Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aholla rahaa jumissa asuntosijoitusrahastossa

Vierailija
05.01.2025 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010943892.html

Ei ole lukenut pienellä olevaa printtiä....Niinpä! Kannattaisi lukea ehdot, ennen kuin sijoittaa senttiäkään yhtään minnekään. 

Kommentit (435)

Vierailija
121/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin että kannattaa sijoittaa vain USA ja teknologiarahastoihin, kotimaiset metsäviritykset voi jättää kelalle ja eläkeyhtiöille.

Jos USA rahastot kaatuvat tulee sellainen mellakka että alkaa jo ydinpommitkin viuhua ja sitten ei ole millään enää mitään väliä.

Ai samalla lailla kuin vuonna 2008?

Tulossa on vuoden 1929 pörssiromahdusta pahempi notkahdus. 

Kun noin hyvin tiedät, olet varmasti myös sijoittanut asianmukaisiin instrumentteihin. Eikös juu?

Vierailija
122/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotutohtori vihapuhemiehellä hupenee säästöt säätelemättömän kapitalistin takia, koska ei tutustunut lainsäätäjänä ehtoihin - en tunne empatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstavasemmistolaisuuteen kuuluu loputtomien persualoitusten tekeminen 365 päivänä vuodessa 7-23.

Vierailija
124/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on viher kommareilta valko pesua, halla ei ikinä olisi ollut niin tyhmä että kojamon ym tovereiden kommunisti sun on mun peliin olisi lähtenyt. ay sak ja viher punikit yrittävät syytellä muita. nyt puhkeaa helsinkin as kupla kun 3000 toveri asuntoa tulee myyntiin. 

Vierailija
125/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt on viher kommareilta valko pesua, halla ei ikinä olisi ollut niin tyhmä että kojamon ym tovereiden kommunisti sun on mun peliin olisi lähtenyt. ay sak ja viher punikit yrittävät syytellä muita. nyt puhkeaa helsinkin as kupla kun 3000 toveri asuntoa tulee myyntiin. 

Juu kyä näi o joo mää ki oon perus suomalainen isäm maallinen ihminen joka ei osaa kirjotta.. Miksi meitä pidetään jotenkin yksin kertaisina kansa laisina.? 

Vierailija
126/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan huomaa ironiaa tässä? Persujen hallituspolitiikka on saanut asuntokaupan sakkaamaan ja kärsijänä on itse pääpiru. 

Ei ole ironiaa, tragikomediaa korkeintaan. Minulla on tukka pystyssä, kaikki ne 40 senttiä. Poikani, jos tajuaisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan jne. En enää oikeasti ymmärrä, mitä nuo kuvittelevat olevansa tekemässä.

Vierailija
127/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi on ollut itse masinoimassa tätä konkurssia ja tekemässä sitä puolisentoista vuotta. Kantaa nyt vaan ne seuraukset eikä kitise.

Ei kyllä liity Halla-aho nitenkään siihen et osuuspankki kusettaa ihmisiä

Vierailija
128/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi on ollut itse masinoimassa tätä konkurssia ja tekemässä sitä puolisentoista vuotta. Kantaa nyt vaan ne seuraukset eikä kitise.

Persun ÄÖ:llä onkin mahdotonta nähdä yksinkertaisiakaan syy-yhteyksiä.

Vierailija
129/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin että kannattaa sijoittaa vain USA ja teknologiarahastoihin, kotimaiset metsäviritykset voi jättää kelalle ja eläkeyhtiöille.

Jos USA rahastot kaatuvat tulee sellainen mellakka että alkaa jo ydinpommitkin viuhua ja sitten ei ole millään enää mitään väliä.

Ai samalla lailla kuin vuonna 2008?

Tulossa on vuoden 1929 pörssiromahdusta pahempi notkahdus. 

Kun noin hyvin tiedät, olet varmasti myös sijoittanut asianmukaisiin instrumentteihin. Eikös juu?

Kun vielä tietää milloin suuri rommaus tulee, on mahdollista tehdä tähtitieteellistä tiliä. The Big Short kannattaa katsoa. Myös Babylon Berlinin 3. kausi. :D

Vierailija
130/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyä näi o joo mää ki oon perus suomalainen isäm maallinen ihminen joka ei osaa kirjotta.. Miksi meitä pidetään jotenkin yksin kertaisina kansa laisina.? 

Kirjoitustaito on siitä hauska että palstoilla ei oikeastaan ikinä ketään haukuta siitä että matematiikan osaaminen tai looginen ajattelukyky on heikko, vaan aina vain on kyse siitä onko väliviivat ja pilkut oikeissa paikoissa.

