Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku olisi whatsapissa koko päivän paikalla muutaman minuutin välein??

Vierailija
05.01.2025 |

Voiko olla joku syy roikkja siellä paikalla jatkuvasti? En tunne ketään normaalia ihmistä, joka viestittelee koko päivän whatsapissa

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo

Vierailija
22/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativassa asiantuntia tehtävässä ei ole aikaa kuin vilkaista whatsappia. En ehdi pitämään kahvi- tai ruokataukoja joten vilkaisen äkkiä. En ehdi vastata niihin mutta tiedän missä mennään.

Et taatusti ole missään vaativassa asiantuntijatehtävässä, kun kirjoitat jopa työtehtäväsi aivan väärin eli "asiantuntia tehtävä". Se on ensinnäkin yhdyssana ja sinne kuuluu j-kirjain väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on wa:ssa herätteet päällä, joten vastaan yleensä aika heti kun joku laittaa viestiä. Käytän puhelinta paljon mm työssä ja vapaa-ajan juttuissa, niin se on aina jossain lähellä. Lisäksi wa- viestit tulee älykelloon, joten siitäkin ne huomaa heti. 

Vierailija
24/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tänään käynyt whatsapissa varmaan 50 kertaa klo 11 - nyt välillä. Olen viestitellyt miehen, lasten, kolmen kaverin kanssa ja lisäksi käynyt lukemassa ryhmän viestejä. Helposti vaikuttaisi jonkun silmään että "koko ajan".

Minkä ryhmän??

Kaveriryhmä, harrastusryhmä, sukulaisryhmä, aiheryhmä (näitäkin löytyy), "julkkisryhmä" (tämmöisiäkin on), työryhmä, opiskeluryhmä, tapahtumaryhmä (esim. polttarit). Kyllähän noita ryhmiä voi olla vaikka mitä.

Vierailija
25/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaativassa asiantuntia tehtävässä ei ole aikaa kuin vilkaista whatsappia. En ehdi pitämään kahvi- tai ruokataukoja joten vilkaisen äkkiä. En ehdi vastata niihin mutta tiedän missä mennään.

Et taatusti ole missään vaativassa asiantuntijatehtävässä, kun kirjoitat jopa työtehtäväsi aivan väärin eli "asiantuntia tehtävä". Se on ensinnäkin yhdyssana ja sinne kuuluu j-kirjain väliin.

Ainainen kiire on opettanut minut säästämään aikaa jättämällä sanoista turhia kirjaimia pois. Välilyönti tuo ilmavuutta muuten niin raskaaseen sanaan. Tai ainakin tunnen sen raskaaksi koska työ on niin stressaavaa ja kiireistä.

Vierailija
26/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainainen kiire on opettanut minut säästämään aikaa jättämällä sanoista turhia kirjaimia pois. Välilyönti tuo ilmavuutta muuten niin raskaaseen sanaan. Tai ainakin tunnen sen raskaaksi koska työ on niin stressaavaa ja kiireistä.

Toivottavasti harrastat moista vain vapaa-ajan teksteissä. Työviesteissä se antaa epäpätevän mielikuvan... 

Vierailija
27/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jujuju

Vierailija
28/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti harrastat moista vain vapaa-ajan teksteissä. Työviesteissä se antaa epäpätevän mielikuvan... 

Työpaikalla minä olen todellinen asiantuntia jota ilman yritys ei pärjäisi.

Vierailija
29/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin sen kun kaverit ja tuttavat alkoivat käyttämään sitä juttelupaikkana. Siis sellaista jokapäiväistä, jatkuvaa mitä kuuluu, miten menee kyselyä ja sitten ilmoittelivat ihan tyhjänpäiväisistä asioista. Tuntikausia pitäisi chättäillä koiran pieruista päivän aterioihin. Sitten huhuillaan kun et samana iltana vastaa. 

Yleensäkin jotkut olettavat että pitäisi olla tavoitettavissa 24/7 kun ihmisillä on kännykät.

Vierailija
30/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kävisi vahtimassa, että joku toinen on watsapissa koko päivän muutaman minuutin välein, kuinka paljon tämän vahdin pitää itse olla paikalla? 

Vierailija
31/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kävisi vahtimassa, että joku toinen on watsapissa koko päivän muutaman minuutin välein, kuinka paljon tämän vahdin pitää itse olla paikalla? 

Jotta voi paheksua sitä.

Vierailija
32/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos palstan puhelinhullu, joka tunnetaan myls persuhulluna, taas sepitellyt tämän avauksen? 😉

Vierailija
33/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viestittelen aina koko työpäivän mun salarakkaan kanssa, niin varmasti näyttää et oon online koko ajan. Enintään varmaan 5min taukoa.

Onko se joku Ikean pöytäryhmä?

Vierailija
34/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on watapp koneella?

Vierailija
35/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itsekin roiku siellä, niin mistä voit tietää, että joku muu roikkuu?? Ja miksi ihmeessä kyttäät toisten paikalla oloa? Sitähän ei näe muuta kuin käymällä katsomassa kyseisen henkilön profiilia... 

Vierailija
36/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkeroitu?

Vierailija
37/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tänään käynyt whatsapissa varmaan 50 kertaa klo 11 - nyt välillä. Olen viestitellyt miehen, lasten, kolmen kaverin kanssa ja lisäksi käynyt lukemassa ryhmän viestejä. Helposti vaikuttaisi jonkun silmään että "koko ajan".

Minkä ryhmän??

Miksi kysyt? Siis että mitä ihmeen väliä, mikä ryhmä?

Vierailija
38/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????

Vierailija
39/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik

Vierailija
40/49 |