Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit ihmiset saavat mukavampaa kohtelua

Vierailija
05.01.2025 |

Tämän huomaa selvästi kun liikun erään kauniin ystäväni seurassa. Hän saa paljon enemmän hymyjä ja ihmiset ovat  avuliaampia kuin silloin kun liikun jonkun "taviksen" kanssa. 

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkonäön perusteella hyvän aseman saavuttanut pysyy siinä, vaikka huomaa, että monet alamaiset osaa asiat paremmin? Tätä aina mietin. Onko silti jotenkin yksinkertainen? 

Vierailija
82/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee niillä, jotka ajattelee silmillään. Valitettavasti.

Valtaosa ihmisistä tuntee jonkintasoista viehätystä kauniita ihmisiä ja asioita kohtaan. 

Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ok nätti, saa varmaan positiivisinta, mutta jos on huomattavan kaunis (että miehet tykkää) niin saa kyllä myös huonoa käytöstä naisilta.myös miehiltä joskus

Tämä ei pidä alkuunkaan paikkansa. Nimen omaan ok nätti, ja tyrkyllä tavalla miehen huomiota saava saa huonompaa kohtelua. Todella kauniita saavat aina parempaa kohtelua. Myös niiltä naisilta. Enemmän tällä on kuitenkin tekemistä luonteen kanssa. Jos olet Tynkkynen, et saa hyvää kohtelua. Oikeastaan ulkonäöstä riippumatta. 

Mitä sinulla on Tynkkysiä vastaan?

Vierailija
84/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt useasti niin että miesmyyjät ovat yltiökohteliaita ja jotkut flirttailee avoimesti, mm kun puhuin mieheni kanssa puhelun saunan lämmittämisestä niin miesmyyjä toivotteli kuumia löylyjä virne kasvoillaan. Kauniina naisena miehet yrittävät seksualisoida sinua naisena, tissejä ja persettä tuijotetaan välillä ihan avoimestikin tai saat kuulla seksuaalissävytteistä läppää. Baareissa et saa olla rauhassa, uimarannalla ollessa bikineissä miehet lähestyy, esim itse olin yksin rannalla niin mies lähestyi ja alkoi hyppiä ja pomppia laiturilla jossa olin lukemassa kirjaa ja alkoi selittää että tuli tarkastamaan laiturin turvallisuuden ja yritti tehdä tikusta asiaa ja saada keskustelemaan kanssaan. Työpaikalla saattaa kokouksen aluksi joku tuntematon mieskolleega sanoa että täällähän on kaunottaria paikalla ja katsovat samalla sinuun päin, tai luennolla töissä myyntimies luennoitsija katsoo sinua kokoajan puhuessaan niin että työkaverit alkaa naureskella asialle ja itse vähän nolottaa koko asia ym outoja ilmiöitä

Vierailija
85/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa, uimarannalla, kylpylässä miehet tuijottaa, mitä enemmän paljasta pintaa, sitä enemmän miehet tuijottaa. ulkomailla on pahinta. Olen ollut all inclusive hotellissa ja mennessä illalliselle eräskin brittimies vastaantullessa huudahti ääneen; Ooh what A Beayty! Vaikka naiskumppani on siinä vieressä , tarjoilijat yrittää ehdotella treffejä, ja miehet tuijottaa häiritsevän kauan uima-altaalla. En edes uskalla mennä tiettyihin lämpimiin maihin koska siellä miehet lähestyvät ja huutelevat perään todella agressiivisesti. 

Vierailija
86/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on sanottu lapsesta lähtien hyvännäköiseksi ja myöhemmin komeaksi, ja kymmenet naiset on olleet ihastuneita muhun.  En ole huomannut mitään erityisen hyvää kohtelua, vaan usein tuntuu, että osa naisasiakaspalvelijoista pelkää mua. Itse en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen ulkonäkööni. M

Naisena suhtaudun tosi komeisiin miehiin pelokkaasti tai ainakin hyvin varovaisesti. Olen tätä ihan miettinyt, että mistä se johtuu, ja tullut sellaiseen johtopäätökseen, että oletan, että tosi komea mies on ylimielinen ja ilkeä ja haluan vain nopeasti asian hoidettua mahdollisimman sujuvasti, joten koetan olla ärsyttämättä. Voi olla, että tosi komea mies saa liikaa naisten huomiota ja tulkitsee naisen rohkean käytöksen lähestymisyritykseksi - ja on siksi ylimielinen ja ilkeä, ikään kuin valmiiksi torjuva. Ja siksi en ole rohkeakäytöksinen vaan ennemmin pelokas, jos vastassa on komea mies. Yritän käytökselläni osoittaa, että minua ei tarvitse torjua.

Olen siis tavallisennäköisenä naisena kokenut, että komeat miehet eivät yleensä ole ystävällisiä (poikkeuksia on, onneksi). Itse olen hyvin konfliktikammoinen ihminen ja haluan pois tilanteesta, jossa minulle ollaan ilkeitä, ja siksi saatan käyttäytyä pelokkaasti. En ole asiakaspalvelutyössä, mutta voisin erittäin hyvin kuvitella, että jos asiakkaaksi tulisi komea mies, käyttäytyisin lähes pelokkaasti, koska ennakkoluulojeni takia odottaisin ilkeää ja vaativaa käytöstä komealta miesasiakkaalta.

