Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa mielestänne parasta liman irrottajaa kurkusta.

Vierailija
17.02.2025 |

Kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotiini.

Vierailija
2/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisolvon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat että hunaja olisi hyvä tuohon mutta myös sairaan tulinen ruoka toimii

Vierailija
4/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Kyllä se sieltä tulee ihan itsekseen kun et lietso sairautta vaan maltat parantua. Juo lämmintä vettä, hunajaa ja cayennepippuria. Jos on kurkkukipua, suolavedellä kurlaaminen on vanha kikka

Lepää ja huolehdi siitä, että pysyt erityisen lämpimänä, jotta vapautat kehollesi mahdollisimman paljon resursseja keskittyä paranemiseen 

Vierailija
5/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tulinen ruoka, kiinalaista ravintolaa suosittelen

Vierailija
7/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että sperma saa liman pehmenemään ja katoamaan. Siitä oli lehtijuttu myös. Siinä.on entsyymeitä jotka vaikuttaa siihen.

Vierailija
8/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista poretabletti, limaa irrottava yskänlääke. Otettava kuurina, että toimii. Tekee minulle todella löysän vatsan, niin en mielelläni käytä. Mutta toimii. 

Vierailija
9/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut, että sperma saa liman pehmenemään ja katoamaan. Siitä oli lehtijuttu myös. Siinä.on entsyymeitä jotka vaikuttaa siihen.

Juu luin saman.

Vierailija
10/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu mutta todella toimii 👍

Vierailija
11/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloharja 

Vierailija
12/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese juoksevan veden alla. Jos ei riitä, kannattaa kuoria. 

Vierailija
13/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista poretabletti, limaa irrottava yskänlääke. Otettava kuurina, että toimii. Tekee minulle todella löysän vatsan, niin en mielelläni käytä. Mutta toimii. 

Ei näitä kannata käyttää. Pahentavat vaan yskää.

Vierailija
14/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipullo, johon puhaltaa ilmaa noin sentin halkaisijaltaan olevan muoviletkun kautta, jolloin vesi kuplii. Vahvistaa keuhkoja ja saa liman liikkeelle.

Vierailija
15/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhalluspullo. Toimii niin että, pulloon vettä ja letkulla puhalletaan pulloon. Saa kyllä liman erittäin hyvin irtoamaan. Tuota systeemiä käytetään myös sairaaloissa.

Vierailija
16/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timjami. Pureskele teelusikkallista kuivattua timjamia ja anna syljen valua kurkkuun. Timjamin teho perustuu sen sisältämään tymoliin, jota käytetään yskän lääkitsemiseen.

Vierailija
17/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Resilarkin kyllä irroittaa, mutta määrän pitää tarpeeksi suuri. Ei sentti klikkikipon pohjalla mitään irroita. Mutta jos uuttaa sorbitolin pois ja juo kaiken deksmin kerralla, niin varmasti lima irtoaa ja röörit aukeaa.

Vierailija
18/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas lenkki, sillain että hengästyy vähän nyt on sopiva pakkanenkin.

Vierailija
19/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timjami. Pureskele teelusikkallista kuivattua timjamia ja anna syljen valua kurkkuun. Timjamin teho perustuu sen sisältämään tymoliin, jota käytetään yskän lääkitsemiseen.

Teelusikallinen on aika paljon. Kannattaa kokeilla pienemmällä määrällä ensin. Tarkoititkohan esim. neljänneslusikallista?

Vierailija
20/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu mutta todella toimii 👍

Jos tämä toimii niin miesten kannattaa muodostaa sellainen spermaketju, missä oma penis on aina seuraavan miehen kurkussa, ja itse ottaa edellisen miehen peniksen omaansa. Kaikki saavat spermaa tasapuolisesti 👍