Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi askia röökiä viikossa, en kykene lopettamaan

Vierailija
05.01.2025 |

Näin mennyt yli 30 vuotta. Ylipainoakin on. Miten selvitä tästä että pystyisin edes vähentämään polttamista? Olen lopettanut useita kertoja ja epäonnistunut melkein samantien.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin 5 vuotta sitten. En tajua, miten joillakin on edes varaa polttaa nykypäivänä? Rööki on ihan järjettömän kallista.

Vierailija
22/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä tilanteessa sairastuminen ka tapahtunut vai pian tapahtumassa? Pelottaa.

Joo, ainahan sua ja mikään ei muutu. Hyvää illanjatkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä asun niin aski 20 kpl maksaa 1,50 € aski

Vierailija
24/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin yli 20 vuotta mutta sain lopetettua niksapussien avulla ja oli helppoa 

Vierailija
25/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltin yli 20 vuotta mutta sain lopetettua niksapussien avulla ja oli helppoa 

Mutta oletko päässyt pusseista ja nikotiinikoukusta eroon? Itse lopetin tupakoinnin joitain vuosia sitten, ja nyt tyhmyyksissäni kokeillut nikotiinipusseja. Koukutuinkin tosi nopeasti niihin, ja tupakoinnin lopettaminen ei ollut mitään tähän koukkuun verrattuna.

Vierailija
26/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 15 ja lopetin kuin seinään. Aina kun teki mieli polttaa niin otin normaalin purkan. Ei kannata noita korvaavia nikotiinituotteita käyttää, oot sitten koukussa niihin. Olen ollut nyt 8 vuotta polttamatta ja 2-3 vuotta kesti se tupakanhimo ja päästä eroon siitä tavasta mikä iskostunut selkärankaan. Ei se helppoa ole, mutta kyllä tuntuu mukavalle liikkuakin kun henki kulkee ja kunto hyvä. Tsemppiä.

Vierailija
27/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä missä asun niin aski 20 kpl maksaa 1,50 € aski

Ja missäs tämä on?

Vierailija
28/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiinit

Vierailija
29/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tilalle muuta ja muita asioita. Vähentäminen silloin onnistuu helpommin. Voi varata jotain asioita kotiin mikä helpottaa olotilaa. Myös nikotiinipurukumilla onnistuu ja purukumin paloittelu lopulta pienempiin osiin. Hypnoosi?

Vierailija
30/30 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin yli 30v. Jouduin Oysin teholle ja vielä pari viikkoa sydänosastolla. Minulle annettiin sairaalan puolesta voimakas nikotiinilaastari, joka tehosi! Se loppui siihen. Mieheni ei polttanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi