Tuli mieleen tosta aloituksesta missä sanotaan että kirjoja poistetaan nyt kovaa vauhtia ja ylipäätään kaikki nuo pelijutut
ja kaikki muutkin asiat mitkä poistuu kokoajan jonkun poliittisen agendan takia.
Tää tuli mieleen:
Kelatkaa kuinka helppoa toi on että ne vaan vetää kaiken pois minkä ne itse haluaa ja tunkee tilalle jotain muuta, nyt kelatkaa sitä kuinka monta kertaa näitä asioita on varmaan tehty ihmiskunnan historian aikana. Sen jälkeen kelatkaa sitä että mihin te voitte oikeasti luottaa ja mihin ette.
Ne voi halutessaan poistaa ihan mitä vaan ja tunkea tilalle itselleen mieluisia asioita, ne voi asettaa itse haluamiaan asioita historian opetukseen, ne voi tehä iha mitä huvittaa koska kuka kieltää
Me ei oikeasti tiedetä mitään, me vaan uskotellaan niin koska joku tunkee kirjoihin sitä mitä he itse haluavat, opetukseen mitä he itse haluavat ja poistavat sieltä mitä he itse haluavat.
Kommentit (5)
Näinhän se menee kaikkina aikakausina.
hetero kirjallisuus poistetaan woketusmusta tilalle viherpunikki kirjasto tädit saavat "ns" kirjailijoilta rapatit huu haa lainoista.
jep