Itse olen kokenut, että hoikkana ja hoikkuuden takia paremmannäköisenä saa parempaa palvelua kuin ylipainoisena, jollainen olen myös ollut. Vaikka en ole kaunis, en silti ole rumakaan, ja ilmeisesti "kauneuteen" riittää se, että on hoikka.

Vierailija
87/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon merkitystä on olemuksella? Joskus kaunis muuttuu rumaksi ja ruma kauniiksi olemuksen perusteella.

Moni kakku päältä kaunis -sanonta pitää usein paikkansa. Kauniit nuoret naiset osaavat olla erittäin pilkallisia meille rumille vanhoille ihmisille. Etenkin kahden kesken, kun ei ole todistajia näkemässä.  Lääkärit, hoitajat, opettajat, myyjät, asiakkaat jne. Voisin kirjoittaa kirjan, mutta kukaan ei uskoisi miten paljon paskaa ruma ihminen saa kahden kesken. Se ylemmyyden tunne suorastaan lemuaa heistä.

Vierailija
88/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon merkitystä on olemuksella? Joskus kaunis muuttuu rumaksi ja ruma kauniiksi olemuksen perusteella.

Moni kakku päältä kaunis -sanonta pitää usein paikkansa. Kauniit nuoret naiset osaavat olla erittäin pilkallisia meille rumille vanhoille ihmisille. Etenkin kahden kesken, kun ei ole todistajia näkemässä.  Lääkärit, hoitajat, opettajat, myyjät, asiakkaat jne. Voisin kirjoittaa kirjan, mutta kukaan ei uskoisi miten paljon paskaa ruma ihminen saa kahden kesken. Se ylemmyyden tunne suorastaan lemuaa heistä.

Totta ja koettu myös. Usein nuo kiiltokuvien enkeleiden näköiset ovat olleet luonteeltaan koppavia ja ilkeitäkin tavallisen näköisille, ja siinä paljastaneet ruman sisuksensa. Eivätkä ole edes tyytyväisiä, mitä ovat saavuttaneet kauneudensa avulla. 

Vierailija
89/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minä kun joskus leväytän vahingossa tavarat pitkin poikin, saan heti apua vaikken edes katsahda kehenkään päin. Tätä on tapahtunut töissä ja kaupassa XDDDD. Samoin en koskaan koe mitään päälle kävelemistä ja tönimistä. No totta kai joku voi vahingossa tönäistä, jos olen takana, mutta en koe mitään välinpitämättömyyttä ja sellaista. 

Olen ihanan viehkeä neitokainen.

Vierailija
90/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt useasti niin että miesmyyjät ovat yltiökohteliaita ja jotkut flirttailee avoimesti, mm kun puhuin mieheni kanssa puhelun saunan lämmittämisestä niin miesmyyjä toivotteli kuumia löylyjä virne kasvoillaan. Kauniina naisena miehet yrittävät seksualisoida sinua naisena, tissejä ja persettä tuijotetaan välillä ihan avoimestikin tai saat kuulla seksuaalissävytteistä läppää. Baareissa et saa olla rauhassa, uimarannalla ollessa bikineissä miehet lähestyy, esim itse olin yksin rannalla niin mies lähestyi ja alkoi hyppiä ja pomppia laiturilla jossa olin lukemassa kirjaa ja alkoi selittää että tuli tarkastamaan laiturin turvallisuuden ja yritti tehdä tikusta asiaa ja saada keskustelemaan kanssaan. Työpaikalla saattaa kokouksen aluksi joku tuntematon mieskolleega sanoa että täällähän on kaunottaria paikalla ja katsovat samalla sinuun päin, tai luennolla töissä myyntimies luennoitsija katsoo sinua kokoajan puhuessaan niin että työkaverit al

Mikä vttu on KOLLEEGA? Opettele suomea. Muutenkin aika nolo tarina. XDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
91/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa, uimarannalla, kylpylässä miehet tuijottaa, mitä enemmän paljasta pintaa, sitä enemmän miehet tuijottaa. ulkomailla on pahinta. Olen ollut all inclusive hotellissa ja mennessä illalliselle eräskin brittimies vastaantullessa huudahti ääneen; Ooh what A Beayty! Vaikka naiskumppani on siinä vieressä , tarjoilijat yrittää ehdotella treffejä, ja miehet tuijottaa häiritsevän kauan uima-altaalla. En edes uskalla mennä tiettyihin lämpimiin maihin koska siellä miehet lähestyvät ja huutelevat perään todella agressiivisesti. 

Beayty😂😂😂😂😂

Vierailija
92/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ja koettu myös. Usein nuo kiiltokuvien enkeleiden näköiset ovat olleet luonteeltaan koppavia ja ilkeitäkin tavallisen näköisille, ja siinä paljastaneet ruman sisuksensa. Eivätkä ole edes tyytyväisiä, mitä ovat saavuttaneet kauneudensa avulla. 

