Kuinka paljon saat kelalta rahaa
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette saa mitään, älkää vastatko. Kysymys ei ole teille.
Kannattaa mainita erikseen aloituksessa tai otsikossa mikäli haluaa rajata ja estää ihmisiä vastaamasta. Esim näin: Kelaelätti, paljonko saat kelalta kuukaudessa. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit maininnut sen jo aloituksessa.
Etkö ymmärrä suomenkieltä?
Kykenen huolehtimaan itse omasta taloudestani joten en saa/tarvi Kelasta mitään.
Yhdestä lapsesta lapsilisän ja yh korotuksen.
Perheen koko 1+1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit maininnut sen jo aloituksessa.
Etkö ymmärrä suomenkieltä?
Nolla euroa on validi vastaus kysymykseen, ellet erikseen muuta edellytä.
Ansiosidonnaista 1400 ja suurin osa lääkkeistä Kela korvattavia.
Vierailija kirjoitti:
Myös ei yhtään on vastaus kysymykseen paljonko. Haluaisitko saman tien rajata esim. myös alle 500€ ja yli 600€ vastaukset pois?
Lapsilisä + yh-korotus noin 160€ (en muista tarkkaa summaa). Reseptilääkkeistä KELA-korvaus.
Viime vuoden yksityislääkärikäynneistä tuli yhteensä 60 euroa korvausta ja lisäksi sain lääkkeiden maksukaton täyteen. Maksoin 5 euroa lääkkeistä, jotka olisivat ilman korvausta maksaneet lähes 2000 euroa.
0€. Viimeksi olen saanut lapsilisää muutama vuosi sitten. Asun yksin (lapsi siis muuttanut omilleen).
Vanhempainpäivärahaa verojen jälkeen n 1500e ja lapsilisää 120e
Sain viimeksi lapsilisää 25 vuotta sitten. Sen jälkeen ei mitään.
En senttiäkään. Asun yksin, aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
En ole hakenutkaan koska en halua loisia.
Joskus vaan voi tulla elämässä tilanne että joutuu "loisimaan". Asiat ei aina elämässä mene niin kuin haluaa.
alle 600 e työkkäriä + 175 e asuntotukea, toimeentulo otettiin pois 300 e, kun kelarotta sai selvää että minulla on säästöjä norjassa
kaveri saa silti tukia vaikka yhtälailla on säästötili Norjassa, hän oli vaan viisaampi, ei koskaan hae elo-syyskuussa tukia koska silloin tulee verotiedot ja KELA näkee ne, sitten taas hakee ja saa aina sen toimeentulon.
prkl, mulla menee tuet vastikkeeseen ja sähköön 450 +60 e ja velkoja 700 e kuussa. ei riitä kelan rahat mihin kään eli ulosotto edessä ensi vuonna
Vierailija kirjoitti:
alle 600 e työkkäriä + 175 e asuntotukea, toimeentulo otettiin pois 300 e, kun kelarotta sai selvää että minulla on säästöjä norjassa
kaveri saa silti tukia vaikka yhtälailla on säästötili Norjassa, hän oli vaan viisaampi, ei koskaan hae elo-syyskuussa tukia koska silloin tulee verotiedot ja KELA näkee ne, sitten taas hakee ja saa aina sen toimeentulon.
prkl, mulla menee tuet vastikkeeseen ja sähköön 450 +60 e ja velkoja 700 e kuussa. ei riitä kelan rahat mihin kään eli ulosotto edessä ensi vuonna
onneksi saaan ruokajonosta kaikki ruokani
94,88€. Yksi lapsi. Kolmen hengen talous.