Kauniit ihmiset saavat mukavampaa kohtelua
Tämän huomaa selvästi kun liikun erään kauniin ystäväni seurassa. Hän saa paljon enemmän hymyjä ja ihmiset ovat avuliaampia kuin silloin kun liikun jonkun "taviksen" kanssa.
Kommentit (103)
olen kaunis, annoin vähän niin sain katsastuksen maksutta ja kyllä kehuttiin
Vierailija kirjoitti:
Pätee myös hoikkiin. Minua on kohdeltu paljon ystävällisemmin pudotettuani 20 kiloa.
Minä sain ihan jäätävää kohtelua ollessani laiha. Siinä ei ollut kehorauhasta tietoakaan kun päin naamaa sanottiin anorektikoksi ja pilkattiin että pää on isompi kuin kroppa ja että näkyykö mua lipputangon takaa lainkaan. Nyt ylipainoisena ei ole tullut arvostelua muuta kuin äidiltä.
Sivuhuomautuksena
Mutta sitten oletkin todella k u s e s s a jos olet ruma ja ihmiset änketyvät väkisin seuraasi.
Nämä ovat äärettömän kiusallisia ja vaikeita tilanteita.
Ei tiedä mistä on kyse ja mikä on roolini ja mitä minusta halutaan.
Olen joutunut ratkaisemaan asian siten, että tein porttikiellon tontilleni joillekin tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävät sanoo että mun kanssa liikkuessa ihmiset tulevat aina puhumaan. Ystäväni ovat mielestäni minua paremman näköisiä, mutta taidan olla jotenkin iloisemman näköinen.
Tai olet lähestyttävän näköinen. Iloisuus voi olla yksi syy siihen.
Tämä on niin totta, mutta jotenkin niin raadollisen inhimillistä.
Eräs ystäväni on pitkä, kaunis nainen, joka käyttäytyy välillä jopa ylimielisesti, mutta kukaan ei tunnu sen kauneuden takia sitä huomaavan. Joka paikassa, esim. taidenäyttelyssä, teatterin väliajalla ym. poikkeuksetta aina ihan tuntemattomat miehet pyrkivät hänen seuraansa.
Välillä ärsyttää, kun tietää, miten tämä tuttavani usein jälkeenpäin lyttää nämä ihailijat. Ei tunnu reilulta tämä kuvio, kun on selvästi kyse pelkästä ulkonäöstä, ei esim. luonteesta.
Kauniita naisia usein myös kiusataan, ja saa kaikenmaailman ahdistelijoita osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan me aika lisko aivoja kaikki.. Vaikka sitä ei myönnetäkään!
No ihan eläimiä, apinan tasolla monessa mielessä, todellakin asia on näin vaikka moni haluaisi ajatella ihmisen olevan jotenkin ylevämpi ja henkisesti korkeammalla tasolla. Kun ei me ihmiskuntana valitettavasti olla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, mutta jotenkin niin raadollisen inhimillistä.
Eräs ystäväni on pitkä, kaunis nainen, joka käyttäytyy välillä jopa ylimielisesti, mutta kukaan ei tunnu sen kauneuden takia sitä huomaavan. Joka paikassa, esim. taidenäyttelyssä, teatterin väliajalla ym. poikkeuksetta aina ihan tuntemattomat miehet pyrkivät hänen seuraansa.
Välillä ärsyttää, kun tietää, miten tämä tuttavani usein jälkeenpäin lyttää nämä ihailijat. Ei tunnu reilulta tämä kuvio, kun on selvästi kyse pelkästä ulkonäöstä, ei esim. luonteesta.
No eipä naisetkaan niistä rumista miehistä kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävät sanoo että mun kanssa liikkuessa ihmiset tulevat aina puhumaan. Ystäväni ovat mielestäni minua paremman näköisiä, mutta taidan olla jotenkin iloisemman näköinen.
Ihan jo ihmisen perusilme vaikuttaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pätee myös hoikkiin. Minua on kohdeltu paljon ystävällisemmin pudotettuani 20 kiloa.
Lihavilla on verensokerihäiriö ja ovat siksi äkäisiä ja masentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia usein myös kiusataan, ja saa kaikenmaailman ahdistelijoita osakseen.
Minun kouluaikoinani ne kiusaajat olivat kauniita (ja suosittuja). Ahdistelua taisi heistä ainakin osa kokea. Että voi kauneudesta olla haittaakin.
Ei kyllä ollenkaan,ainakaan Suomessa. Kaunis nainen saa takuuvarmasti huonoa kohtelua, niin miehiltä kuin naisilta. Komeista miehistä en tiedä minkälaista kohtelua he saavat, mutta uskoisin että naiset flirttailevat kovasti. Kauniille naisille ei kukaan uskalla flirttailla, koska nykymiehet on niin nössöjä ja alistettuja nykyisin.
