Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku olisi whatsapissa koko päivän paikalla muutaman minuutin välein??

Vierailija
05.01.2025 |

Voiko olla joku syy roikkja siellä paikalla jatkuvasti? En tunne ketään normaalia ihmistä, joka viestittelee koko päivän whatsapissa

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelen aina koko työpäivän mun salarakkaan kanssa, niin varmasti näyttää et oon online koko ajan. Enintään varmaan 5min taukoa.

Vierailija
2/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika aktiivinen WhatsAppissa. On pari harrasteryhmää, joissa jutellaan  läpi päivän. Joskus asiaa, yleensä asian vierestä. Viestejä tulee kymmeniä päivässä. Tähän normaalit kaverijuttelut päälle. Olen paljon puhelimella ja jos tulee WA viesti niin käyn sen heti lukemassa.

Toisin sanoen - ei paljon muuta elämää ole.

Vierailija
4/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ees tiedän moisen asian, jos et itse myös roiku siellä?

Mulla on välillä tietokoneella WA auki ja saatan sillä välilehdellä poiketa. Ja joskus puhelimella avointen sovellusten välillä liikkuessa saatan mennä vahingossa sinne.

Ja voihan hänellä olla vaikka matkasuunnitelman teko (tms) käynnissä jonkun kanssa ja sen takia poikkeuksellisen aktiivista viestintää.

Vierailija
5/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika aktiivinen WhatsAppissa. On pari harrasteryhmää, joissa jutellaan  läpi päivän. Joskus asiaa, yleensä asian vierestä. Viestejä tulee kymmeniä päivässä. Tähän normaalit kaverijuttelut päälle. Olen paljon puhelimella ja jos tulee WA viesti niin käyn sen heti lukemassa.

Toisin sanoen - ei paljon muuta elämää ole.

Ikä? Sukupuoli? Vastaatko myös heti vai jätätkö roikkumaan?

Vierailija
6/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tmmara

Vierailija
7/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla joku syy roikkja siellä paikalla jatkuvasti? En tunne ketään normaalia ihmistä, joka viestittelee koko päivän whatsapissa

No kuka tämä epänormaali ihminen sitten on, jota kyttäät itse siellä parin minuutin välein koko päivän?

Ethän itsekään voisi tietää, että tämä epänormaali ihminen on siellä koko päivän parin minuutin välein, ellet itsekin olisi siellä häntä kyttäämässä.

Samaa voi hänkin katsoa, että miksi sinä olet siellä roikkumassa parin minuutin välein koko päivän.

Vierailija
8/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viestittelen aina koko työpäivän mun salarakkaan kanssa, niin varmasti näyttää et oon online koko ajan. Enintään varmaan 5min taukoa.

:D

Vierailija
9/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästänsä vinksahtanut.

Vierailija
10/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästänsä vinksahtanut.

Kuka?

Vierailija
11/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini hyperventiloi, jos ei ole puhelin kadessä kokoajan.

Vierailija
12/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tänään käynyt whatsapissa varmaan 50 kertaa klo 11 - nyt välillä. Olen viestitellyt miehen, lasten, kolmen kaverin kanssa ja lisäksi käynyt lukemassa ryhmän viestejä. Helposti vaikuttaisi jonkun silmään että "koko ajan".

Vierailija
13/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästänsä vinksahtanut.

Niin on se kyttääjä.  Miten muuten tietäisi?

Vierailija
14/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää välillä WA auki koko päiväksikin.

Ei se tarkoita että olisin edes puhelimen lähelläkään. Ei minulla puhelin käteen ole kiinni kasvanut. En Muutenkaan tajua miksi pitäisi joka hetki olla tavoitettavissa?

Vierailija
15/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativassa asiantuntia tehtävässä ei ole aikaa kuin vilkaista whatsappia. En ehdi pitämään kahvi- tai ruokataukoja joten vilkaisen äkkiä. En ehdi vastata niihin mutta tiedän missä mennään.

Vierailija
16/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tänään käynyt whatsapissa varmaan 50 kertaa klo 11 - nyt välillä. Olen viestitellyt miehen, lasten, kolmen kaverin kanssa ja lisäksi käynyt lukemassa ryhmän viestejä. Helposti vaikuttaisi jonkun silmään että "koko ajan".

Minkä ryhmän??

Vierailija
17/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästänsä vinksahtanut.

Kuka?

Ap ja se jota hän kyttää koko päivän

Vierailija
18/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
19/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WA, FB, Insta, Tiktok, Snappi, LinkedIn, Jodel, YT, Pinterest, Twitch, X... Suurin osa ihmisistä roikkuu noilla 18h/vrk. Ettei vaan kävisi Fomo.

Vierailija
20/49 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ryhmän??

WhatsApp-ryhmän.