Psykologit pitävät tärkänä tunnekieltä, se kieli jolla ihminen tuntee asioita on tärkein, mutta palstalla on aina tärkeintä väliviivat ja yhdyssanat ja pilkun paikat ja mitä kirjoitetaan isolla, ei se mitä kirjoituksella ilmaistaan.

Jo 4-vuotias osaa ilmaista tunnekielellä ja hänelle tunne on tärkeä, mutta ei osaa vielä kirjoittaa (no, jotkut osaavat!) mitään.

Vierailija
131/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi persu asioi Ålandsbankenissa ?!? Nyt meni uskottavuus!

Älä muuta sano, pula-aho kuten poliitikot pelaa kaksilla korteilla.

Vierailija
132/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnan puhemies vertaa itseään tavalliseen kansalaiseen?

Miten tämä pieru liittyy mihinkään?

Ei Jussi ole pieru 

Vierailija
133/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin pankin sijoitusneuvoja aikanaan tyrkytti noita kiinteistörahastoja. Todellakin ilmoitin haluavani tutustua huolella ja rauhassa rahastojen tietoihin ennen päätöstä. Asioita vähän tutkittuani en todellakaan sijoittanut euroakaan noihin hullutuksiin. Jo ihan pienellä tutkimuksella on selvää, että jos ei suoria osakesijoituksia halua tehdä, niin järkevintä on tällaisen taviksenkin sijoittaa rahansa ETF-rahastoihin.

Ja tuo tyyppi on siellä hallituksessa päättämässä meidän rahoistamme!

Vierailija
134/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustaito on siitä hauska että palstoilla ei oikeastaan ikinä ketään haukuta siitä että matematiikan osaaminen tai looginen ajattelukyky on heikko, vaan aina vain on kyse siitä onko väliviivat ja pilkut oikeissa paikoissa.

Psykologit pitävät tärkänä tunnekieltä, se kieli jolla ihminen tuntee asioita on tärkein, mutta palstalla on aina tärkeintä väliviiva

Kyllä minä ainakin haukun heikosta logiikasta ja matemaattisten käsitteiden ymmärtämättömyydestä aina tilaisuuden tullen.

Palstan klassikko on tuo lottoriviketju. Moni on niin puupää, ettei suostu uskomaan, ettei ykaikään rivi ole toista todennäköisempi.

Vierailija
135/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin pankin sijoitusneuvoja aikanaan tyrkytti noita kiinteistörahastoja. Todellakin ilmoitin haluavani tutustua huolella ja rauhassa rahastojen tietoihin ennen päätöstä. Asioita vähän tutkittuani en todellakaan sijoittanut euroakaan noihin hullutuksiin. Jo ihan pienellä tutkimuksella on selvää, että jos ei suoria osakesijoituksia halua tehdä, niin järkevintä on tällaisen taviksenkin sijoittaa rahansa ETF-rahastoihin.

Ja tuo tyyppi on siellä hallituksessa päättämässä meidän rahoistamme!

Ja tämä tyyppi tässä luulee että eduskunnan puhemies päättää jostain Suomen talousasioista

Vierailija
136/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisilla on alhanen äo, joka on syy siihen että ne on köyhiä (ne ei oo pystyny kouluttautumaan hyväpalkkasiin ammatteihin) ja seurauksena ne äänestää vasemmistoa.

Vierailija
137/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi persu asioi Ålandsbankenissa ?!? Nyt meni uskottavuus!

Ehkä pankin sijoitusneuvoja lupasi Afrikan Tähti -pelin uudelle asiakkaalle... 

Vierailija
138/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisilla on alhanen äo, joka on syy siihen että ne on köyhiä (ne ei oo pystyny kouluttautumaan hyväpalkkasiin ammatteihin) ja seurauksena ne äänestää vasemmistoa.

Jokainen tuntemani vasemmistolainen on hyväpalkkaisessa ammatissa. Persujen kanssa en ole tekemisissä, joten heistä en tiedä.

Vierailija
139/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tuntemani vasemmistolainen on hyväpalkkaisessa ammatissa. Persujen kanssa en ole tekemisissä, joten heistä en tiedä.

Jokainen tuntemani perussuomalainen on hyväpalkkaisessa ammatissa.

Jokainen tuntemani vasemmistolainen on köyhä.

Vierailija
140/435 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotutohtori vihapuhemiehellä hupenee säästöt säätelemättömän kapitalistin takia, koska ei tutustunut lainsäätäjänä ehtoihin - en tunne empatiaa.

Empatia ei kuulu sijoitustoimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä