Mistä voisi löytää miehen?
Deittisovellukset ei ole vaihtoehto, niistä mulla on vaan huonoja kokemuksia. Työpaikkaa ei ole eikä rahaa mihinkään maksullisiin harrastuksiin, joten nekin on poissuljettuja tällä hetkellä.
Kommentit (53)
Minä olen täällä vapaana. Mies 49 v Raumalta. Elämää voi olla ilman että on paljon rahaa. Minulla on vene joten veneilen paljon kesäisin.
Vaikka tältä palstalta. On heti jotain yhteistä.
No,täälähä mie olen.Miss sie olet?
Etsi lähin kaljakuppila, mene sisään, odota että kuka-tahnsa-mies tulee tekemään tuttavuutta, vie mies kotiisi.
Ehdota, että tulet miehen kotiin ensitreffeille. Mies kyllä suostuu siihen järjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Etsi lähin kaljakuppila, mene sisään, odota että kuka-tahnsa-mies tulee tekemään tuttavuutta, vie mies kotiisi.
Just joulun alla olin yksin baarissa. Kukaan ei sanonut sanaakaan :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdota, että tulet miehen kotiin ensitreffeille. Mies kyllä suostuu siihen järjestelyyn.
Kyllä tällaisiinkin järjestelyihin tulee välillä miehen suunnalta vastaukseksi "ei kiitos".
vuokraa joku syrjäinen metsämökki romanttiselle ensitapaamiselle
Työpaikalta, kuorosta ja ehkä hän on vain ulkona kävelyllä. Tunnistat kyllä kiinnostuneesta ilmeestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joulun alla olin yksin baarissa. Kukaan ei sanonut sanaakaan :D
Ap
No sano sinä sitte jotain.
Täällä 64 v uutta naista etsivä mies. Etelä suomi.
Mikä on maaseutukeskus?