Mikä vtun KAUNEUDENSA? Mikä helvetti teidän kirjoitustaitoanne oikeasti vaivaa??

Vierailija
93/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi alkaa kuvaamaan kaikki kahden keskiset tapaamiset niin saisi asiallisempaa palvelua. Joku toimittaja voisi tehdä tutkivaa journalismia ja käydä eri paikoissa kuvaamassa ja toteamassa tämän.

Vierailija
94/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit ja kankut piiloon niin eivät tuijota niin paljon.  Minua ainakin kuvottaa katsoa esimerkiksi tvssä paljaita poskia mm Selviytyjät ohjelmassa. Eihän miestenkään tarvitse vehkeitään ja poskiaan näytellä joka paikassa, miksi se sallitaan naisille.

Vierailija
95/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beayty😂😂😂😂😂

Kielipoliisi noussut taas väärällä jalalla vai jouduitko peräti sohvalle nukkumaan?

Vierailija
96/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja ei saa parempaa kohtelua. Kyllä minullekin availlaan ovia, hymyillään ja saan pieniä huomionosoituksia. Mutta. Pakit saaneet miehet levittävät selkäni takana joskus mitä ikävintä tarinaa mikä ei pidä paikkaansa. Varsinkin niille miehille, joista olettavat minun olevan kiinnostunut eli sabotoivat parhaansa mukaan elämääni. Samoin heikkoitsetuntoiset naiset osaavat olla hyvin inhottavia, vaikka eivät edes tunne kuin pintapuolisesti. Olen luonteeltani reilu, ystävällinen ja auttavainen. Eikä tyylini ole tyrkky vaan klassisen naisellinen. Tosin tiedostan, että minulla on karismaa. Johtuu ehkä siitä, että olen sinut itseni kanssa. Vaikutan jostakin syystä ylimieliseltä, vaikken sellainen ole. 

Vierailija
97/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa tämä kauneuden huonojen puolien luettelu. Jos olet ruma ja mukava mutta sosiaalisesti vähän kömpelö niin kukaan ei pidä edes ihmisenä.

Miehet saattavat suuttua siitä että olet samassa tilassa heidän kanssaan. Minua on vainottu ja stalkattu aikuisiällä koska joidenkin miesten mielestä olin ärsyttävä vaikka ei edes kunnolla tunnettu. Jos latelisin tähän kaiken mitä olen elämässäni kokenut koska olemukseni ei miellyttänyt niin lentäisitte perseellenne. Ottaisin paljon mielummin pervojen kommentit ja ne kaikki lukuisat kauneuden hyvät puolet 😄 

Vierailija
98/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa tämä kauneuden huonojen puolien luettelu. Jos olet ruma ja mukava mutta sosiaalisesti vähän kömpelö niin kukaan ei pidä edes ihmisenä.

Miehet saattavat suuttua siitä että olet samassa tilassa heidän kanssaan. Minua on vainottu ja stalkattu aikuisiällä koska joidenkin miesten mielestä olin ärsyttävä vaikka ei edes kunnolla tunnettu. Jos latelisin tähän kaiken mitä olen elämässäni kokenut koska olemukseni ei miellyttänyt niin lentäisitte perseellenne. Ottaisin paljon mielummin pervojen kommentit ja ne kaikki lukuisat kauneuden hyvät puolet 😄 

Täähän se ois. 

Vierailija
99/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä totta, vaikka se ei virallisesti saisikaan vaikuttaa. Jos esim.  työpaikkaa hakee miellyttävän näköinen ja vähemmän kaunis samoilla ansioilla, takaan, että valinta päätyy useimmiten siihen kauniimpaan, hoikempaan, joka on easy on the eye.  

Ja jos yhdistelmänä on kaunis ja mukava, on varmasti suosittu ystäväpiirissä ja saa joka puolella hyvää palvelua. 

Niin me ihmiset toimitaan,  kauniilla on etuoikeudet. Luuletteko, että tavistytöt Englannin Catherine ja Hollannin Maxima olisivat nykyään kuninkaallisia, jos eivät olisi niin hyvännäköisiä.

Vierailija
100/103 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja viehättävä nainen saa muilta selän takana panettelua, mustamaalaamista ja hoorittelua. Kateus on kalvava kansantauti Suomessa. 

Juuri tämä. Ja kauniille ei uskalleta puhua, mutta oletetaan sen ajattelevan näin ja noin, koska on tuon näköinen. Siellähän kököttää sitten yksinään ja muut puhuu selän takana, koska siis sehän on ihan kauhea, koppava, nokkava, itsetietoinen, itseriittoinen, ylpeä ja vaikka mitä. Onneksi tämä tosin loppuu jossain vaiheessa kun ns kaunis nainen ei ole enää parikymppinen.

Mielestäni sellainen seläntakan juoruilu on ihan reilua kun kauniit ihmiset pääsevät elämässä muutenkin helpommin eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan