin kukat tai hartiahieronta ja mies toteuttaa näitä toiveita, olen aivan sulaa vahaa.

Neuvoksi siis, et

Niin että panitte sukuelimet yhteen, muutitte yhteen ja aloitte sitten miettimään, mistä toinen mahtaa tykätä?

14/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakaan ei lopahda.

Mutta mä olen huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii usein aikuisena itselleen alkoholistipuolison.