Kaunista naista lähestyvät humalassa olevat miehet. " Mikä luulet olevasi?" - tyyliin. Kiusallista. Naiset ovat myrkyllisen kateellisia kauniille naiselle. Jopa asiakaspalvelijat ovat ynseitä. Siispä samalla mitalla takaisin, ei ole paras tapa tietenkään toimia em. tilanteissa. Haluan kuitenkin säilyttää itsekunnioitukseni enkä alkaa matelemaan alamaisena.
Älykkyyteni on todettu jo teini-iässä korkeaksi. Tätä en ole mainostanut, mutta kauneuden ja tyhmyyden niputtaminen on vanha klisee. Siinä on pohjalla kateus, ja samalla rumat ovat saaneet lohdutusta.
Joten pää pystyyn vain kauniit naiset.
Tasollesi sopivan kumppanin seuraasi voit löytää pörssiyhtiöiden yhtiökokouksissa hyvä tuurilla, vaikka mitään takeita siitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko pelkkä kauneus kiinnostaa?Vaikka tyhjäpää?
Minusta "tyhjäpää" voi olla parempaa seuraa kuin ns. tietoviisaat. He eivät murehdi turhia ja heillä on usein positiivinen suhtautuminen elämään. Pienet vastoinkäymiset ohitetaan olankohautuksella tai ainakin jatketaan elämää eikä jäädä märehtimään. Jos "tyhjäpää" on vielä sellainen joka ei halua pahaa kenellekään eikä ole katkera, niin hän on lähellä täydellisyyttä.
Paitsi että tyhjäpäät ovat yleensä myös katkeria kun juuri sillä tyhjäpäisyydellään sabotoivat tiedostamattaan omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista naista lähestyvät humalassa olevat miehet. " Mikä luulet olevasi?" - tyyliin. Kiusallista. Naiset ovat myrkyllisen kateellisia kauniille naiselle. Jopa asiakaspalvelijat ovat ynseitä. Siispä samalla mitalla takaisin, ei ole paras tapa tietenkään toimia em. tilanteissa. Haluan kuitenkin säilyttää itsekunnioitukseni enkä alkaa matelemaan alamaisena.
Älykkyyteni on todettu jo teini-iässä korkeaksi. Tätä en ole mainostanut, mutta kauneuden ja tyhmyyden niputtaminen on vanha klisee. Siinä on pohjalla kateus, ja samalla rumat ovat saaneet lohdutusta.
Joten pää pystyyn vain kauniit naiset.
Tasollesi sopivan kumppanin seuraasi voit löytää pörssiyhtiöiden yhtiökokouksissa hyvä tuurilla, vaikka mitään takeita siitä ei ole.
Onko kyse todella kateudesta? Tuohan ei koske komeita miehiä. Voisiko kyse olla siitä, että kauniilla naisilla on valtaa ja naisille ei valtaa haluta suoda? Tyhmäksi leimaamalla halutaan siis viedä valta.
Kun tyhjentää kassit säännöllisesti ei merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo ihmisen perusilme vaikuttaa todella paljon.
Niin, ja sitä on tosi vaikea muuttaa. En ole erityisen iloinen mutta jotenkin ilmeeni tulkitaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kouluaikoinani ne kiusaajat olivat kauniita (ja suosittuja). Ahdistelua taisi heistä ainakin osa kokea. Että voi kauneudesta olla haittaakin.
Yleensä kiusaajat ovat myös itse kiusattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu lapsesta lähtien hyvännäköiseksi ja myöhemmin komeaksi, ja kymmenet naiset on olleet ihastuneita muhun. En ole huomannut mitään erityisen hyvää kohtelua, vaan usein tuntuu, että osa naisasiakaspalvelijoista pelkää mua. Itse en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen ulkonäkööni. M
Voi olla, että olet vain tottunut siihen. Kiinnitäpä huomiota siihen miten muita kohdellaan. Minunkin kaunis kaveri järkyttyi, kun kuuli, miten minulle puhutaan.
Enpä tiedä... Veikkaan, että johtuu siitä, että mulla on vakava perusilme ja olen aika introvertti ja hillitty. Ero on suuri yhteen kaveriini, jolle kaikki ovat ystävällisiä. Hän juttelee tuntemattomille ihmisille kuin vanhoille tutuille, on helposti lähestyttävä ja aina pilke silmäkulmassa. ADHD-mies. On toki hyvännäköinenkin. Mulle on suoraan seurustelukumppanikin sanonut, että pelkäsi mua ennenkuin tutustui, ja jotkut naiset sanoneet, että olen erilainen kuin luulivat, etten olekaan kopea tms. No, ihmisiä on erilaisia, enkä oikein tiedä, miten muuttaisin itseäni enkä ehkä haluakaan. Ystäviä voisi kyllä saada helpommin, jos olisi lähestyttävämpi.
Ollaan me aika lisko aivoja kaikki.. Vaikka sitä ei myönnetäkään!