Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit ihmiset saavat mukavampaa kohtelua

Vierailija
05.01.2025 |

Tämän huomaa selvästi kun liikun erään kauniin ystäväni seurassa. Hän saa paljon enemmän hymyjä ja ihmiset ovat  avuliaampia kuin silloin kun liikun jonkun "taviksen" kanssa. 

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko pelkkä kauneus kiinnostaa?Vaikka tyhjäpää?

Vierailija
22/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kauniit ja komeat saavat tutkitusti parempaa kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein miehiltä mielistelyä ja huomiota osakseni ulkonäköni takia. Jotkut myös osoittavat kunnioitusta ja arvostusta. Jollakin voi tulla epävarma olo tästä syystä, joka on täysin ymmärrettävää sillä koen epävarmuutta välillä itsekin. Sen takia luottamus on tärkeää.

Hyviä naispuoleisia ystäviä/läheisiä on vaikea löytää, sillä jotkut ovat hyvin kateellisia, ivallisia ja sabotoivia. Haluavat aina sen mitä minulla on, vain koska se on minulla, jos ei olisi niin eivät haluaisi sitä enää. 

Sitten on taas nämä ihanat kauniit fiksut naiset, lähimmät ystäväni, jotka ovat sen verran tyytyväisiä itseensä ja omaan elämäänsä, etteivät pyri kilpailemaan tai sabotoimaan vaan pitävät minua aidosti rakkaana ihmisenä ja ymmärtävät tunteitani.

Vierailija
24/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on sanottu lapsesta lähtien hyvännäköiseksi ja myöhemmin komeaksi, ja kymmenet naiset on olleet ihastuneita muhun.  En ole huomannut mitään erityisen hyvää kohtelua, vaan usein tuntuu, että osa naisasiakaspalvelijoista pelkää mua. Itse en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen ulkonäkööni. M

Voi olla, että olet vain tottunut siihen. Kiinnitäpä huomiota siihen miten muita kohdellaan. Minunkin kaunis kaveri järkyttyi, kun kuuli, miten minulle puhutaan.

Vierailija
25/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Vierailija
26/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei rajoitu pelkkään seksuaaliseen kiinnostukseen tai sukupuoleen vaan ihan yleisesti kauniita/komeita ihmisiä kohdellaan paremmin. Jopa lastentarhassa se "kaunis lapsi" saa hoitajilta enemmän positiivista huomiota kuin se "ruma lapsi. 

Vierailija
27/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Tutkitusti päinvastoin tämäkin, kauniit ja komeat ovat usein myös jonkin verran keskivertoa älykkäämpiä.

Vierailija
28/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta "tyhjäpää" voi olla parempaa seuraa kuin ns. tietoviisaat. He eivät murehdi turhia ja heillä on usein positiivinen suhtautuminen elämään. Pienet vastoinkäymiset ohitetaan olankohautuksella tai ainakin jatketaan elämää eikä jäädä märehtimään. Jos "tyhjäpää" on vielä sellainen joka ei halua pahaa kenellekään eikä ole katkera, niin hän on lähellä täydellisyyttä.

Vierailija
29/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädekehävaikutus, eli haloefekti.

Vierailija
30/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei rajoitu pelkkään seksuaaliseen kiinnostukseen tai sukupuoleen vaan ihan yleisesti kauniita/komeita ihmisiä kohdellaan paremmin. Jopa lastentarhassa se "kaunis lapsi" saa hoitajilta enemmän positiivista huomiota kuin se "ruma lapsi. 

Totta. Muistan kun herätin paljon huomiota kauppoissa ja ravintoloissa kun olin pieni. Suomessa ja ulkomailla. Päiväkodissakin oli sellaisea prinsessakohtelua enemmän kuin muilla. Sama tapahtuu nykypäivänäkin. En edes ole erityisen hyvännäköinen samoin kuin jotkut mallit ja julkkikset. En edes korosta itseäni mitenkään huomiota herättävästi, olen vain. En tiedä mistä johtuu

Vierailija
31/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ok nätti, saa varmaan positiivisinta, mutta jos on huomattavan kaunis (että miehet tykkää) niin saa kyllä myös huonoa käytöstä naisilta.myös miehiltä joskus

Se on muuten just näin.

Vierailija
32/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä. Olen itse söpö/nätti nainen ja en muista että miehet olisivat koskaan olleet ilkeitä tai tympeitä. Paitsi ehkä ihan pienenä ja silloin "pojat nälvi" koulussa. Mutta sen sijaan naisia on ollut ilkeitä ja kateellisen oloisia minua kohtaan. 

Vierailija
33/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Muistan kun herätin paljon huomiota kauppoissa ja ravintoloissa kun olin pieni. Suomessa ja ulkomailla. Päiväkodissakin oli sellaisea prinsessakohtelua enemmän kuin muilla. Sama tapahtuu nykypäivänäkin. En edes ole erityisen hyvännäköinen samoin kuin jotkut mallit ja julkkikset. En edes korosta itseäni mitenkään huomiota herättävästi, olen vain. En tiedä mistä johtuu

Ei tarvitsekaan olla mikään julkkiskaunotar tms. Riittää, että on omassa ryhmässään keskivertoa kauniimpi (esim. päiväkotiryhmä). Tai sitten olet hymyilevä, iloinen ja puhelias.

Vierailija
34/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on näitä kuka väitti maailman olevan reilu paikka -juttuja. Meistä jokainen voi kohdella KAIKKIA ihmisiä yhtä hyvin ja tasa-arvoisesti. Toisten käytökseen ja maailman virheisiin takertuminen on tyhjänpäiväistä.

Vierailija
35/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä. Olen itse söpö/nätti nainen ja en muista että miehet olisivat koskaan olleet ilkeitä tai tympeitä. Paitsi ehkä ihan pienenä ja silloin "pojat nälvi" koulussa. Mutta sen sijaan naisia on ollut ilkeitä ja kateellisen oloisia minua kohtaan. 

Myös kauniit naiset?

Vierailija
36/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ok nätti, saa varmaan positiivisinta, mutta jos on huomattavan kaunis (että miehet tykkää) niin saa kyllä myös huonoa käytöstä naisilta.myös miehiltä joskus

Tämä ei pidä alkuunkaan paikkansa. Nimen omaan ok nätti, ja tyrkyllä tavalla miehen huomiota saava saa huonompaa kohtelua. Todella kauniita saavat aina parempaa kohtelua. Myös niiltä naisilta. Enemmän tällä on kuitenkin tekemistä luonteen kanssa. Jos olet Tynkkynen, et saa hyvää kohtelua. Oikeastaan ulkonäöstä riippumatta. 

Vierailija
38/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on näitä kuka väitti maailman olevan reilu paikka -juttuja. Meistä jokainen voi kohdella KAIKKIA ihmisiä yhtä hyvin ja tasa-arvoisesti. Toisten käytökseen ja maailman virheisiin takertuminen on tyhjänpäiväistä.

Se on muuten just näin.

Vierailija
39/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kauniit naiset?

No ei ne. Yhden kanssa ystävystyin kurssilla kerran. ja häntäkin kiusasi toiset naiset.

Vierailija
40/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävät sanoo että mun kanssa liikkuessa ihmiset tulevat aina puhumaan. Ystäväni ovat mielestäni minua paremman näköisiä, mutta taidan olla jotenkin iloisemman näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi