Suositelkaa mielestänne parasta liman irrottajaa kurkusta.
Kommentit (22)
Sanovat että hunaja olisi hyvä tuohon mutta myös sairaan tulinen ruoka toimii
? Kyllä se sieltä tulee ihan itsekseen kun et lietso sairautta vaan maltat parantua. Juo lämmintä vettä, hunajaa ja cayennepippuria. Jos on kurkkukipua, suolavedellä kurlaaminen on vanha kikka
Lepää ja huolehdi siitä, että pysyt erityisen lämpimänä, jotta vapautat kehollesi mahdollisimman paljon resursseja keskittyä paranemiseen
Oon huomannut, että sperma saa liman pehmenemään ja katoamaan. Siitä oli lehtijuttu myös. Siinä.on entsyymeitä jotka vaikuttaa siihen.
Apteekista poretabletti, limaa irrottava yskänlääke. Otettava kuurina, että toimii. Tekee minulle todella löysän vatsan, niin en mielelläni käytä. Mutta toimii.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut, että sperma saa liman pehmenemään ja katoamaan. Siitä oli lehtijuttu myös. Siinä.on entsyymeitä jotka vaikuttaa siihen.
Juu luin saman.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu mutta todella toimii 👍
Vierailija kirjoitti:
Apteekista poretabletti, limaa irrottava yskänlääke. Otettava kuurina, että toimii. Tekee minulle todella löysän vatsan, niin en mielelläni käytä. Mutta toimii.
Ei näitä kannata käyttää. Pahentavat vaan yskää.
Vesipullo, johon puhaltaa ilmaa noin sentin halkaisijaltaan olevan muoviletkun kautta, jolloin vesi kuplii. Vahvistaa keuhkoja ja saa liman liikkeelle.
Puhalluspullo. Toimii niin että, pulloon vettä ja letkulla puhalletaan pulloon. Saa kyllä liman erittäin hyvin irtoamaan. Tuota systeemiä käytetään myös sairaaloissa.
Timjami. Pureskele teelusikkallista kuivattua timjamia ja anna syljen valua kurkkuun. Timjamin teho perustuu sen sisältämään tymoliin, jota käytetään yskän lääkitsemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Resilarkin kyllä irroittaa, mutta määrän pitää tarpeeksi suuri. Ei sentti klikkikipon pohjalla mitään irroita. Mutta jos uuttaa sorbitolin pois ja juo kaiken deksmin kerralla, niin varmasti lima irtoaa ja röörit aukeaa.
Reipas lenkki, sillain että hengästyy vähän nyt on sopiva pakkanenkin.
Vierailija kirjoitti:
Timjami. Pureskele teelusikkallista kuivattua timjamia ja anna syljen valua kurkkuun. Timjamin teho perustuu sen sisältämään tymoliin, jota käytetään yskän lääkitsemiseen.
Teelusikallinen on aika paljon. Kannattaa kokeilla pienemmällä määrällä ensin. Tarkoititkohan esim. neljänneslusikallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu mutta todella toimii 👍
Jos tämä toimii niin miesten kannattaa muodostaa sellainen spermaketju, missä oma penis on aina seuraavan miehen kurkussa, ja itse ottaa edellisen miehen peniksen omaansa. Kaikki saavat spermaa tasapuolisesti 👍
Giljotiini.