Miksi vanhoilla miehillä on hiukset ponnarilla?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset miehellä on hot, iästä riippumatta Ponnarilla tai auki.
Edellyttää kuitenkin että on suht vahvat hiukset eikä päänahka vielä paista.
Joistakin tulee mieleen nainen? Vai onko kasvot miehekkäät, olemus, sielu tai erottuuko että on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset miehellä on hot, iästä riippumatta Ponnarilla tai auki.
Edellyttää kuitenkin että on suht vahvat hiukset eikä päänahka vielä paista.
Joistakin tulee mieleen nainen? Vai onko kasvot miehekkäät, olemus, sielu tai erottuuko että on mies?
Ei mulla tule. On luultu lesboksi sillä perusteella että tykkää pitkähiuksisista. Sukupuoli on vähän muuta kuin hiukset... koittakaas joskus katsoa ihan itse, ihmistä sillä silmällä. Mikä tekee miehen ja mikä naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on hyvä pitää kiinni kun ottaa takaapäin.
Perussuomalaisena olin tulossa juuri tätä kirjoittamaa kyllä pitkätukka miehellä on vain homoilla, niin kuin korvakorutkin!
Hevi ja Rock siis homojen musiikkia? :D
Kysy vaikka Ronnie James Diolta ja Rob Halfordilta.
Halford on kalju. Onko Dio homppeli?
Kaikki pitkätukkaisethan tietävät, että hiukset ovat tiellä, suussa ja silmillä. Siksi poninhäntä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin ällöä, kuin ruokottoman näköinen keski-ikäinen tai vanha mies ohuella liruletillä.
Paitsi vastaava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on hyvä pitää kiinni kun ottaa takaapäin.
Perussuomalaisena olin tulossa juuri tätä kirjoittamaa kyllä pitkätukka miehellä on vain homoilla, niin kuin korvakorutkin!
Hevi ja Rock siis homojen musiikkia? :D
Halford on kalju. Onko Dio homppeli?
Jos oli, niin ei ainakaan enää. Kuoli 2010.
Vierailija kirjoitti:
Hinttapulien touhuja!
Taidat olla itse kun tuollaisia mietit.
Miksi, siksi kun säästävät eivätkä käy parturissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, siksi kun säästävät eivätkä käy parturissa.
Shampoota menee sitten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin ällöä, kuin ruokottoman näköinen keski-ikäinen tai vanha mies ohuella liruletillä.
Mikään ei ole niin karseaa, kuin nuoren miehen sivusänki, päälaella tarkkaan rajattu pehko. Miksi jokuset ajaa sivut sängelle? Ikinä en ottaisi miestä, jolla on näin huono maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin karseaa, kuin nuoren miehen sivusänki, päälaella tarkkaan rajattu pehko. Miksi jokuset ajaa sivut sängelle? Ikinä en ottaisi miestä, jolla on näin huono maku.
Miksi pitkät hiukset miehillä eivät ole olleet enää pitkän aikaan muodissa? Todella ankeaa tämä nykymuoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaljuko on parempi? 😀
Paljon parempi.
Se on oksettavan näköinen kenellä miesoletetulla tahansa.
Minkä ikäinen on vanha? Tien toisella puolella 96v mies eikä sillä ainakaan vielä ole. Piha tiensä puhdistaa vielä Fergusonilla
Vierailija kirjoitti:
Räkänaurut... Ap taitaa olla kade vanhempien miesten paremmille hiuksille. 😂
Paremmille! Se harmaa pikkusormea ohuempi hiirenhäntä ei herätä kateutta kenessäkään. Se näyttää säälittävältä ja epätoivoiselta.
59 v. Ja ponnari, se on jäänyt tavaksi 90 luvulta.. en osaa muuntua, enkä vanhentua
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on vanha? Tien toisella puolella 96v mies eikä sillä ainakaan vielä ole. Piha tiensä puhdistaa vielä Fergusonilla
+40v
Yhdellä tutulla 67v ukolla on just sellainen ohut harmaa tukka ponnarilla. Karseeta 🤢