Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit ihmiset saavat mukavampaa kohtelua

Vierailija
05.01.2025 |

Tämän huomaa selvästi kun liikun erään kauniin ystäväni seurassa. Hän saa paljon enemmän hymyjä ja ihmiset ovat  avuliaampia kuin silloin kun liikun jonkun "taviksen" kanssa. 

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista naista lähestyvät humalassa olevat miehet.    " Mikä luulet olevasi?" - tyyliin. Kiusallista. Naiset ovat myrkyllisen kateellisia kauniille naiselle. Jopa asiakaspalvelijat ovat ynseitä. Siispä samalla mitalla takaisin, ei ole paras tapa tietenkään toimia em. tilanteissa. Haluan kuitenkin säilyttää itsekunnioitukseni enkä alkaa matelemaan alamaisena. 

Älykkyyteni on todettu jo teini-iässä korkeaksi. Tätä en ole mainostanut, mutta kauneuden ja tyhmyyden niputtaminen on vanha klisee. Siinä on pohjalla kateus, ja samalla rumat ovat saaneet lohdutusta. 

Joten pää pystyyn vain kauniit naiset.

Tasollesi sopivan kumppanin seuraasi voit löytää pörssiyhtiöiden yhtiökokouksissa hyvä tuurilla, vaikka mitään takeita siitä ei ole. 

Eipä kaunis mitään kauneudelleen voi.

Vierailija
62/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ollenkaan,ainakaan Suomessa. Kaunis nainen saa takuuvarmasti huonoa kohtelua, niin miehiltä kuin naisilta. Komeista miehistä en tiedä minkälaista kohtelua he saavat, mutta uskoisin että naiset flirttailevat kovasti. Kauniille naisille ei kukaan uskalla flirttailla, koska nykymiehet on niin nössöjä ja alistettuja nykyisin.

Höpö höpö. Kyllä kauniit saavat parempaa kohtelua, aivan Suomessakin! Ne, jotka pitävät itseään kauniina, ja käyttäytyvät sen mukaan, eivät! Heistä ja ylimilisistä sekä tyrkyistä ei pidetä. Kyse ei siis ole ulkonäöstä, vaan luoteesta. Olen kuullut päin naamaa, näin väittävän monen naisen, mutta yksikään heistä ei ole ollut todella kaunis! Suurin osa ei edes nättejä. Lähinnä räpsyripsiä, mautonta pukeutumista, tatuoituja jne. 

Miettikää vaikka sitä bb- tähteä, joka sanoi, että häntä kohdettiin talossa huonosti hänen kauneuden vuoksi. Hän ei kyllä millään mittapuulla ollut todellinen kaunotar. Todella kaukana siitä. 

Tosin tämä on vakio vauvan väittely. Osa ei tunnu ymmärtävän tutkimustuloksia. He haluavat uskoa, että heitä kohdellaan kaikkialla huonosti heidän kauneutensa vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko seuraava keskustelu olla tyyliin:

VOI ÄLTSI! SOSIAALISESTI SKARPIT JA KOHTELIAAT IHMISET SAAVAT HYVEMPÄÄ KOHTELUA!!!

Vierailija
64/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin liikakilot pois ja aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, valkaisin hampaani, ja leikkautin raskaat yläluomet ja otin AA kokoisiin rintoihin silarit DD kokoon. 

Lihavana olin näkymätön. Kun muutuin hoikaksi mutta muodokkaaksi, miehet alkoivat avaa minulle ovia, ja hymyillä ja katsella sillä silmällä. Osa naisista kehui osa taas ilkeili, koin ensimmäistä kertaa elämässäni kateutta. 

sain töissä yht äkkiä ylennyksen ja palkankorotuksen ja sain edustustehtäviä, vaikka työsuoritukseni oli samalla tasolla kuin ennenkin. Minua myös lähestyttiin esim kaupassa ollessa tuntematon mies pysäytti, kehui ulkonäköäni ja pyysi treffeille. Muutoinkin miehet alkoi lähestymään ja flirttailemaan. 

Vierailija
65/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia usein myös kiusataan, ja saa kaikenmaailman ahdistelijoita osakseen. 

Minun kouluaikoinani ne kiusaajat olivat kauniita (ja suosittuja). Ahdistelua taisi heistä ainakin osa kokea. Että voi kauneudesta olla haittaakin.

Yleensä kiusaajat ovat myös itse kiusattuja. 

Eivät ole. Ne, jotka ovat olleet sekä kiusattuja, että kiusaajia ovat vähemmistö.

" Se on vanhanaikainen käsitys, että kiusaaja itse on ollut joskus kiusattu. Sellainen ajatus, että hän olisi ollut syrjään työnnetty kiusattu, joka muuttuu toiminnaltaan ja persoonallisuudeltaan yhtäkkiä kiusaajaksi, ei pidä paikkaansa, Keltikangas-Järvinen sanoo."

https://yle.fi/a/3-11565848

Vierailija
66/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs sellaisia tarinoita tällä kertaa. Av ei koskaan petä. Omasta kokemuksesta jos on oikeasti kaunis niin sitten elämään mahtuu myös kateellisia ihmisiä. Naiset osaavat olla todella inhottavia. 

Vierailija
67/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunista naista lähestyvät humalassa olevat miehet.    " Mikä luulet olevasi?" - tyyliin. Kiusallista. Naiset ovat myrkyllisen kateellisia kauniille naiselle. Jopa asiakaspalvelijat ovat ynseitä. Siispä samalla mitalla takaisin, ei ole paras tapa tietenkään toimia em. tilanteissa. Haluan kuitenkin säilyttää itsekunnioitukseni enkä alkaa matelemaan alamaisena. 

Älykkyyteni on todettu jo teini-iässä korkeaksi. Tätä en ole mainostanut, mutta kauneuden ja tyhmyyden niputtaminen on vanha klisee. Siinä on pohjalla kateus, ja samalla rumat ovat saaneet lohdutusta. 

Tasollesi sopivan kumppanin seuraasi voit löytää pörssiyhtiöiden yhtiökokouksissa hyvä tuurilla, vaikka mitään takeita siitä ei ole. 

Eipä kaunis mitään kauneudelleen voi.

Kyllä itseään on helpompi rumentaa kuin kaunistaa. Mielestäni ongelma ei kuitenkaan ole kenenkään ulkonäkö, vaan osan ihmisistä huono käytös.

- eri

Vierailija
68/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja viehättävä nainen saa muilta selän takana panettelua, mustamaalaamista ja hoorittelua. Kateus on kalvava kansantauti Suomessa. 

Vierailija
69/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja komeat saavat myös lievempiä tuomioita rikoksista.

Vierailija
70/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin liikakilot pois ja aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, valkaisin hampaani, ja leikkautin raskaat yläluomet ja otin AA kokoisiin rintoihin silarit DD kokoon. 

Lihavana olin näkymätön. Kun muutuin hoikaksi mutta muodokkaaksi, miehet alkoivat avaa minulle ovia, ja hymyillä ja katsella sillä silmällä. Osa naisista kehui osa taas ilkeili, koin ensimmäistä kertaa elämässäni kateutta. 

sain töissä yht äkkiä ylennyksen ja palkankorotuksen ja sain edustustehtäviä, vaikka työsuoritukseni oli samalla tasolla kuin ennenkin. Minua myös lähestyttiin esim kaupassa ollessa tuntematon mies pysäytti, kehui ulkonäköäni ja pyysi treffeille. Muutoinkin miehet alkoi lähestymään ja flirttailemaan. 

Minkä ikäisenä teit ja koit nämä muutokset?

Vierailija
71/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta, mutta jotenkin niin raadollisen inhimillistä. 

Eräs ystäväni on pitkä, kaunis nainen, joka käyttäytyy välillä jopa ylimielisesti, mutta kukaan ei tunnu sen kauneuden takia sitä huomaavan.  Joka paikassa, esim. taidenäyttelyssä, teatterin väliajalla ym. poikkeuksetta aina ihan tuntemattomat miehet pyrkivät hänen seuraansa. 

Välillä ärsyttää, kun tietää,  miten tämä tuttavani usein jälkeenpäin lyttää nämä ihailijat. Ei tunnu reilulta tämä kuvio, kun on selvästi kyse pelkästä ulkonäöstä, ei esim. luonteesta. 

Kommentoin nyt omasta kokemuksesta. Tämä kuulostaa siltä mitä kauniista naisista kuvitellaan, eli ajatellaan että ovat varmaan koppavia tai itsekkäitä. Ja sitten saavat sen mukaista kohtelua. Ainakin oman kokemukseni mukaan kun olen ollut kauneimmillani, ihmiset kyllä usein kohteli tosi ikävästi. Ja sain kuulla monenlaisia ennakkoluuloja ja hämmennystä kun en olekaan sellainen kuin olisi luullut. Jokainen voi miettiä omalka kohdallaan kohtelisitko asiakaspalvelijana kivasti jotain kaunista asiakasta vai jotain joka ei näytä kovin kauniilta ja tunnet vaikka sympatiaa tms. 

Vierailija
72/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja viehättävä nainen saa muilta selän takana panettelua, mustamaalaamista ja hoorittelua. Kateus on kalvava kansantauti Suomessa. 

Juuri tämä. Ja kauniille ei uskalleta puhua, mutta oletetaan sen ajattelevan näin ja noin, koska on tuon näköinen. Siellähän kököttää sitten yksinään ja muut puhuu selän takana, koska siis sehän on ihan kauhea, koppava, nokkava, itsetietoinen, itseriittoinen, ylpeä ja vaikka mitä. Onneksi tämä tosin loppuu jossain vaiheessa kun ns kaunis nainen ei ole enää parikymppinen.

Vierailija
73/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä teit ja koit nämä muutokset?

En kerro kun muutoin saattaa tutut tunnistaa.Mutta somessa kun jaoin salikuviani sain FB:n sinkkuryhmässä vihapostia jossa toivottiin huomio h***ralle kitualiaasti kuolemaa . Kaikki vihapostit olivat +30 v naisilta

Vierailija
74/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ollenkaan,ainakaan Suomessa. Kaunis nainen saa takuuvarmasti huonoa kohtelua, niin miehiltä kuin naisilta. Komeista miehistä en tiedä minkälaista kohtelua he saavat, mutta uskoisin että naiset flirttailevat kovasti. Kauniille naisille ei kukaan uskalla flirttailla, koska nykymiehet on niin nössöjä ja alistettuja nykyisin.

Höpö höpö. Kyllä kauniit saavat parempaa kohtelua, aivan Suomessakin! Ne, jotka pitävät itseään kauniina, ja käyttäytyvät sen mukaan, eivät! Heistä ja ylimilisistä sekä tyrkyistä ei pidetä. Kyse ei siis ole ulkonäöstä, vaan luoteesta. Olen kuullut päin naamaa, näin väittävän monen naisen, mutta yksikään heistä ei ole ollut todella kaunis! Suurin osa ei edes nättejä. Lähinnä räpsyripsiä, mautonta pukeutumista, tatuoituja jne. 

Miettikää vaikka sitä bb- tähteä, joka sanoi, että häntä kohdettiin talossa huonosti häne

Olen kokenut kumpaakin ääripäätä. Moni kohtelee tosi hyvin, lähestyy ja lirkuttelee, antaa ilmaisia tavaroita ja palveluksia. Sitten on myös tosi vihaisia ja katkeria ihmisiä, jotka todella nopeasti arvostelevat kaikkea mitä teen ja pyrkivät esimerkiksi nolaamaan kommentoimalla ulkonäköä. Mitä olen muiden naisten kanssa jutellut, olen saanut sen käsityksen että valtaosalla elämä on neutraalimpaa. Eivät tapaa kauheasti yltiöystävällisiä ihmisiä mutteivät myöskään niitä aggressiivisia. 

Vierailija
75/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kaunis mitään kauneud

Outo tapa ajatella. Jos joku kohtelee toista väärin, niin onhan se nimenomaan sen väärinkohdellun ongelma koska hän siitä kärsii. 

Vierailija
76/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee niillä, jotka ajattelee silmillään. Valitettavasti.

Vierailija
77/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli hyvä hius- ja meikkipäivä kun käväisin kirjakaupassa. Mikä imarteleva palvelualttius miesmyyjältä. Alkoi todella ahdistaa.

Ei koskaan enää siihen kauppaan eikä samalla ehostuksella minnekään. 

Vierailija
78/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että ulkonäön perusteella ei uskoisi että minua onnistuu iskeä.

Vierailija
79/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun taholta. Mutta turhauttaa jos joudun kuulemaan häneltä käskyjä vain siksi että on jonkun mielestä hyvän näköinen.

Vierailija
80/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee niillä, jotka ajattelee silmillään. Valitettavasti.

Valtaosa ihmisistä tuntee jonkintasoista viehätystä kauniita ihmisiä ja asioita kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän