Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nekään, jotka eivät saa asumis- tai TT-tukea eivät työllisty

Vierailija
05.01.2025 |

Työllistymiseenhän piti auttaa vähät rahat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vähien rahojen pitänyt auttaa työllistymään, vaan sen piti lisätä työnhakumotivaatiota ja purkaa kannustinloukkuja.

Jos se ei auta työnsaantimahdollisuuksissa, niin kuinka ihmeessä se voisi lisätä työnhakumotivaatiota?

Pääasia on että työtön käyttää mahdollisimman paljon aikaansa työn hakemiseen, on sen saaminen kuinka todennäköistä tai ei. Porvarille toimeton ihminen on kauhistus. Ei siinä motivaatiosta ole kyse vaan hallinnasta. Vaikka tietenkin muuta väitetään.

Vierailija
22/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni työhaastettuluissa kysytään motivaatiotekijöitä. Et voi kertoa hakeneesi työtä rahan takia. Sinun kuuluu kertoa mielenkiintosi olevan yrityksen arvoissa tai työn tarjoamissa mahdollisuuksissa kehittyä.

Raha ei saa olla motivaatiotekijä työhaastattelussa, mutta sen pitäisi olla kannuste hakea töitä. Nyt mulla lyö päässä tyhjää.

Älä mieti liikaa. Tää on tää järjetön peli, joka pitää nykymaailmassa pelata läpi, että saa rahaa ruokaan ja asumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne rupes varastelemaan kaapeleita.

Onneksi kohteena on VALTION rautatiet. Esimerkillistä yhteiskuntavastuuta kannettu!

En mä viittis tollaista. Varmaan osaisin selvittää asiat tuon tekemiseen. Ei mun kukaan kuitenkaan uskoisi pystyvän, kun työtöntä ei voi palkata.

Vierailija
24/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt sinne töihin, ei oo sen vaikeampaa. Lusumuja uatte.

Vierailija
25/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni työhaastettuluissa kysytään motivaatiotekijöitä. Et voi kertoa hakeneesi työtä rahan takia. Sinun kuuluu kertoa mielenkiintosi olevan yrityksen arvoissa tai työn tarjoamissa mahdollisuuksissa kehittyä.

Raha ei saa olla motivaatiotekijä työhaastattelussa, mutta sen pitäisi olla kannuste hakea töitä. Nyt mulla lyö päässä tyhjää.

En ihmettele, että olet työtön noilla älynlahjoilla.

Vierailija
26/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mieti liikaa. Tää on tää järjetön peli, joka pitää nykymaailmassa pelata läpi, että saa rahaa ruokaan ja asumiseen.

Ehkä koko systeemi kaipaisi enemmän rehellisyyttä. 

Vierailija
27/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että olet työtön noilla älynlahjoilla.

Kai tajuat, että ihmiset nauravat partaansa idioottimaista kommenttiasi.

Vierailija
28/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

600000+ julkiloista pitää elättää ja niille pitää keksiä tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi