Oletteko olleet tiukoilla nyt kun lapset eivät ole lomalla saaneet kouluruokaa?
Onko helpotus kun tiistaina menevät taas kouluun?
Kommentit (10)
Lapsi varhaiskasvatuksessa. Siellä syö kuulemma hyvin ja nätisti. Kotona aika show ruokapöydässä ja ruoka on pahaa.
Kiljuisin ilosta jos tuo kerrankin söisi kunnon annoksen kotonakin.
Olen. Arkena ne kukin tuo taas kotiin iiiiiison tupperware rasian pöllittyä kouluruokaa ja pussin leipiä + margariinipakan. Annan niille aina pelkän kannen margariiniä varten mukaan.
- 5 kouluikäisen äiti
Lomalla tulee varmasti syötyä myös ihan ajanvietteenäkin. Napostelua esim. ohjelmaa katsoessa...
Täytyy olla todella köyhä, jos lapsen joululoman syömiset vetävät talouden tiukille. Miksi ihmeessä olette tehneet lapsia tuollaiseen tilanteeseen?
Ei sitä varsinaisesti huomaa. En odota koulun alkua yhtään vaikka lapsi tykkää kouluruoasta enemmän kuin kotiruoasta. Muuten niin hankalaa oloa koulussa ja rehtorilla on usein asiaa.
En rahallisesti, mutta kyllästynyt ruuanlaittoon, kun koko ajan pitää tehdä ruokaa.
Meillä tasaa kuluja, kun eivät lomalla mussuta leipää yhtä paljon kuin arkena. Koulupäivinä menee pari pakettia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella köyhä, jos lapsen joululoman syömiset vetävät talouden tiukille. Miksi ihmeessä olette tehneet lapsia tuollaiseen tilanteeseen?
Jospa ne lapset on tehty sillon kun on ollut töitä ja terveyttä?
Ei olla tiukoilla, mutta kyllä näin kolmen teinipojan äitinä olen kiitollinen kouluruokailusta. Järkyttävästi on mennyt rahaa ruokaan kolmen viikon aikana.
On vain yksi lapsi, mutta silti tuntuu, että olen koko ajan tekemässä tai ostamassa ruokaa.